Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#3761
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
http://totalcar.hu/m...cs_bmw_egyteru/

aszondja hogy:

"Igazi egyterût eddig sem készítettek a bajorok ...... A német vezetõség azzal magyarázza a távolmaradást a kategóriától, hogy nem fér bele a sportos arculatba"

Én meg kérdem, hogy akkor az X-sorozat hogy fér bele a sportos arculatba? mert szerintem kb annyira mint az egyterû


DéBé grat! legalább megtanulsz szerelni is :D ;)
__________________

#3762
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
Zsír, átmentem forgalomból, már csak a papírmunka van hátra és megkapom a jogsit:D
Elvileg majd ezzel fogok nyomulni:)
Ha valahova látnátok felkenõdve, akkor én voltam:D

#3763
tomidny

tomidny

    maximus

  • fórumtag
  • 13.954 hozzászólás
Hát az az 5 hengeres blokk, az egy legenda...
Bûnözõ vagyok.
Ordítok Füstölök

#3764
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.724 hozzászólás
Betíltás elõtt volt olyan audi, amit következõ évre 1000lóerõsre terveztek...



Ari vatanen opel manta
figyeljétek a hidat benne, 30-40mp között.
"Minden hülyeség" by Tomidny

#3765
elbandi2

elbandi2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 442 hozzászólás

Most linkelték a Totalcar-ra, de azt hiszem van aki sosem fogja látni,
Nekem meg lesz mire felálljon, ha már nem érdekelnek a nõk:)
Vaaaaaazzzzeeeeee

És nézzétek meg a csávó többi videóját is, sírni tudnék:D


Hát igen...
Ezek közül a R5turbo-t még volt szerencsém élõben látni '84-'85 körül rallycross futamon. Nem emlékszem pontosan, de talán Móczár ment vele itt Szombathelyen. Amikor a depóban néztük, kissrácként az döbbentett le hogy a motor bent volt az utastérben a sofõt mögött. Addig még nem láttam ilyet.
Egyébként az ezt követõ idõszakban a rallycross pályákon is volt pár izgalmas járgány (pl. tuningos Sierra Cosworth-Fiesta kaszniban, Lada Turbó, Skodák), és nagyon jó kis meccseket lehetett látni. :)

#3766
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
tan vatanen mondta anno, hogy ismer is kb 3-4 embert a vilagon aki tudja vezetni a b-s autokat.

a wrc tele van korlatozasokkal

de mindezek ellenere nem lehet tudni mi lenne az eredmeny.
ez amugy orok vita

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#3767
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
mai wrc-k sehol sem lennének....
group B azt hiszem csak rövid ideig ment, mert rengeteg baleset és halál volt. Legyártott széria autók száma 200 kellett hogy legyen, ez elég nagy szabadságot adott a tervezõknek

Group B
szivó--- turbo---tömeg--kerékméret (e+h)
4000 cc 2857 cc 1100 kg 24" Ferrari 288 GTO, Porsche 959
3000 cc 2142.8 cc 960 kg 22" Audi Quattro, Lancia 037
2500 cc 1785 cc 890 kg 22" Peugeot 205 T16, Lancia Delta S4
2000 cc 1428 cc 820 kg 20" Renault 5 Turbo


pár példa

Ford rs200 480Le
Audi s1 500Le
Lancia 037 rev2 330le
peugeot 205 T16 890kg/ 406Le!!!

sajnos ebbõl is csak 200 készült...

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#3768
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

Most linkelték a Totalcar-ra, de azt hiszem van aki sosem fogja látni,
Nekem meg lesz mire felálljon, ha már nem érdekelnek a nõk:)
Vaaaaaazzzzeeeeee

És nézzétek meg a csávó többi videóját is, sírni tudnék:D


Húúúú, a zannyukszenycségit! Állat!
Ezek még klasszikus rally autók és volt bennük kalória is rendesen.
Kíváncsi lennék egy ma citroennel mit meccselnének.

#3769
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
elsuhan egy kocsi aztán tök lazán bebamulnak az út közepére :D
régen lazán tolták a nézõk :)

#3770
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
az audi s1 a legkomolyabb :) az MTM tulaja osszerakott egy korhu replikat
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3771
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás
Most linkelték a Totalcar-ra, de azt hiszem van aki sosem fogja látni,
Nekem meg lesz mire felálljon, ha már nem érdekelnek a nõk:)
Vaaaaaazzzzeeeeee

És nézzétek meg a csávó többi videóját is, sírni tudnék:D

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#3772
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
http://www.traffipax...tesztek_2008_03

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#3773
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás

Azt ugye tudod, hogy igen drága lehet a blokkoló, ha észreveszi a rendõr?:)



http://trafipax.blog...23/a_valtozas_1

bár ha jól értem inkább arra gondolsz, h ha észreveszi, akkor vmit úgy is talál ami miatt megbüntet. hát ez megeshet. amint jelez a cucc, rá kell lépni a fékre és kikapcsolni, jobbat nem tudok rá mondani. de úgy tudom, az egyéb bírságok messze nem olyan magasak mint a trafi. pl izzókészletért 5000re büntettek (mondjuk az már nem aktuális)

nekem egyébként nem azért kell a blokkoló, h ész nélkül csapassak. nem fogok gyorsabban menni mint eddig. inkább a kívül 60as táblák, városba 30-as 40-es táblák miatt, pályán egyszer szintén belefutottam egy 60asba. lakott terület táblánál mindig lassítok, általában 60-65nél nem megyek gyorsabban, de a tábla vonaláig nem mindig sikerül lelassítanom. egyszer pont ezért szívtam meg. õk ugyan is a tábla vonalához állították. na az ilyenekbõl kezd elegem lenni. a bírságok meg irreálisan magasak a magyar átlagfizetéshez képest. ha fele ennyi lenne, nem gondolkoznék ilyenen, hanem kifizetném azt az évente 1-2 alkalmat.
__________________

#3774
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
havernak is ez van a mazdan, azt mondja hogy par masodpercig blokkol, addig lefekezel a kivant tempora, es ott mar tud loni a zsaru fotot. csak nyilvan akkor mar 130kmh korul vagy. aztan kenheti a hajara. es neki is garazskapu nyito lezernek van papirozva.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3775
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Blokkolni nem szabad, érzékelni talán, de tök mindegy, ha te rendõr lennél, és ott állnál a radar, mellett ami nem mutatja meg a rendszámot, de 180nal megy, nem mindegy miért büntetjük meg?
És ha van ok, miért ne vegyük le a rendszámát?
Ha én lennék rendõr, már csak azért is...
Szerintem senki nem szereti, ha hülyére veszik.

Fordított a folyamat: látod a rendszámot, de 5-7 másodpercig blokkolja a radart. A profibb cuccokat eleve beépítik a rendszámok alá-fölé - mivel a jobb lézeres mérõkészülékekkel a zsaruk már tudnak kvázi kizárólag rendszámra lõni, így az ablakra ragasztott motyó fabatkát sem ér - és automata garázsnyitóként engedélyeztetik.
"In idem flumen bis non descendimus"

#3776
hé én

hé én

    vendég

  • fórumtag
  • 201 hozzászólás
http://www.vezess.hu...llen/14991/?o=1

cikket nem olvastam végig: eu országaiban is eltérõek a használat szabályai - vannak országok és autók ahol extrák közt szerepelhet blokkoló vagy érzékelõ is. vhol még a birtoklása is tiltott, vhol szabad használni az érzékelõt stb stb

ui:az osztákoknál tiltott a még birtoklás is

zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]


#3777
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás
Blokkolni nem szabad, érzékelni talán, de tök mindegy, ha te rendõr lennél, és ott állnál a radar, mellett ami nem mutatja meg a rendszámot, de 180nal megy, nem mindegy miért büntetjük meg?
És ha van ok, miért ne vegyük le a rendszámát?
Ha én lennék rendõr, már csak azért is...
Szerintem senki nem szereti, ha hülyére veszik.

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#3778
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Már szabad blokkolni nem?
Mintha...!
Vagy az a detektor?

#3779
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás

trafipax detektorokról és/vagy blokkolókról van tapasztalatotok? mert én most szeretnék venni egyet. inkább blokkolót mint detektort, szerintem ha a detektor látja a trafit, akkor õ is engem. akkor meg már fújhatom, nem? vagy érdemes venni detektort? mert azokat már 15ér kapsz, de egy jobbat is 30ér. blokkoló legalább a duplája, de engem a múlt héten kúrtak meg 30ezerre, szal már 2-nél behozza

mondjuk:

http://bolthely.hu/w...lokkolo_SCS-103





corollákban mennyit bír a porlasztó és az adagoló? mer csajom nõvére most kap majd új cégeset és a mostanin gondolkozik, hogy megveszi sajátnak. 1.4d4d. 130ekm van benne, 3 éves. és ezek még nem voltak benne cserélve.
egyébként ebbe a kocsiba a fék szált el utoljára, a jobb elsõ. a dugattyú beragadt, ezért vmennyire mindig befogott (csak ezt nem vette észre), amiatt elkopott a tárcsa meg a betét, tárcsa meg is repedt. komplett jobb elsõ féket cseréltek 120ezerér.



mert mind dízelt néznek, azt meg használtba rizikósabb.

Márió, 2.7T rulez!


Azt ugye tudod, hogy igen drága lehet a blokkoló, ha észreveszi a rendõr?:)

1.4D4D vállalható, fõleg, hogy õ járt vele végig, és nem kannából tankolta:)

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#3780
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

egyébként ebbe a kocsiba a fék szált el utoljára, a jobb elsõ. a dugattyú beragadt, ezért vmennyire mindig befogott (csak ezt nem vette észre), amiatt elkopott a tárcsa meg a betét, tárcsa meg is repedt. komplett jobb elsõ féket cseréltek 120ezerér.


ugyanezt a caddy is eljatszotta, igaz nem kellett tarcsat cserelni mert idoben eszrevettuk. a felni dobalta le a festeket magarol mert annyira melegedett.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F