Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#16681
Posted 2006. December 05. - 20:57
3500 felett meg váltok, kivéve 5.
de ott meg 3500-as fõtengelyfordulat mellett durván 130-al megyek.
az meg elég egy ekkora kocsiban.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16682
Posted 2006. December 05. - 20:56
#16683
Posted 2006. December 05. - 20:54
most miért mondod? tök jó amikor 7000 felett tiltáson puffog az autó...
mondjuk úgytudom hogy ilyenkor már váltani kell. legalábbis nekem így tanították:)
4000 felett (benyásan) fõleg német motorral már nekem fáj....
ez azért erõsen autófüggõ dolog
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#16684
Posted 2006. December 05. - 20:48
Hunyadi úton voltam a haszongépjármûveseknél (igaz voltak szgk-k is) Sprinter 315-öt néztem az 150ló.
e220cdi rõl volt szo. a merci a sprintereknél és a vitoknál is loerõ fokozatok vannak de a motot ugyanakkora - adozás miatt
- régebbi e 220 cdi az valoban 150 lovas
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#16685
Posted 2006. December 05. - 20:46
Sala neked hány saját névre íratott kocsid volt amit éveken keresztül tartottál fenn?
Esetleg család mellett?
És neked Daci?
Na uyge így lehet szeretni a pörgetést, ha másé..
Én inkább nyugadtan biztosan haladok az utam vége felé....
Nem lesz busz
Viszont jön Timea
most miért mondod? tök jó amikor 7000 felett tiltáson puffog az autó...
mondjuk úgytudom hogy ilyenkor már váltani kell. legalábbis nekem így tanították:)
4000 felett (benyásan) fõleg német motorral már nekem fáj....
Tímea kinek az átnevezése? valami szervízbõl elorzott toyotáé?
#16686
Posted 2006. December 05. - 20:42
Esetleg család mellett?
És neked Daci?
Na uyge így lehet szeretni a pörgetést, ha másé..
Én inkább nyugadtan biztosan haladok az utam vége felé....
Nem lesz busz:(
Viszont jön Timea:D
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#16687
Posted 2006. December 05. - 20:39
Hunyadi úton voltam a haszongépjármûveseknél (igaz voltak szgk-k is) Sprinter 315-öt néztem az 150ló.220 cdi csak 150 lóerõ? kétliteres passatok (meg ugy cuzammen vw gruppe) 170 lóerõvel jönnek
#16688
Posted 2006. December 05. - 20:35
az új CDI200 már 193Le-t és 280Nm-t tud. Egyébként 200CDI van a mitsumban is, csak éppen egy hengert kidobtak belõle, így lett 1,5-ös:)
#16689
Posted 2006. December 05. - 20:31
Fater 1.6-os diesel Alfája 158 lovas. A nyomatéka pedig több, mint a duplája a Civic 1.6 VTI-nek.
ez milyen alfa?? mert tudtommal 1.6 jtd az nincs csak 1.3 1.9 meg 2.4
én továbbra is maradok a benzinesnél.. nekem bejön a pörgetés feeling. vtec rulez.
#16690
Posted 2006. December 05. - 20:03
a passaté csak 320 (1750) - katalogus szerint 141lovas
A 2.0 TDI-böl katalógusban is van 170LE-s változat 350NM-rel (1800).
#16691
Posted 2006. December 05. - 19:46
220 cdi csak 150 lóerõ? kétliteres passatok (meg ugy cuzammen vw gruppe) 170 lóerõvel jönnek
2007es modellfrissitett 220cdi modellek már 170 lovasok illetve 400 nm (1800-2600között) a nyomatékuk
a passaté csak 320 (1750) - katalogus szerint 141lovas
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#16692
Posted 2006. December 05. - 19:35
Elfelejtettem ma megkérdezni bent az agyasokat....Toyota Rav4 bõl 1.8vvti or 2.0vvti or 2.0 D?
elsõre vagy utolsóra szavaznék, mert a fogyasztás sem utolsó, sõt!
ötletek, vélemények?
elõre is köszi!
a mérettáblát majd még küldöm ma este
a többit holnap.
Sose benzines.
DIESEL POWA
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#16693
Posted 2006. December 05. - 18:54
220 cdi csak 150 lóerõ? kétliteres passatok (meg ugy cuzammen vw gruppe) 170 lóerõvel jönnekVolt szerencsém ma ücsörögni a Merci szervizben . Nem szoktam új Mercedeseket nézegetni (sajnos), de most unalmamban a prospektusokat lapozgatva megdöbbenve láttam, hogy egy 2,2-es dízelbõl 150 lovat paszíroznak ki és a legújabb MB dízelmotorok jóval alámennek az Euro5 szabványnak (kamionok is)!!!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16694
Posted 2006. December 05. - 18:45
Az hogy a dízel fél millával több részben az eladásnál is jelentkezni fog várhatóan. A kötelezõ én úgy tudom (lehet hogy rosszul) köbcentire van tehát 1,4b=1,4d de az 1,9d sem hiszem, hogy sokkal több. Súlyadót felváltja a lóerõ alapú adó 1,4b=100LE, 1,4d=70 v. 80LE. De abszolút nem kötekedni akarok .
jaja, tudom, és igazad is van, az új rendszerben máshogy lesz.
de egyelõre most egy 1.5ös benzinesem van, 71 lóval, x fogyazstással
dízelbõl viszont minimum 1.6, de inkább 1.7-1.9et vennék, amivel már át is léptem azt a bizonyos kategóriát..
amit meg is fogok tenni a következõ autóval, benzinest soha többé(kivéve majdnem új autó) használtan...
1.9 tdi, egy nagy kombi kasztniban, és nem is kell jobb.
#16695
Posted 2006. December 05. - 18:29
elsõre vagy utolsóra szavaznék, mert a fogyasztás sem utolsó, sõt!
ötletek, vélemények?
elõre is köszi!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16696
Posted 2006. December 05. - 18:09
Ja és 500.000 km garanciát adnak a motor fõdarabjaira.
#16697
Posted 2006. December 05. - 18:05
#16698
Posted 2006. December 05. - 17:50
#16699
Posted 2006. December 05. - 17:48
Volt szerencsém ma ücsörögni a Merci szervizben . Nem szoktam új Mercedeseket nézegetni (sajnos), de most unalmamban a prospektusokat lapozgatva megdöbbenve láttam, hogy egy 2,2-es dízelbõl 150 lovat paszíroznak ki és a legújabb MB dízelmotorok jóval alámennek az Euro5 szabványnak (kamionok is)!!!mondjuk egy ésszel választott és úgy is használt autóba doszt elég egy 1,4-es/ 1,5-ös mai dízel.......és akkor arról még nem beszéltünk ha lesz rajta részecskeszûrõ is, akkor nagyságrendekkl környezetbarátabb mint egy benzines....
#16700
Posted 2006. December 05. - 17:34
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való