Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8741
Írta 2009. január 05. - 21:03

Másodjára mit szeretnél?
A mély kiegészítse a hangsugárzókat és ne foglaljon sok helyet vagy hogy hallják messzirõl hogy jössz?
Ha csak kellemes hangzást akarsz akkor megkockáztatom hogy ezek mellé teljesen jó egy kompakt mélynyomó ülés alá, pl alpine meg pio is foglalkozik ilyenekkel. Kici, ócó, arra megfelel pont hogy normális hangerõig támogassa a többieket alulról; egész korrekt.
Mélyvágást mértékkel tenném a közepeknél. Ha nagy ládád lezs néha ki kell venni, és akkor elég szokolosan fog szólni. Másik hogy ne éljen annyira külön életet (engem zavar) legalább 120 hz-ig engeded le a mélyközepeket, és még ott sem kell meredek vágás.
Ha külön mély/erõsítõ, akkor abban nincs fav, meg a csomagtartód és igényeid nagyban befolyásolnak, de max fele akkora erõsítõt mint a láda max terhelhetõsége (din).
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8742
Írta 2009. január 05. - 20:11

jelenleg a kalaptartóban van egy Ground Zero ovál a fejegységem egy Audivox ME412-es rádió.
az elsõ ajtókba fog kerülni a Ground Zero párja vagy egy koax vagy egy komponens szett személyében.
egy sedan autóról van szó. mélyládát szeretnék a csomagtartóba. szintén Ground Zero-t, hogy "márkahû" legyek.
mit gondoltok errõl a felállásról?
hülyeség lenne a mélyláda? arra gondoltam, hogy a kalaptartóban levõk elé kötök hangváltót, hogy csak közép és magas hangokat adjon, így a mélyládát is ki lehetne használni.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8743
Írta 2009. január 05. - 19:03

remélem tényleg csak teszt.
A célját ezzel a kampánnyal mégjobban eléri, kevés gyorshajtó lesz a kamera elött.
Ez a cél, legalábbis ezzel lehet a balesetek számát redukálni, nem pedig a beszedett pénzzel.
Mondjuk továbbra is fõbe kéne lõni az M0 tervezõjét.
Az 5 trafiból pedig 1: Annahegy, 1: M0/M6 találkozása, 1: Szigetszentmiklósi kijárat, és felüljáró elötti tábla.
#8744
Írta 2009. január 05. - 18:25

Gondolod, majd a jövõ héttõl belefut bárki?
fogadok ma a híradókban is benne lesz ez a hír, így is vissza lehet fogni a sebességet..
Egyébként már az elsõ héten kameráztak rajta, amikor még azt gondoltam volna szabad a vásár:D
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8745
Írta 2009. január 05. - 18:20

#8746
Írta 2009. január 05. - 18:06

sebességmérõket a napokban tesztelik, és várhatón a jövõ héten fogják "élesíteni". Már a teszt is igen meglepõ eredményt mutatott, ugyanis 15 órányi felvétel alatt 12 ezer fénykép készült gyorshajtókról ...
Egyébként az új szakasz autóút 110km/h a megengedett rajta, 130 nál már valszeg fotót kapsz...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8747
Írta 2009. január 05. - 18:05

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8748
Írta 2009. január 05. - 18:04

hollá...
http://index.hu/poli...ulvar/null8966/
Szerencsére max tesztüzem.
Óvatosan!
tehát laza 240millát szednek össze alig 15 óra alatt?
azért kiváncsi vagyok hová tünik majd el az a pénz

#8749
Írta 2009. január 05. - 17:56

#8750
Írta 2009. január 05. - 17:56



#8751
Írta 2009. január 05. - 17:52

http://digitalsport....ewforum.php?f=4
Nézd itt, elég sok a rokon barát ismerõs:)
több az infó mint bárhol;)
koszi :cool2:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8752
Írta 2009. január 05. - 17:51

Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8753
Írta 2009. január 05. - 17:49

Tegnap megint szétégett egy dugó, csak az volt a baj a gyorsaságiból volt még hátra 160 km+ 600 km összekötõ, de sikerült elérni értük és behúzni õket+ megjavítani a gépet, úgyhogy elméletileg haladnak már a gyorson lassan 1 órája.
aha ok. hát reméljük h most már nem lesz ehhez hasonló gondjuk több.
egyébként Bahor Bea hogy birja?

#8754
Írta 2009. január 05. - 17:45

Nézd itt, elég sok a rokon barát ismerõs:)
több az infó mint bárhol;)
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8755
Írta 2009. január 05. - 17:41

engem tokre erdekel, de itt semmi tv nem adja

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8756
Írta 2009. január 05. - 17:37

engem érdekel! (inkább erröl beszélnénk és szurkolnánk a magyaroknak minthogy megy itt a nagy rizsa...)
mi a baj? motor adta be az unalmast a dugattyú elolvadás után?
egyébként meg Dési Jani :clap: /egyedüli magyar motoros/
HAJRÁ MAGYAROK!
Tegnap megint szétégett egy dugó, csak az volt a baj a gyorsaságiból volt még hátra 160 km+ 600 km összekötõ, de sikerült elérni értük és behúzni õket+ megjavítani a gépet, úgyhogy elméletileg haladnak már a gyorson lassan 1 órája.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8757
Írta 2009. január 05. - 17:37

Race, no Rest!
#8758
Írta 2009. január 05. - 17:25

Ugye az M0 új részén, az "M5-ösön túl" 130-al lehet menni, ahol nincs korlátozás?
És csak a régi részen van a mindenhol 80?
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8759
Írta 2009. január 05. - 17:15

#8760
Írta 2009. január 05. - 16:36

szakad a hav berki
hol vagyol?
4 orat toltam kint
mindenki bohockodik a kezifekkel. :-p
tudod, nekem suli van. Nem rajtam mulik, tehettem volna kint lettem volna, meg amugyis clioval nem az igazi, elsõkerékhajtás miatt... Meglesz mx5 utana kicsit jobb lesz.
