Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8861
Posted 2009. January 04. - 17:34

#8862
Posted 2009. January 04. - 17:30

I`m as fast as nobody!
#8863
Posted 2009. January 04. - 17:29

#8864
Posted 2009. January 04. - 17:18

De túlragoztam már megint; szal legyen gyorsabb, de átlag hétköznapokon ebbõl azt mondom mókusfingnyit (se) lehet észrevenni. :prosze:
Jó én csak kötözködöm, mert te hétköznapi közlekedésrõl beszélsz. Azért írtam oda, hogy függ attól, ki vezeti. Nem hiába több az elsõkerekes kocsi a "hétköznapiak" között. És a "hétköznapi" hátsókerekeseket is ma már úgy hangolják, hogy alulkormányzottak legyenek. De még a ferrarik is azok, ha a manettino-t alapállásban hagyod...
Én ezért nem szeretem a mai autókat, mert sokkal kevesebb tudással vezethetõek, kevésbé közvetlenek, mint a régiek. Persze ez jó a biztonságnak, és ez az elsõdleges (mondjuk így egyre több a hülye, felelõtlen autós is, mert nem mûködik a természetes szelekció

#8865
Posted 2009. January 04. - 16:44

Ezt figyeljétek!: http://www.mitsubish...ial/papercraft/
csak a japán jött be nekem a translated nem.
kár hogy épp' kifogyott a színes festék
tamaskanak viii mr: http://www.mitsubish...ancerevo8mr.pdf
hehe ez jó,majd valahol nyomtatok egyet valami kartonra és megnézem milyen lesz élõben
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#8866
Posted 2009. January 04. - 16:36

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8867
Posted 2009. January 04. - 16:35

Megsem Fabiaval jar az emberek nagy tobbsege...
I`m as fast as nobody!
#8868
Posted 2009. January 04. - 15:24

Szerintem egyértelmû, hogy a hátsókerekes a gyorsabb...
Persze nagyban függ attól is, hogy ki vezeti...
Nem forgalom mentes úton, mondjuk egy húsz km-es munkába-ból járásos történet. Pláne hogy lakotton jelentõsége 0, lakotton kívûl meg kb a szerpetines részek az egyetlenek ahol kanyarodásban érdemi elõynt tud felmutatni, pl amerre én járok ott aztán szikra elõnye nincs a farosnak sem.
Szal átlag 136le-150 ek/hk autó összehasonlításánál én nem vennék rá mérget hogy ennyi pacinál gyorsabb.
De legyen néha optimálisan kanyargós és optimálisan tapadó és optimálisan kis forgalmú útnál monduk kanyaronként 2 sec elõnye, azaz 20-30 km-en nagy jóindulattal kap 1 percet ahol gázelvétel helyett nyomhatja végig...
Ne felejtsük azt sem hogy azonos méreteket nézzünk és a 407est most kivesszük a pakliból

(Azt hittem faternak is hiába a +40ló (160) ha 400kg-val nagyobb a kasztni; aztán mégis úgy esik be vele a kanyarokba hogy kapaszkodok mint az állat - meg a kis sárga kontrollámpa is fel-felvillan. Hja, nyomtáv, papucs, futómû is igencsak belszól - azonos hajtásképlet és motor telejsítménynél is.)
De túlragoztam már megint; szal legyen gyorsabb, de átlag hétköznapokon ebbõl azt mondom mókusfingnyit (se) lehet észrevenni. :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8869
Posted 2009. January 04. - 15:23

csak a japán jött be nekem a translated nem.
kár hogy épp' kifogyott a színes festék

tamaskanak viii mr: http://www.mitsubish...ancerevo8mr.pdf
#8870
Posted 2009. January 04. - 15:03

Tényleg nem szokott és nem szereti.Jól van Vole, faszán megmondtad
Most jön a "én sose hajtottam még gyorsan dolog"

Autópályán viszont akkor szól, ha 150 alá megy a mutató.

Városban a csajozós vonulás a menõ. Persze ehez nem árt egy picit nagyobb verda, hogy jól is nézzen ki.
Thy, nem kell ahoz vényóc. Elég egy rosszul beállított Lada karburátor.


