
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#5482
Írta 2009. május 28. - 10:50

#5483
Írta 2009. május 28. - 10:47

#5484
Írta 2009. május 28. - 10:43

http://img.index.hu/...pelford_035.jpg
mi az a 801289km?

ehe: szar már ez a puttonyos monitor, megnéztem a másikon (tft), így már látom, h az elsõ számjegy 0 nem 8, csak van ott vmi piszok

#5485
Írta 2009. május 28. - 10:08


Szal olcsó strapaverdának én inkább samra mint swift mert:
Alkatrészek (2-400ezres öreg autónál nem mindegy) jóval olcsóbak, kisebb jóval az esély hogy városba szébaxták a kettest benne(sok swiftben igen), elmereészkedhetek vele aszfalton kívûlre, mint most is lakásfelújítás/építkezésnél egyszerre nem csak 40-50 kg cuccot vághatok a csomagtartóba a tornyok behajlása nélkül


1,5 Boss; mert tetszik



Samarát is használtam ideig, régi swift most is van a háznál.
Ja, meg a maxiriszpekt miatt

szerk: Bringásoknál a tetõ gyakorlati terhelhetõsége sem mindegy... Jó, fel csak nem tépi a swiftnek a csomagtartó a tetjét mint ignisnek a fényhíd

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5486
Írta 2009. május 28. - 09:33

pl sokkal hamarabb kéne egy samara mint egy régi swift/marbea/etc.
Nocsak! Miben jobb egy Samara a régi Swiftnél? (Csomagtartót kivéve.)
Motor? Váltó? Futómû? Belsõ anyagok? Ergonómia? Fenntartási költségek? Riszpekt?

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményedre.
Race, no Rest!
#5487
Írta 2009. május 28. - 09:13

Igaz, ha az új autót viszem 3 évig kötelezõen a márkaszervízbe azért az is kellemetlen tud lenni olykor...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5488
Írta 2009. május 28. - 08:43



-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#5489
Írta 2009. május 28. - 07:59

RS viszont partiképes; (de egyedül metálkékben nálam

http://www.vezess.hu...et_lelek/18971/



"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5490
Írta 2009. május 28. - 02:19


pite legyszives ne irjal 1es betuvel szurke szinben mert kifolyik a szemem. ertem hogy azt akarod sugalmazni hogy ez off de akkoris.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5491
Írta 2009. május 28. - 00:08


http://totalcar.hu/m...9.05.27.
Autóvásárlásnál nálam csak német vagy japán jöhet szóba. francia és olasz kocsikról ismerõs tulajoktól és szerelõktõl már annyi rosszat hallottam, hogy meg se nézem õket. (ennek ellenére biztos van pár eltalált modelljük is)
#5492
Írta 2009. május 27. - 23:51



Pite: engem néha meg tudnál gyõzni;), hogy a citroen jó. (a puggal nincs bajom, apunak jó régóta az a céges autója meg én is azzal járok ugye. régi clio-nk is volt pár évig, az is kellemes volt, bár nagyon kopogósnak hatott, amennyire emlékszem.) viszont nagyapám hosszú évekig toyotával meg mitsubishi kisbusszal járt, aztán vett egy 3ajtós citroen xsarat - nem a legsz*rabbat, nem a leggyengébbet, de így is annyira nem érezte magát jól benne -és mi se öcsémmel, ha nála voltunk-, hogy alig használtan azonnak eladta, és vett egy kereklámpás corollát jópár éve. azóta azzal jár, jól érzi magát benne, és tényleg kényelmes, jó benne ülni.
de anyut se tudnád meggyõzni, hogy a "fapados" 1.6-os Kinetic C30 nem a legjobb vétel, mert sovány a motor az autó tömegéhez képest, meg mert autópályán 140nél már szenved 2fõ+csomaggal, meg mert a tesztautóként/volvo-s belsõ autóként használt 11ezer kilométer alatt valószínûleg nem kímélték.
használtan sokkal jobban felszerelt, nagyobb autót is kap. de nem akart, mert minek? minket már nem kell fuvaroznia, arra ott van a 407SW, ha olyan van..cuccot nem visz, ellenben szereti a különleges dolgokat, és régóta szeretne egy Volvot, mert az kényelmes meg biztonságos meg minden. nincs se színre fújva a tükör, se semmi extra, de tényleg irtózatosan kényelmes a kocsi, és nagyon egyben van. öcsém is rendszeresen mondja, hogy menjünk inkább azzal és anyu vezessen, mint hogy én, mert a 406os plüssülései hátul kényelmetlenek a C30hoz képest, pedig nagyobb kocsi és jobban felszerelt.
de tényleg kényelmesebb, úgyhogy akinek van felesben egy C30as elsõ ülése, az légyszíves szóljon. tökéletes az az ülés szerintem.

