mondjuk:
http://bolthely.hu/w...lokkolo_SCS-103
rave_ace meg toyota szervizben melózik, és rettentõ sok dízel toyotában cserélik az adagolófúvókákat, darabját 120 ezerért. bontva kijössz 150-bõl a 4 darabra, de az sem olcsó.... és a toyota "legendásan" megbízható márka..
pillanatnyilag egy helyen javítanak, egyféle (denso) adagolót, a többihez nincs javítókitt, az egész cserés.
corollákban mennyit bír a porlasztó és az adagoló? mer csajom nõvére most kap majd új cégeset és a mostanin gondolkozik, hogy megveszi sajátnak. 1.4d4d. 130ekm van benne, 3 éves. és ezek még nem voltak benne cserélve.
egyébként ebbe a kocsiba a fék szált el utoljára, a jobb elsõ. a dugattyú beragadt, ezért vmennyire mindig befogott (csak ezt nem vette észre), amiatt elkopott a tárcsa meg a betét, tárcsa meg is repedt. komplett jobb elsõ féket cseréltek 120ezerér.
Azért vicces olvasni a postokat.
Mindenki újabb autót akar venni, de mindenki azon szeved, hogy milyen megbízhatatlan, motor, futó, elektronika.
mert mind dízelt néznek, azt meg használtba rizikósabb.
Márió, 2.7T rulez!