Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#8881
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts

http://www.langlovag...eria/2823.shtml



http://images.netbag...20134917555.jpg
elvileg ez volt

kar ertuk

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#8882
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,036 posts
mondjuk az feltûnt egyszer, hogy ha busz kamion mögött suhan az ember kerül fordul kap az arcába az ember egy löket kormot, nem is kicsit, néha ki se látszik belõle :D, na mit is akartam írni..ja megvan... szóval, hogy mikor jöttem haza egy eredei túráról a busz szélárnyékában kapaszkodtam fel a városban az emelkedõn, hallottam ahogy váltani készül vissza a sofõr, már készültem is a fulladás általi halálra, jött is a bazi nagy koromfelhõ, de meglepõ módon nem éreztem semmit, jó persze azért azok a szálló fekete koromszemek amiket letüdõztem biztos nem tettek jót, de nem volt IFA, Ikarus fullasztó érzés...zsír új Volvo volt :)

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#8883
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Zöldkarin még mindig az autó gyártásakor elõírt adatoknak kell megfelelni.
Ezért van az IFA-nak és a Barkasnak is.
Ha a mai EU-s környezetvédelmi izé lenne érvényes mindenkire, akkor a két évesnél idõsebb kocsikat ki is lehetne dobni.
Szal marad a Trabi, meg a Kamaz.

#8884
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
ahham. hát ehhez annyira nem értek.de végülis logikusnak tûnik.

#8885
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,388 posts
Részecskeszûrõ nélküliben több mint a benyáséban. Plusz a korom sem tüdõnek hiányzó dolog.

rocsipeti, arról volt szó hogy nem túl értelmes végén fogták meg lexusék a hibrid dolgot, amcsi/orosz(/ázsiai) piacra építették. Õk a fogyi és károsanagkibocsátássla reklámozzák, de egy jó dízel elektromotor nélkül is elveri ezekben. Akkor ha ehhez passzintották volna a másik motort, ûtõs lenne; csak euban nehéz lenne eladni; de usa/orosz piacon mégnehezebb.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#8886
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
Én zöldkártyásnál csináltam.
Meg a többi szar is. Rányomva mind a cég elött álló suzura/dízelre a mérõszonda, miközben a bent álló autót "vizsgáztatták" :)

És valahogy még én sem aggódok a kormosom miatt:)

#8887
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13,478 posts
Talán nem.
Mert zöldkártyát úgy szerzek bármilyen autóra, hogy csak a telefonon keresztül találkozik vele az ember...

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#8888
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
persze.



AMúgy ha zöldkártyán átmegy egy IFA, akkor a mobil állomáson is. Kamaz, és egyéb szar szintén.
vicces hely ez.

#8889
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13,478 posts
Képletesen értettem. ;)

De sokszor látok huszon éves gurulni alig tudó teherautókat...
És azokból dõl minden.
Szóval jó lenne az a mobilszûrõ.

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#8890
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
sztem kb ugyanaz pepitaban
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8891
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts

Kevesebb füstokádó szar.



ááá
nem hiszek a csodákban. de jó lenne.
állitolag van egy ország euba' ahol alagutat "ástak" az alfõdbe' is.
:-)

no, megyek, faragok a kadettomra egy katalizátort alufóliából, cj-vel. :-))

#8892
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
nem vagyok kémikus, így érdekel.
a koromban(dízel égéstermék) mennyi káros anyag van?
a benzines láthatatlan égéstermékéhez képest?

#8893
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13,478 posts
Kevesebb füstokádó szar.

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#8894
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
eljutottunk a hátsókerékhajtástól a károsanyagkibocsájtásig :-)

Micsoda jóóóó :)


Ellenben állítólag lesznek mobil zöldkari ellenõrzések. Mi lesz ebbõl... :chin:

#8895
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
hehehe :-)
nem mondom meg, fõleg így télen automata szivatóval, 90% város, 2. lámpáig 3 hengerrel :-))
~
birom ezt a topicot!!
elkezdjem "az én 75 lovas kadettom" cimû opuszt, hogy lenyomtam a szomszéd puntóját??
:-)))
jáj, ez bisziklis fórum.