szóval munkaeszköznek csak olyan autót vennék, ami mûszakilag a legjobb, meg egy kicsit komfortos. de családi vagy személyes használatra már nem a józan ész dönt, hanem a tetszés/komfort index.

#5493
Írta 2009. május 27. - 23:31

Ok, sokszor logikusan próbálom megindokolni magamnak az olyat is amit (tök) fölösleges. Azért a citro über és a hülyézés azért erõsen sarkított. Ha 12 milláig tárgyalnánk akkor 4×4es Saab kombikról pofáznék

Legközelebb a hülyézéshez az áll nálam aki 10évig fizet valamiért és nem vesz fél órát se hogy utánanézzen mit vesz, ami a szomszédnak van az neki is tök jó lesz (fábia-swift-ignis-sx4 a környéken rengeteg van ilyan alapon!). És nem azok/azért mert vki skodafan és az kellett neki (és méretre/telejsítményre is elég neki), hanem mert nem is néznek sokan körbe! Mint barátom apja; 2 márka fogant meg benne mint esélyes, elment a suzukig és el is dõlt az ignis sorsa. Fél évvel késöbb a másik esélyesbe is beleült és keserûen állapította meg hogy az végülis jobban tetszik neki és méretben is sokkal nekivalóbb(206SW). Hja, Tatabánya már messze volt Esztergom után. És mennyi ilyet ismerek még...
Tudom, megint bennem motoszkál ha egy tizenezres vackot is veszek annak is utánajárok hogy a kínálatból a nekem legmegfelelõbbet találjam meg; és lehet az autóra is úgy tekinteni mint egy fogkefére; csak ezt nehezen emésztem meg általában. Senki nem fog pokolra jutni ha nem néz vminek utána, ha nem a szükségleteinek megfelelõt keres az anyagi keretein bellül; de ezek közül kerül ki sok olyan aki akármit vett utána ajnározza (független attól hogy milyen) az a fasza, minden más szar. Aki utánanéz annak hogy neki mi kell, azt veszi ami neki kell és dícséri az más kategória.
[Kevés az aki megmondja hogy bizony gyenge a vas, kicsi is, sokat is eszik ahhoz képest, meg hiányzik pár extra de neki erre tellet. OK, egyéni preferencia hogy a méret/kényelem/teljesítmény vagy az autó kora a fontosabb. Ha tehetné mindneki új&fullos autót venne.]
Volt melóhelyemen sok huszon és ötven éves között kaptam meg hogy mekkora hülye vagyok, kicsit hozzáteszek a kocsim árához és új autót kapok. Igen, fullfapad 1,2-1,3as pici valamit ami nekem egyáltalán nem jó arra amire használom. Általában nekik sem, pláne 1-2 gyerek mellé, mégis azaz isten, a sérthetetlen, a hibátlan; és szánalmas hülye mindenki más aki mást vesz. Nekem az autónál kevésbé az számít hogy én fingjak bele elõször meg hogy milyen szám szerepel a forgalmiba -ha 20éves kostrukció is!-; hanem egyéb paramétrei - így pl sokkal hamarabb kéne egy samara mint egy régi swift/marbea/etc.
Szal fasza az új szandál, de ha északon lakok egy öreg csizmának én jobban örülök; és nem dicsõítem a fasza új szandálom miközben didergek benne...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5494
Írta 2009. május 27. - 18:10

