Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#5841
Posted 2009. May 05. - 16:43

#5842
Posted 2009. May 05. - 16:29

#5843
Posted 2009. May 05. - 15:31


#5844
Posted 2009. May 05. - 15:21

nem is Neked kellene többet vezetni, hanem azoknak, akik az úton is balfaszkodnak.igy is barom draga a jogsi hova akarsz 35 orat? en le se vezettem a kotelezo orat a rutinra es atmentem a vizsgan.
35 óra? most is 30-at kell(ene) vezetni.
teherautónál én se sokat mentem, személyautóból már volt annyi rutin, hogy elég volt megtanulni, hogy kicsit szélesebbek vagyunk meg van mögötte egy tandem pótkocsi
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5845
Posted 2009. May 05. - 15:06



#5846
Posted 2009. May 05. - 14:54

specialis jogsi csak a motorosoknak kellene mert ez a mostani A korlatozott megoldas ugysem mukodik. leteszi a tibor 17es fel evesen a korlatozottat, felteszi a polcra, aztan par ev mulva elmegy es megkapja a fullos A-t. mert kozben rengetegt tapasztalatott szerzett [vagy nem] aztan megveszi az ezres gsxr/r1/cbr akarmit es halalra tori magat egy 60as kanyarban 240-nel. rosszabb esetben masnak is bajt okoz
lehetne sima motoros jogsi kobcentiben es vagy loeroben meghatarozva sulyhoz viszonyitva [hogy a csopperesek akik nem szaguldoznak ne 40loeros gepekkel szivjanak]
meg lehetne specialis jogsi az ilyen 1loero/kilogramm kategorias raketakhoz
ha az autokat le akarjak korlatozni 150loerore en azt se banom, csak rajta az meg pont eleg ahoz hogy a szabalyoknak megfeleloen tudjal kozlekedni tobb emberrel es csomaggal is.
tobb myilt palyanap, aztan oda meg lehet menni minden egyeb verdaval
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5847
Posted 2009. May 05. - 14:49

Ugyanakkor sokan tényleg azért nem mernek elkezdeni vezetni a jogsi megszerzése után, mert ha valamit bénáznak azonnal megy a duda, villogás, mutogatás. Erre meg sajnos nincs törvényesíthetõ orvosság.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#5848
Posted 2009. May 05. - 14:34


vagy csak szimplán 2 éven belül el kellene menni kezdõ jogsival vezetéstechnikai tréningekre - én is el szeretnék, csak $$...
#5849
Posted 2009. May 05. - 08:22

Sivító hang nem volt, más motorhoz hasonlítva sem. És amit megint csak hozzá kell tennem, 12 ezer km. Csavarás nélkül

#5850
Posted 2009. May 05. - 07:56

ez ilyen tipik faradozasos lefogazos tores
Pitting, és simán észre lehet venni a sivító hangot. Az SRX-emben (ami XT600 blokkos) is ez volt, az ötödik kopott el így, ami gyakran volt használva. Egyhengeres betegség sajna.

Race, no Rest!
#5851
Posted 2009. May 05. - 05:52

az 200 paci
a régi med "csak" 1,2-es
és mivel mondta hogy rizsrakéta többet nem eleve nem gondolnám hogy a zongoragyártól vesz valamit.
bár az MT01 az ippeg, 1670/90LE és még úgy is néz ki
http://www.yamaha-mo...?view=techspecs
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5852
Posted 2009. May 05. - 05:35

az 200 pacicsak nem vémax??
a régi med "csak" 1,2-es
és mivel mondta hogy rizsrakéta többet nem eleve nem gondolnám hogy a zongoragyártól vesz valamit.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5853
Posted 2009. May 05. - 02:00

Aha,
1.5 felett autóban szintén versenypályára.
Ez kicsit megint unfair lenne.
Ott a motorom, 48 ló, 190 kiló. Vicc az egész, de nagy CCM (viszonylag, 660.as)
AKkor ez pályára? Pályán olyan, mintha hátrafelé mennék.
Szabályokat betartva tényleg felesleges a 200 ló, nagyon durván. De a 100 simán szerethetõ.
Ja és ha ettõl meg tudok szabadulni, akkor már tudom a következõ motorom.
Ami egy 1.7-as blokkos gép. Akkor tiltsuk be? Ja, csoppermotor. Egy sport vázban. 90 LE 243 kg...:chin:
Akkor most hogy is reális ez a betiltás?
csak nem vémax??

69.
==================================================
#5854
Posted 2009. May 04. - 23:12

azért egy 100 kilós ember alatt egy 250-es motor csak szenved
normális közlekedéshez kell olyan 5-600 cm
jah, ez igaz.
bár ezt vmiért nem írtam oda,de én itt a tizensokezret forgó sportmotorokra gondoltam.
csoppereseket békén hagynám, õk általában nyugisak. azok a gépek nem is késztetnek annyira száguldozásra, viszont egy ezres 180 lovas suzukival nehéz lehet megállni, hogy ne húzd el a bajszát...
ha egyszer megtehetem, lesz egy mokány csopperem és szépen kipöfögök a világból

joggsi szigorítás sem rossz 5let, én lehet B-s joggsira is szigorítanám vagy a korhatárt emelném.
#5855
Posted 2009. May 04. - 22:03


Ellenben az említett (logikusan, bár nem kimondva) Vezetés Technikai Tréninghez.
Ide nettó 70 a bejárás, és kellett (már nem találom ezt a kitételt) az ABS-es gépkocsi.
A kõrözgetés meg jó dolog, simán be fogod tudni venni utána 130al városban a 40-es kanyart :chin:
#5856
Posted 2009. May 04. - 22:00



#5857
Posted 2009. May 04. - 21:16

Pont ezért kéne :rofl:Mondjuk nem tudom hova lehetne ezt szigorítani.
Emellett mondják sokan a rutinpályákat. Hungaroring, ilyesmi.
Nagyon jól hangzik de két okból nem megyek oda: nincs felesleges 80 ezrem rá, 2: nincs ABS a kocsin. Innentõl be se mehetek... Milyen hülye szabály ez?
érne mehetnél ringre ABS nélkül ?!
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#5858
Posted 2009. May 04. - 20:57

szerintem is a specialis jogositvany lenne a jobb megoldas. legyen nehez es ne lehessen 25eves kor alatt csinalni. ha az megvan akkor vehessen 1000es gixxert.
.
elvileg van vmi hasonló
-ugye 3 féle A-s jogsi
csak kevésbé szigorú
meg a papíron 25 lóerõs nagy motrorok
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5859
Posted 2009. May 04. - 20:47

amugy szerintem 100loeros naked geppel is lehet elmenymotorozni, nem kell oda mindenkeppen 180
ha az autok kozott is be akarnak vezetni a tiltast en kulonosebben azt sem bannam, 150loero boven eleg eljutni a-bol b-be. tobb emberrel, megcuccolva is. ha meg versenyezni akarsz akkor menj a palyara.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5860
Posted 2009. May 04. - 20:45

Emellett mondják sokan a rutinpályákat. Hungaroring, ilyesmi.
Nagyon jól hangzik de két okból nem megyek oda: nincs felesleges 80 ezrem rá, 2: nincs ABS a kocsin. Innentõl be se mehetek... Milyen hülye szabály ez?