#8896
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
hátõõõ, pite, nem is tudom. mit is akartál mondani? :)
én dízelpárti vagyok, és nem is eszem meg azt, amit mostanában csinálnak, hogy kis benzinmotor+turbo lesz az isten. de engem nem érdekel a károsanyag, kg/lóerõ meg ilyenek. taposom megy/nem megy, azt kész... :)

#8897
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3,201 posts

nekem azt magyarázta, hogy a magyar toyota ad rá garit. ezért mondom, hogy hiszem ha látom.



http://www.toyota.hu...t_gepj_gar.aspx

"A Toyota által biztosított európai általános garancia a következõ EU és EEA országokban érvényes és érvényesíttethetõ.

Magyarország, Andorra, Ausztria, Belgium, Ciprus, Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Izland, Írország, Lettország, Lengyelország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia. "

mese....

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#8898
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
mennyi a kadett karosanyag-kibocsajtasa savanyu? :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8899
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
erre iszom egyet

#8900
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,388 posts

mér lenne rongyrázás??? a highlander 3.3-as hibrid motorja annyit eszik, mint az én 2.5 dízelem. cserébe majdnem kétszer olyan erõs, és alacsonyabb fordulattartományokban is jobban húz.
jójó, tudom, minek ilyen nagy motor, minek terepjáró az utakra stb. de ez nem nagyon érdekel.

thommey, köszi, már ki is ábrándultam :)

rave, neked is.amcsi importból van az a highlander is. igaz ugyan, hogy új, és az importõr intézi rá a magyar garit is, de ennek azért kivárom a végét...


Priusban egyetértünk hogy az?
Végy egy 2,2es biturbós kiegyensúlyozott dízelt 173LE@4000 és 370Nm@1500 és 172 g/km CO2. Reggelire megeszi az átlag 3ezres véhatos benzineseket, egy 2,5-2,8 turbós kb ami kezd ellenfele lenni.

Bõ 1,7 tonnát csak 9,2 alatt visz százra, de az ezer méter 30 sec. Vegyesfogyasztása 6,5, és a kellõ önmérsékletet tanusító userek is hasonlókat fecsegnek mikor kiélvezkedték már magukat a 370Nm-el.


Az RXnél ha az akksik jók 7,6 alatt van százon, 192 g/km a CO2 kibocsátása _kombináltan!_ és 8,1 a kombinált vegyesfogyi - ez ugye 3,3as benzines motor 211LE@5600 és 288Nm@4400. Mikor az ekeltromosság is besegít akkor 272 ló 333Nm.
Akksik miatt 2 tonna, de közelebbi összehasonlítási alapot nem találtam.

Illetve szintén 4×4es terepjáróként 160lóvas változógeós turdós traktor a testvértrióban 157LE@4000 és 380Nm@2000. 2,4 benyás 167LE@6000 és 232Nm@4000. 1747kg a traktor, 1550kga benzines, így 9,2 az utóbbi sprintje, 9,9 az elöbbié.Vegyesfogyi 9,4 / 7,2, CO2 225/191. Autó méretéhez képest a rugalmasság viszont szinte ég és föld!

Szal nem azt mondom hogy a dízel az 1, az isten, a mindenható, de sokkal értelmesebb azzal kombinálni az elektromotort; mert a benzin+elektromos a dízelt közelíti ruglamasságban és fogyiban/kibocsátásban, nem lépi le (egyértelmûen). Károsanyaga natúr dízelnek kevesebb, fogyasztása is, pláne henéz lábbal, városban és gyorsításnál van a hibridnek egy kis elõnye, de kellemesebb karakter nagy testben (is) a gázolajos.
(Nekem is benzinesem van, ofkorsz dízelek is benne voltak a pakbliban, de mindent mérlegelve maradtam a benyásnál.) Ekkora autóknál a fenntartási költségek és olyan hátrányok amit úgyis sokszázezres extrákkal lepleznek (pl állófûtés) viszont tartom hogy igenis hülyeség a benya+hibrid.

Tudod hogy mégis miért benzines hibridek és miért nem dízelhibridek? :) 2 mozaixó... usa és cccp. (És azért ázsia is...)Hülye kis európa amúgy is dízelbuzi, õk nem vennék érdemben, pláne hogy ott nem az ész vezérli mindig az autó vásárlást hanem az urbanlegendek, így van az hogy jaguarok, maseratik, lexusok helyett folksvágenek és bömösök futkosnak ugyanannyi pénzért az útjainkon.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám