Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8901
Posted 2009. January 03. - 20:25

#8902
Posted 2009. January 03. - 20:17

rave, neked is.amcsi importból van az a highlander is. igaz ugyan, hogy új, és az importõr intézi rá a magyar garit is, de ennek azért kivárom a végét...
A magyar gari az az, hogy van pár embere emelõvel, akik láttak már olyat, és megoldják a problémát. A TMH vagy a TME sosem fog garanciát adni az autóra.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8903
Posted 2009. January 03. - 20:13

Azért mikor újra 330 lesz 1 liter, akkor már jó dolog:) Bár az elvetemült USA autósoknál ez szentségtörés:Dthommey, köszi, már ki is ábrándultam
#8904
Posted 2009. January 03. - 20:10

Prius -és lexus hibrid- rongyrázás, magamutogatás.
Értelmes dolgo egy mai dízel fogyasztásáért kinlódni benzines+elektromos motorral, sok ólommal megkapolva az autót? Hm? Értelmesebb helyeken ezért dízel hibridekkel foglalkoznak.
Fenntartása? Lexusnak hasonló a fenntartási költsége mint egy átlag ritka és nagy autónak. Q sok. Ha hibrid is?
Szinte semmibõl nem lesz utángyártott, mindnet a szigetországbó kell hozatni, ócsó'.
Mikor egy kipufogódob darabaja 80-100ropi és nem gyárt senki más, és sok alkatrésze dettó olyankor el tudnak az emberek szomorodni kissé... és ugye ne adj isten kettõ kell belõle...
mér lenne rongyrázás??? a highlander 3.3-as hibrid motorja annyit eszik, mint az én 2.5 dízelem. cserébe majdnem kétszer olyan erõs, és alacsonyabb fordulattartományokban is jobban húz.
jójó, tudom, minek ilyen nagy motor, minek terepjáró az utakra stb. de ez nem nagyon érdekel.
thommey, köszi, már ki is ábrándultam

rave, neked is.amcsi importból van az a highlander is. igaz ugyan, hogy új, és az importõr intézi rá a magyar garit is, de ennek azért kivárom a végét...
#8905
Posted 2009. January 03. - 20:08

toyota/lexus hibridekkel kapcsolatban van építõ véleménye vkinek? totalcart elolvastam, okosabb nem lettem... mi költség lehet ezek javítása? már ha kell javítani.
Én mint toyota-márkaszervízes azt mondom, hogy ha valami komolyabb baja lesz nem fogsz találni embert aki tutira megcsinálja neked.
sufnizni lehet, csak szerencse kérdése azt az alkatrészt rendeli hozzá ami a hibás.
a mi gépünk nem kommunikál az amerikai piacra kiadott autókkal, és nem is szívesen foglalkozunk velük.
kockázatos
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8906
Posted 2009. January 03. - 20:02

ja, és még egy kérdés:
ha gázt szereltet valaki az autójába, akkor lényegesen olcsóbb lesz járni vele?
Most nem. Egy liter gázt 189-ért tankolok, és 10 helyett 12-t eszik belõle. Neked komoly autóba komoly rendszer kell, ami 500K HUF. Plusz vagy kis tartályod lesz a pótkerék helyén, vagy nagy a csomagtérben/platón. Nagy dögbe mondjuk elfér, engem sem zavar a 100L-es tartály. És a közhiedelemmel ellentétben egy hengerenkénti gázinjektoros nem megy rosszabbul. Az enyém veszít 10-20 lovat, de egyrészt elfér, másrészt nem rally autó

#8907
Posted 2009. January 03. - 20:02

Értelmes dolgo egy mai dízel fogyasztásáért kinlódni benzines+elektromos motorral, sok ólommal megkapolva az autót? Hm? Értelmesebb helyeken ezért dízel hibridekkel foglalkoznak.
Fenntartása? Lexusnak hasonló a fenntartási költsége mint egy átlag ritka és nagy autónak. Q sok. Ha hibrid is?

