
Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#4921
Írta 2009. július 08. - 22:34


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4922
Írta 2009. július 08. - 20:48

Ahol tudnak futómûvet tervezni, ott nem tekeri.
Pl. Ford.
az uj Focus RS talan mar nem ilyen, de az elso szerias pont ugyanugy tekeri.

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4923
Írta 2009. július 08. - 19:55

Ahol tudnak futómûvet tervezni, ott nem tekeri.
Pl. Ford.
:-)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4924
Írta 2009. július 08. - 19:48


Pl. Ford.
Race, no Rest!
#4925
Írta 2009. július 08. - 18:20

uj astra sok keppel
http://www.autoexpre...full_story.html
kivulrol tetszik, de a kozepkonzolon az a millio gomb nem kellene.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4926
Írta 2009. július 08. - 17:59

fonokomnek olyan van. signum v6 cdti. az az nem? mondja hogy jo gyors
2.8T, és természetesen benzines. Szépen tekergeti a kormányt.

L&K Skodáért 1,5-et is adnék, ha lenne rá.
Race, no Rest!
#4927
Írta 2009. július 08. - 15:21

Mennyit fizetnél egy 2000-es évjáratú, jól tartott L&K felszereltségû kombi 1.8T Octaviáért?
fél vese vagy egy máj nem érdekel?

gyakorlatilag A tökéletes autó, pont ilyet vennék/keresnék, ha lenne most rá pénzem...

#4928
Írta 2009. július 08. - 15:15



szerk: nekem ez seat alapból; lehet a környezetem hatása

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4929
Írta 2009. július 08. - 15:01

Szted nem tudom?
De dizájna egységesedett, messzirõl láttad rajta hogy ez egy seat. Miért, amúgy vw konszernen bellül mi egyedi eleve? Pontosan sosem tudom amúgy hogy mi alapján sorolnak be egy-egy autót, hossz és tengelytáv is benne van ha jól sejtem; ha pontosabban tudja vki azt megköszönöm ha megosztja...
L&K-el nem is rossz a régi oktávia
Mennyit fizetnél egy 2000-es évjáratú, jól tartott L&K felszereltségû kombi 1.8T Octaviáért?Ez a lényeg. Kellene nekem is, nem kérdés. Csak a benzinesek gyengék, a dízeleket széthajtják. Az RS lenne jó, csak 180 paci, pont szopacs.

#4930
Írta 2009. július 08. - 14:36

ah vectra kombi
kéne
rezervátumi cimbi most vett 220é' 1.7 dieselbe munkásautónak, meg gondolom, fát lopni
naaaagyonnagynak tûnik nekem
és fullos
ja
91'-es :-)
Igazi szabadidõ autó...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4931
Írta 2009. július 08. - 14:07

Andris, szerintem buktad.
Pite, kicsit nézz utána a Seat történelemnek! Elõször olasz licencek, aztán vw felvásárlás. Hol van itt az identitás? Fauvének csak azért kell a márka, mert ismert a név, még többet el tud adni egy technikából, és körülveheti a "latin sportos" marketingmaszlaggal. K-Európának ez a Skoda.
Amúgy az Oktávia alsó-, a Superb felsõ-közepes.
Szted nem tudom?

L&K-el nem is rossz a régi oktávia

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4932
Írta 2009. július 08. - 11:14

Hívj fel! Fontos, sürgõs!
Atom
Valójában így néz ki
http://img.worldcarf...rge/4929127.jpg
Láttál már azóta Astra Sedan kémfotót?
#4933
Írta 2009. július 08. - 07:42

fonokomnek olyan van. signum v6 cdti. az az nem? mondja hogy jo gyors
szerintem a 3.2 V6-ra vagy a 2.8turbora gondolt
Kíváncsiságból néztem használta.-n h mennyi ló egy 1.8t és az áruk nem is vészes:
http://www.hasznalta...da_octavia_2001
http://www.hasznalta...da_octavia_2000
ezek a régebbiek nekem nagyon nem jönnek be, meg ezek még szûkösek hátul.
amikor focusokat kerestem, az egyik kereskedésben volt egy 2.5ös benzines, hát egy pillanatra megfordult a fejembe

#4934
Írta 2009. július 08. - 01:35

kéne
rezervátumi cimbi most vett 220é' 1.7 dieselbe munkásautónak, meg gondolom, fát lopni
naaaagyonnagynak tûnik nekem
és fullos
ja
91'-es :-)
#4935
Írta 2009. július 08. - 01:17

Tam, majd próbáld ki a csúcsmotorral, ha teheted! 280 lovas V6...
fonokomnek olyan van. signum v6 cdti. az az nem? mondja hogy jo gyors

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4936
Írta 2009. július 08. - 01:00

persze az igazi az 1.8T lenne, de az már 6.1 mihálytól indul
És akkor szálljunk most le a földre, 1-1,5M a keret. Marad az 1.4 (MUHAHA), 1,6 (talán ezzel vezette ki Mózes a zsidókat Egyiptomból), és a Tádé, minimum 150 (vagy 450) ezer km-el. Akkor marad az egynyóc, csigával vagy anélkül, de ez ritkább. 125, 150 v. 180LE.
Tam, majd próbáld ki a csúcsmotorral, ha teheted! 280 lovas V6...

Race, no Rest!
#4937
Írta 2009. július 08. - 00:45

0 KM-es 3.2-es dízelek, GLS felszereltség, szinte minden extrával (U63 felszereltség + extrák) 15 millió + az itthoni ára
~13,000 Euró ért jönnek be (+ kb. 2,5-3Milla a forgalombahelyezésig).
Elvileg csak a motorháztetõket verte el a jég kicsit.
Ismerõs holnap repül Dubai országba, h megnézze õket. Ha érdekelne valakit, írjon és küldöm az eddigi és majd az új infókat.
Ha minden igaz van vagy 20 darab, 2 itt is lesz hétvégére.
#4938
Írta 2009. július 07. - 23:56

1.4TSI 122ló 200Nm, nincs túlhúzva, jó a fogyasztása és még fütyül is, én ellennék vele
alap 1.4 meg 1.6 benzin viszont katasztrófa, azokkal nekem se kéne. ráadásul az 1.6 kb 250ezerrel olcsóbb a kis turbósnál, annyi pluszt nekem megérne.
persze az igazi az 1.8T lenne, de az már 6.1 mihálytól indul
Kíváncsiságból néztem használta.-n h mennyi ló egy 1.8t és az áruk nem is vészes:
http://www.hasznalta...da_octavia_2001
http://www.hasznalta...da_octavia_2000
#4939
Írta 2009. július 07. - 23:20


en most vectrat akarok. kombit. 550liter csomagter vagymi. hullaszallito kategoria
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4940
Írta 2009. július 07. - 23:18


persze az igazi az 1.8T lenne, de az már 6.1 mihálytól indul