#8871
Posted 2009. January 04. - 14:48

#8872
Posted 2009. January 04. - 14:36

végülis egy 10-13 literes dízel motort hasonlítani egy 1.4 1.6os benzineshez, valóban valós eredményt ad..
Már megint el vagy kissé tévelyedve

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8873
Posted 2009. January 04. - 11:43

Leoszopósdni... Májerfaktor is egy dolog - persze nem a 'hitetlenek között', úgysem értékelik a jót.
De ha van egy 136 lovas elsõ, meg egy 136 lovas hátsókerekes autó ugyammá hányszor ér vele gyorsabban a pontból b pontba? És amikor 300nm felett elsõkereekessel is kezd nehézkessé válni a közlekedés a sûrûn villogó sárga visszejlzõ miatt akkor mi lenne a rwdvel?Szal q jó, kanyarvadászat meg minden, de mindneki maga értékelje hogy néhai kis játék vagy használati értéke az autónak a fontosabb. Nyilvíán amikor még lehet és van az embernek kedve addig kísérletezzen; utána állhat a presztízzsautója lenn a fõúton csúszós út esetén
.
Szerintem egyértelmû, hogy a hátsókerekes a gyorsabb...
Persze nagyban függ attól is, hogy ki vezeti...
#8874
Posted 2009. January 04. - 04:00

Viszont eleg sok hulyet lattam mar, akik igencsak veszelyeztetik a tobbi autost / motorost az uton, es legtobbszor a tobbiek ovatossaganak es figyelmenek koszonheto hogy nem lesz baleset.
I`m as fast as nobody!
#8875
Posted 2009. January 04. - 01:24

"Lenn Pesten tesó összeakadt egy sti imprezával és lámpától lámpáig fogta... Pedig nem igazán úgy kellett volna lennie."
Gratulalok neki baszki, igazi faszagyerek, jol megmutatta. Menjen inkabb haza es ott dragrace -eljen, ne itt ha lehet. Van igy is eleg barom, nem kellenek meg a videkiek is.
Lampatol lampaig anyam is lenyomja Loeb -ot, ha epp anyam ul a joval erosebb autoban. Sosem ertettem ennek a lampatol lampaig gyorsulasnak.
Jól van Vole, faszán megmondtad

Most jön a "én sose hajtottam még gyorsan dolog"
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8876
Posted 2009. January 04. - 00:54


#8877
Posted 2009. January 04. - 00:41

mondjuk az feltûnt egyszer, hogy ha busz kamion mögött suhan az ember kerül fordul kap az arcába az ember egy löket kormot, nem is kicsit, néha ki se látszik belõle
, na mit is akartam írni..ja megvan... szóval, hogy mikor jöttem haza egy eredei túráról a busz szélárnyékában kapaszkodtam fel a városban az emelkedõn, hallottam ahogy váltani készül vissza a sofõr, már készültem is a fulladás általi halálra, jött is a bazi nagy koromfelhõ, de meglepõ módon nem éreztem semmit, jó persze azért azok a szálló fekete koromszemek amiket letüdõztem biztos nem tettek jót, de nem volt IFA, Ikarus fullasztó érzés...zsír új Volvo volt
Hja... egyébként ez az egyik ajoma dízelekkel, sokkal büdösebbek mint a benzinesek

Hehe, van akinek a 2000es gyártású öreg kecskéje is rég euro4es mocival jött ki... csak hogy menjen az NCAP 4 csillaghoz

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8878
Posted 2009. January 03. - 23:48

óó versenyzõ...
örülök, hogy kamion jött szembe és nem az anyámék...
Bizony-bizony, jobb ez így.
Szegény török kaminyonos biztos megijedt a ámokfutó gyaurtól.
#8879
Posted 2009. January 03. - 23:46

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#8880
Posted 2009. January 03. - 23:36

http://images.netbag...20134917555.jpg
elvileg ez volt
kar ertuk
óó versenyzõ...
örülök, hogy kamion jött szembe és nem az anyámék...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag