Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#4281
Írta 2009. október 01. - 18:10

leon és négyes golf gyakorlatilag ugyan az, más köntösben.
#4282
Írta 2009. október 01. - 17:45

#4283
Írta 2009. október 01. - 17:36

olvasok népitéletet, kösziazért ez így nagyon nem igaz.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4284
Írta 2009. október 01. - 17:14

nekem is van pár négyes golfos ismerõsöm, és nem igen van gond velük, az ötössel viszont több a baj
Pite, nálam nem jó a link: A kért oldal nem létezik a szerveren.
Apám akar venni téli gumit, és az egyik szomszéd mondta, hogy van neki egy garnitúra zsír új, még az elõzõ kocsijára vette, de lecserélte a kocsit mielõtt fölrakta volna. át is hozta tegnap, tényleg 0km-es, dayton, ami még nem is lenne baj (talán) de 2003.31.-heti gyártású, ráadásul /70-es, faternak meg /65 kell, így a váltóméret se stimmel. amúgy 10 rugót kér darabjáért, amikor az új 12-13 között van. remélem sikerült apámat lebeszélnem róla.
én meg úgy néz ki hankook-ot veszek a fókára
#4285
Írta 2009. október 01. - 16:58

azért ez így nagyon nem igaz.mert ezen a szinten összecsúsznak az árak.
ugyanannyit futott (khmm.. óra szerint) kb ugyanolyan évjáratú és állapotú focust és mondeo-t egy árban kapsz.
akkor minek a kisebbet? plusz tetszik is, a mondeo is, meg a mazda is (fõleg a kombi nagyon szekszi) a négyes golf is jól néz ki, de annyi hibát, mint amit az produkál, szerintem csak a franciák tudnak csinálni.
#4286
Írta 2009. október 01. - 14:35


link
[/off]
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4287
Írta 2009. október 01. - 10:04

Mazda6 ból szvsz jóval kisebb az esély taxisautóra, fordhoz olcsóbb a cucc és igénytelneb a belsõ, taxinak ezért jobb.
rocsipeti, nekem nem kéne taxis. Futómû, váltó, kipufogó, motor/váltótartó bakok gatyán vannak általában.
Yeti végre megtörte hogy egy 'szabadidõautó' (nem) lehet praktikusan bõvíthetõ, jééé. Jó mocik, jó futómû; cirkusz is lett belõle hogy jobbnak ítélik mint a Tiguant

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4288
Írta 2009. október 01. - 09:17

mert ezen a szinten összecsúsznak az árak.amugy szeretnem kerdezni hogy miert is kell ekkora auto? also kozepes otajtos biztos hogy nem taxizva volt, es ugysincs 3 gyereked hogy kelljen a boszme nagy valami.
4es golf oszt csa. ul, kromperemes BBS, per30 gumi, kilincs, emblema es utkozocsik nelkul. soha szebbet
ugyanannyit futott (khmm.. óra szerint

akkor minek a kisebbet? plusz tetszik is, a mondeo is, meg a mazda is (fõleg a kombi nagyon szekszi) a négyes golf is jól néz ki, de annyi hibát, mint amit az produkál, szerintem csak a franciák tudnak csinálni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4289
Írta 2009. szeptember 30. - 23:07

jól beszélsz, de én maradok a passat méretnél. az a külsõ plusz 30centi nem akkora szívás városban/parkolásnál, mint amennyi plusz a kényelemben. elõl is, nem csak hátul4es golf oszt csa. ul, kromperemes BBS, per30 gumi, kilincs, emblema es utkozocsik nelkul. soha szebbet
#4290
Írta 2009. szeptember 30. - 19:27

4es golf oszt csa. ul, kromperemes BBS, per30 gumi, kilincs, emblema es utkozocsik nelkul. soha szebbet

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4291
Írta 2009. szeptember 30. - 18:17

Fordra tippelek.
Race, no Rest!
#4292
Írta 2009. szeptember 30. - 13:25

PSA dizel van benne, nem? az 1.6 az biztos, hogy HDiSzerinted milyen motor van a Mazdában? A Mondeo nekem tetszik, igaz csak rövid utakon megyek egy-egy fiatal darabbal. Mazdát nem ismerem, de a modellfrissítés fõ szlogenje, hogy minél kevesebb Ford alkatrész van benne....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4293
Írta 2009. szeptember 30. - 08:53