Szinte semmibõl nem lesz utángyártott, mindnet a szigetországbó kell hozatni, ócsó'.
Mikor egy kipufogódob darabaja 80-100ropi és nem gyárt senki más, és sok alkatrésze dettó olyankor el tudnak az emberek szomorodni kissé... és ugye ne adj isten kettõ kell belõle...
Leoszopósdni... Májerfaktor is egy dolog - persze nem a 'hitetlenek között', úgysem értékelik a jót.
De ha van egy 136 lovas elsõ, meg egy 136 lovas hátsókerekes autó ugyammá hányszor ér vele gyorsabban a pontból b pontba? És amikor 300nm felett elsõkereekessel is kezd nehézkessé válni a közlekedés a sûrûn villogó sárga visszejlzõ miatt akkor mi lenne a rwdvel?


"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8908
Posted 2009. January 03. - 20:02


"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#8909
Posted 2009. January 03. - 19:58

#8910
Posted 2009. January 03. - 19:57

tam nézzed a lezli féle videot, igy fognak ledudálni pályanapon téged is a helyi macsó csávók az ültetett egykettes klióval mint ez a széthullós belsõkamerás.
tudom

de amikor a parkolohazban bomboltetem majd a SAL-bol a Josh es Jutta-t akkor felvaltva fognak leszpni a 14evesek :matrix: es valljuk be, ez az igazi ok amiert ilyen autot akarok.

spinner disztarcsa uber alles.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8911
Posted 2009. January 03. - 19:54

Volt csajoméknak volt egy Opeljük gázzal.
És hát alig élt szegény, pedig karbantartós/ráköltõs volt a család...
De valamivel tényleg olcsóbb volt.
Durván olyan 2/3-a.
Ellenben tuti nem raknám be az autómba.
Kivéve, ha egy 4.2-es benzines 15 éves szarom lenne.

Hihglander tényleg fasza.
nekem is tetszik.
De Te most örülj az új autódnak!!!

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8912
Posted 2009. January 03. - 19:49

en csak azt olvastam, hogy gyartani egy priust sokkal kornyezetszennyezobb mint egy normal autot, igy hiaba van kisebb karosanyag-kibocsajtasa, igazabol meg rosszabb mint egy normal otto-motoros. raadasul dragabb, lassab es rondaaaaaaa
ez eleg epito jellegu volt?
nem vagyok zöld, és nem is priuszt akarok

ja, és még egy kérdés:
ha gázt szereltet valaki az autójába, akkor lényegesen olcsóbb lesz járni vele?
#8913
Posted 2009. January 03. - 19:44


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8914
Posted 2009. January 03. - 19:40

ez eleg epito jellegu volt?

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8915
Posted 2009. January 03. - 19:38

#8916
Posted 2009. January 03. - 19:33

Megint.

Lassan azért mindenki megérthetné, hogy mindenki számára "megfelelõ" autó nincs és nem is lesz.
Se márka, amit mindenki ugyanúgy istenít majd.
Van, aki élvezkedni vesz egy autót és 200 méterre lakik a melóhelytõl, van, aki azzal kell hogy lenyomjon napi X sok kilómétert.
Nem ugyan azt akarják majd, ugye?!

És hogy egy példa legyen, sokat vezetek. Nagyon sokat. Sok féle autóval. És bár nem versenyautókat nyúzok, mert azokkal soajnos kevés bort lehet vinni (

Pölö Partnerrel meg nehezebb csúszkálni, (de azért azzal is faszán lehet ám!!!) de sokkal kevésbé fárasztó "közlekedni".
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8917
Posted 2009. January 03. - 19:25

#8918
Posted 2009. January 03. - 19:05

Van igy is eleg barom, nem kellenek meg a videkiek is.
csak lássalak meg, ha pesten járok

elsõkerék-hátsókerék: nekem volt/van mindkettõ. a hátsókerekeset jobban szeretem, ha van kedvem vezetni. ha már herótom van a vezetéstõl és talán még esik is, és minél hamarabb haza akarok érni, akkor inkább elsõkerék. szóval 4wd a menõ

#8919
Posted 2009. January 03. - 18:52

Gratulalok neki baszki, igazi faszagyerek, jol megmutatta. Menjen inkabb haza es ott dragrace -eljen, ne itt ha lehet. Van igy is eleg barom, nem kellenek meg a videkiek is.
Lampatol lampaig anyam is lenyomja Loeb -ot, ha epp anyam ul a joval erosebb autoban. Sosem ertettem ennek a lampatol lampaig gyorsulasnak.
I`m as fast as nobody!
#8920
Posted 2009. January 03. - 18:36
