Pedig megy az a link.Tomidny üríts már privátot kérlek. Füstölõs linked nálam nem jó.
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#7041
Írta 2009. március 01. - 22:41

#7042
Írta 2009. március 01. - 22:34


legyen már nyár, fel akarom rakni a nyárikereket! és le akarom tekerni a bódét!
MINDENT a m.a.x. r.i.s.z.p.e.k.t.-ért

#7043
Írta 2009. március 01. - 22:33

na olynnal nem mentem, de az 1,4-es partnerrel/berlingóval teljesen jól elvoltam. (bár nem vagyok benne biztos hogy a berlingóba véletlenül nem 1,6-os került a gyárbanÉn szeretem a szívódízeleket.
Partner is az.
Gyenge, de igénytelen és bírja a kiképzést.
Ellenben nem megy.
De hát mindent nem lehet.

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7044
Írta 2009. március 01. - 22:29


Partner is az.
Gyenge, de igénytelen és bírja a kiképzést.
Ellenben nem megy.
De hát mindent nem lehet.

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7045
Írta 2009. március 01. - 22:29

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7046
Írta 2009. március 01. - 22:26


#7047
Írta 2009. március 01. - 22:13

télleg csak 55?? asztem, olyasmi mint az én csótányom, 75 körüli..
#7048
Írta 2009. március 01. - 22:06

Láttam már zsíros cigányt rendszámtáblát leszedni a város fõterén 2 vigyorgó rendõrrel a háta mögött

Jah, én is végigvágtatom az országot az 55 lóval, és 1tonnával, de azért jó lenne kicsit barátibb arány

#7049
Írta 2009. március 01. - 22:06


Persze mindennek ára van.
De ha valaki ki tudja használni a lendületet és gondolkozik is, akkor nincs para.
Simán lehet elõzgetni és gyorsan menni a nagyon-nagyon gyengus opellel is.
Ellenben elõfordul olyan pillanat, amikor jól jönne, ha bicit izmosabb lenne.

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#7050
Írta 2009. március 01. - 22:04

hehe 120 ló, (asszem) cca 2 tonna, 85 liter közel 1000 kilóméterreTig: jaja, van is itt Tb-n egy szaki, hozzá már vittük jópárszor gumizni a kocsikat meg egyszer zk-zni. írt is 1 hete egy postai levelet, hogy le fog járni a zöldkarink, és hogy hívjuk fel egy idõpont megbeszélése végett...(amúgy arc a szaki:))
csak apu mondta, hogy neki nem tetszik a kuplungja meg a váltója a kocsinak (tény, hogy kemény, de nekem megfelel - nyilván a C30 vajfinomságú szerkezetéhez nem hasonlítható, de én megszoktam, tetszik ez a férfias váltó, még ha néha erõsebben is kell húni, hogy beakadjon R-be..), meg 105ezres kötelezõ, és hogy majd elviszi õ jövõ 7en, és ott majd megcsinálják a zöldkarit is, ne problémázzak emiatt...mondjuk nekem mindegy, jövõ 7en úgyse fog kelleni a kocsi...
rbalint: aztamindenit...itt ~1350 kg, 135 lóerõ, és a 70 literes tank városban jó, ha 650-700at kibír. (most van bõ egyharmadnál a mutató, és 400 kilit mentem vele...) 2 liter benzin rulez...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7051
Írta 2009. március 01. - 22:01

csak apu mondta, hogy neki nem tetszik a kuplungja meg a váltója a kocsinak (tény, hogy kemény, de nekem megfelel - nyilván a C30 vajfinomságú szerkezetéhez nem hasonlítható, de én megszoktam, tetszik ez a férfias váltó

rbalint: aztamindenit...itt ~1350 kg, 135 lóerõ, és a 70 literes tank városban jó, ha 650-700at kibír. (most van bõ egyharmadnál a mutató, és 400 kilit mentem vele...) 2 liter benzin rulez...

#7052
Írta 2009. március 01. - 21:41

Dave zöldkártyára inkább toljátok be egy olyan helyre ahol azonnal megcsinálják. egyszerübb -és jó eséllyel olcsóbb is - mint magyarázkodni a rendõrnek. többire vihetitek utána a szervizbe. lehet huzzák kicsit a szájukat az elmaradt zk miatt de azt meg leszarni.B kategóriás legfrissebb KRESZ-könyv, 17.oldal:
zöldkarival szoktak g*cizni? tegnap lejárt, jövõ hétre adtak idõpontot szervízbe - kell ezt-azt rendbetenni rajta, meg kötelezõ átvizsgálás is esedékes...
kela: ha az oktatód kedve épp úgy gondolja, simán átugorhattok Ausztriába - ugyanis amíg nincs jogsid, addig az oktatód a sofõr, hiába te vezetsz. az más kérdés, hogy a határon azért néznének...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7053
Írta 2009. március 01. - 21:29

off
értelek.
még annyi, hogy milyen kötõdésed van Neked a sötét zalához?
on
családi

meg olyan vidéki házas, 80 gyümölcsfás, hétvégénként ott lebzselõs

de ez már erõsen OFF azt hiszem
#7054
Írta 2009. március 01. - 21:28

És a 90 lóerõ, 1400 kg DOBOZZAL is.
Szóval abszolút nem értem, milyen problémák vannak itt motorizáltság szempontból. Szegény nyugatiakat, és amerikaiakat meg csak sajnálni tudom. Meg persze furán nézni, mikor a környezetvédelemrõl ugatnak.
#7055
Írta 2009. március 01. - 21:25

anyu C30-a gyakorlatilag Focus-klón, motorizáltságra, áttételezésre, futómûre, stb...az 1.6os 100 lovas benzines motor városba tökéletes, autópályán azért 2 fõvel (~1300 kg), 140nél már azért kell neki taposni, de a 120at gond nélkül tartja, nem kell sietni elven...szóval a szabályokat betartó, átlagos közlekedésre tökéletes tud lenni.
mondjuk a fõutakon, országutakon dinamikus haladásra tényleg kevés tud lenni az a 100 ló, ott már azért meg kell fontolni, hogy mikor megy ki elõzni az ember 90-100nál...
Durva, h ilyen sokat számít az a 300 kiló, nekem clioval, (1,4 100 lo) bárhol bármikor gondolkozás nélkül lehet elõzni. Pedig ez sem egy erõgép.
#7056
Írta 2009. március 01. - 21:16

értelek.
még annyi, hogy milyen kötõdésed van Neked a sötét zalához?

on
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7057
Írta 2009. március 01. - 21:14

és vinnél ki magaddal kocsit? vagy csak az egyszeri kiutazásra és néha-néha hazaruccanásra kellene a kocsi?
Is-is. Maribor nekem nagyon közel lenne Zalához, haza tudnék járni seperc alatt. Másrészt meg ponty Maribornál kezdõdik a dimbes-dombos rész, és tudnék menni kirándulni sógorékhoz is, meg Itáliába, és eddigi tapasztalatok alapján sajnos nem drágább az autó, mint a vonat

Az viszont szempont, h emlékeim szerint Mariborba nem nagyon lehet behajtani se, és nem tudom, hol lehetne elhelyezni ennyi idõre ótót, másrészt meg mivel itthon a két kocsiból egyiket se tudná nagyon nélkülözni a család, ezért valszeg vennem kéne vmi tragacsot, ami egyrészt luxus, másrészt ha meg ott purcan ki akkor csúnyán benéztem a dolgot.
Mondjuk végülis még ráérek filózni a dolgon, mert ez leghamarabb nyár végén lesz aktuális, már ha egyáltalán az lesz.
Amúgy jogot hallgatni mennék ki, nincs kinn senki ismerõs :-/ A helyet magát szeretem, nyaranta, amikor több idõm van, szoktam a szlovénoknál biciklizni, mert jók az utak, és kevés az autós, mi meg ponty a határnál vagyunk.
#7058
Írta 2009. március 01. - 21:11

Nagyon off , srry
Mit lehet ott tanulni, amit máshol nem? :chin:
#7059
Írta 2009. március 01. - 20:59

és vinnél ki magaddal kocsit? vagy csak az egyszeri kiutazásra és néha-néha hazaruccanásra kellene a kocsi?még nem tudom, h akarok-e menni, és nem tudom, h megkapom-e
de "tanulnék"beadtam Mariborba jelentkezést
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7060
Írta 2009. március 01. - 20:55