és ha külföldrõl behozott?
lehet az is.
de a tulaj azt nem titkolná annyira mintha pl. taxi lenne. szvsz.
amikor én kerestem kocsit nálam kizáró tényezõ volt a nem "korhû" rendszám.
ismerek olyat aki ha kocsit vesz új rendszámot kér rá, mert ez a heppje.
#4294
Írta 2009. szeptember 29. - 21:57

két autóra szûkültem, mióta a focus-t elvetettem:
- mondeo 2.0 tdci
- mazda 6 dízel
Szerinted milyen motor van a Mazdában? A Mondeo nekem tetszik, igaz csak rövid utakon megyek egy-egy fiatal darabbal. Mazdát nem ismerem, de a modellfrissítés fõ szlogenje, hogy minél kevesebb Ford alkatrész van benne....
Race, no Rest!
#4295
Írta 2009. szeptember 29. - 21:54

zöldkártyát sokszor nem csinálják újra, abból ki tud derülni. utastérben a jh hely a leglehasználtabbvannak tuti tippek annak megállapítására, hogy egy autó volt-e taxi?
és ha külföldrõl behozott?az autó életkorával megegyezõ rendszám.
a merci az más kategória. fõleg, ha 20 éves vagy még régebbi. egyébként taxisa válogatja a karbantartást. meg a szerelõk ugye.ez biztos olyan nagy baj? mert a taxik állandóan patyolat tiszták, és valószínûleg motorikusan is nagyon karban vannak tartva. ok, hogy sok km, de inkább egy sok kmes karbantartott, mint egy lerúgott kevéskmes.
pl múltkor egy húsz éves merci hozott haza. olyan szép volt belülrõl, hogy nem sok olyanban ültem. 700.000 km volt benne, az eredeti motorral.
eredeti elvész. mazda 6ból nem találkoztam még olyan hûdesok taxival.viszont szerintem mindkettõ erõteljesen alkalmazott taxis autó
a sárga rendszám miatt kérdeztem, mert ha emberünk megveszi, majd kap rá sárgát, akkor az eredeti elvész?
meglátszhat. de a taxilámpáé az tuti meglátszik.A matrica nyoma azért meglátszik a fényezésen, nem?
én bevállaltam egy taxit, nem bántam meg. motor patika, a gányolást azt meg a "becsületes" szerelõkne köszönheti. utastérben is van egy két árulkodó nyom, de abszolút együtt lehet vele élni.
#4296
Írta 2009. szeptember 29. - 17:09

koromszûrõs sztori új, a porlasztócsúcs csere meg minden modern dizelnél megvan, ezzel már nem riogattok. ha csere után megint elmegy 100.000-et, akkor nekem belefér.
Hû, ezt is megértük, hogy valaki azt mondja nem baj, hogy 100.000-nként kidob az ablakon 3 kilót. Én inkább szarok az ilyen dieselekre:) Inkább fogyasszon 2 literrel többet a benzines, mert akkor pont ennyi a különbség, de nem hagy ott, és nem egyszerre fáj az összeg.
#4297
Írta 2009. szeptember 29. - 17:07

..... és valószínûleg motorikusan is nagyon karban vannak tartva. .....l.
Ezt biztos így van.

Látom, nap mint nap.
Úúúúú, annyi gányolást el sem lehet képzelni, amire néhány taxis képes...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#4298
Írta 2009. szeptember 29. - 15:04

koromszûrõs sztori új, a porlasztócsúcs csere meg minden modern dizelnél megvan, ezzel már nem riogattok. ha csere után megint elmegy 100.000-et, akkor nekem belefér.mazda hat van itt az egyik haveromnak. 100-150.000 km között az összes porlasztócsúcsot cserélni kellett. az pedig több százezres tétel. ja, és van neki valami koromszûrõje, amit elég sûrûn kell cserélgetni. amikor eltömõdik, akkor automatikusan visszavesz a fordulatszámból. jött már haza így párszor elég messzirõl.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4299
Írta 2009. szeptember 29. - 14:46

Ha ezek nem hasonló dátumozással rendelkeznek, akkor sokadik tulaj, új rendszámot kapott, emiatt új forgalmit is. Még ez sem jelenti hogy taxi, lehet hogy csak elhagyta a rendszámot, de ha az eladás dátumától alig korábbi a forgalmi, akkor ennek vajmi kevés esélye van. (az eladás miatt készült az új forgalmi, és a rendszám)
#4300
Írta 2009. szeptember 29. - 14:41

vannak tuti tippek annak megállapítására, hogy egy autó volt-e taxi?
A matrica nyoma azért meglátszik a fényezésen, nem? Gondolom én, aztán lehet, hogy tévedek. Ha meg újrafényezi, akkor nekem mind1 lenne, hogy taxi volt-e vagy sem, otthagynám. Pár éve a használtauto.hu-n kerestem autót, és akkor nem egy halványan látszódó Kóka-Kólás Corsával találkoztam.
[highlight] The bike way of life [/highlight]