az venné meg , aki vezethetõ kis dizelt akarOK; máshogy kérdezem. 4 milláért miért venné meg bárki ezt, mikor a hasonló jellegû autókra bukók ennyiért már igényesebb és/vagy tágasabb autók között válogathatnak a kategóriájában?!
Nemo-B.First-B-C3P egy istállóban van azért hasonlítottam ezeket, árképzésük hasonló.
Csak úgy random felhoztam egy autót - és?! Miért, nem lehet itt? Aktuális cikk A5ön, azért. Látom kötözködés ON :clap:
met a c3pic ugye 1,6-nál kezdõdik a nemo/bipper 1.4 hdi meg egy fos
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5495
Írta 2009. május 27. - 16:56

amugy meg az alapbeallitassal van a baj. hogy a citroen az mindennel jobb.
es kulonben is. az auto egy nagy beruhazas sokunk eleteben. nagy dontes, azzal kell elni jopar evig. csomo ember nem ugy dont, hogy osszehasonlitja a katalogus adatokat es matrixban pontozza oket. szemelyes tenyezok sokkal fontosabbak lehetnek, marka, forma, imazs egyebek.
es ezek egyenenkent valtoznak, nem lehet oket megindokolni es nem lehet altalanositani, vagy egy auto magazinos cikkbol kiolvasni. szoval ne akard mindenaron megerteni.
apam vett egy audit azert mert audit akart venni. biztos lett volna azert a penzert [jo draga volt ahoz kepest hogy a3] nagyobb, kenyelmesebb, jobban felszerelt, biztonsagosabb, gazdasagosabb auto. csak ot az nem erdekelte. ha ugy gondolod hulyeseg volt az a te bajod, en total meg tudom erteni. vehetett volna olcsobban egy dizel citroent fullextraval borrel mittudomen, de meg sem fordult a fejeben. mas meg mindenaron bmw-t akart volna venni. vagy fordot. vagy kiskutyafulet. o penze, dontse el o hogy mire kolti. es senki ne hulyezze le erte.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5496
Írta 2009. május 27. - 15:07


#5497
Írta 2009. május 27. - 15:01

én pl a fiatot venném meg ezek közül. az tetszik és kész. nem mintha vennék autót, fõleg nem ilyet. de ha ez a felhozatal, az kéne.OK; máshogy kérdezem. 4 milláért miért venné meg bárki ezt, mikor a hasonló jellegû autókra bukók ennyiért már igényesebb és/vagy tágasabb autók között válogathatnak a kategóriájában?!
Nemo-B.First-B-C3P egy istállóban van azért hasonlítottam ezeket, árképzésük hasonló.
Csak úgy random felhoztam egy autót - és?! Miért, nem lehet itt? Aktuális cikk A5ön, azért. Látom kötözködés ON :clap:
edit: ha már mindenképp kommentálnod kell a cikket, íd azt, hogy szerinted tudásához képest drága és te inkább a citroen-t vennéd, ne pedig lehülyézz másokat, amiért ezt vennék. teccikérteni? és akkor rögtön nem lennél leoltva.
egyebetnemtudokmondanikéremkapcsojjaki.
#5498
Írta 2009. május 27. - 14:15

Nemo-B.First-B-C3P egy istállóban van azért hasonlítottam ezeket, árképzésük hasonló.
Csak úgy random felhoztam egy autót - és?! Miért, nem lehet itt? Aktuális cikk A5ön, azért. Látom kötözködés ON :clap:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5499
Írta 2009. május 27. - 13:59

es meg mindig meglepodsz ha aztan emberek meg hulyenek neznek/beszologatnak
nincs tobb kerdesem biro ur.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5500
Írta 2009. május 27. - 13:42

Nem rossz, nem rossz; de aki hasonlóan gondolkodik (divatos jól bõvíthetõ kis doboz)ennél olcsóbban egy C3 Picet hazavihet; akkor meg ki fogja ezt megvenni?!
(Max aki asztalos és bútorokat szállít, de az Berlingo Firstre szavaz (3,8 1,6HDi), vagy az újra, 4m 110le 1,6 bencin; 4,4 a HDi. Xsara Picassot nem is számolom, Ceed SW meg már mondjuk hosszú meg túl személyautós.)
Na mindegy, legyen, egy SX4nek még alternatívája lehet

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám