Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#5861
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts

A jogosítvány, a motor elérését kéne nehezíteni, nem pedig elérhetetlenné tenni a tapasztaltabbak, értelmesebbek számára is azt, ami rutin.


LOL :D
Mondja ezt az, aki motorral járt tanulni ;)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#5862
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#5863
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
Arányaiban pont annyi motoros baleset van, mint autós. Csak ugye az elhullott motoros miatt ez a hírekbe kerül.

De legtöbbször ugye a motoros marad ott(és õk is azok, akik kockáztatnak) Statisztikát akarnak javítani? A jogosítvány, a motor elérését kéne nehezíteni, nem pedig elérhetetlenné tenni a tapasztaltabbak, értelmesebbek számára is azt, ami rutin.


Ja, kiváncsi lennék, ki fizetni a nagyobb motorok hátralevõ lízingösszegét a betiltáskor :chin:

#5864
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts
nem korlátozás kellene ide, hanem magatartás...mert a szabály/törvény kijátszható
meg jól seggbe billenteni a sok tuskót.

#5865
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,272 posts

én üdvözölném! de elég lenne 70 ló is, akinek ennél több kell motorba, az menjen versenypályára.

de úgy is az lesz (ha egyáltalán megcsinálják a kitiltást), hogy a gyárilag lefolytott motorokat könnyedén +piszkálják, papíron meg marad a gyári ménes.

szvsz cm3 limit kéne köztutakra. 250cm3 fölött versenypálya. mindenkinek jobb lenne

azért egy 100 kilós ember alatt egy 250-es motor csak szenved
normális közlekedéshez kell olyan 5-600 cm
de magam részérõl epedve várok egy 5-600-as modern dízellel szerelt túramotort...:)

és tényleg nem mindegy miben van és milyen teljesítmény

pl egy 1300-as hayabusa meg egy 1600-os cruiser közt azért van különbség ami a közúti veszélyessegét illeti
mondhatnám az egyikkel ritkán mennek 120 fölött a másikkal meg 120 alatt :)

amúgy a kg/lóerõ arány már ki van találva....többet mond mint a hengerûrtalom
visszatérve a példámhoz a wild starom a maga 330kg/64 lóerejével max 4000-es fordulatával azért más adatokat produkál mint a haya (irja be az értékeit akinek meg van fejben) hiába több 300 köbcentivel.
bár ma már magam is megelgednék egy 900-as kawa vulcannal , de a 650-es yamaha drag star pl elég kis vérszegény...azt pörgetni kell az meg egy cruisernél hátm, elég vicces na.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5866
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
Aha,
1.5 felett autóban szintén versenypályára.

Ez kicsit megint unfair lenne.

Ott a motorom, 48 ló, 190 kiló. Vicc az egész, de nagy CCM (viszonylag, 660.as)

AKkor ez pályára? Pályán olyan, mintha hátrafelé mennék.

Szabályokat betartva tényleg felesleges a 200 ló, nagyon durván. De a 100 simán szerethetõ.

Ja és ha ettõl meg tudok szabadulni, akkor már tudom a következõ motorom.

Ami egy 1.7-as blokkos gép. Akkor tiltsuk be? Ja, csoppermotor. Egy sport vázban. 90 LE 243 kg...:chin:

Akkor most hogy is reális ez a betiltás?

#5867
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts

Kitiltanák Európából a száz lóerõnél izmosabb motorokat
http://totalbike.hu/hirek/max100


én üdvözölném! de elég lenne 70 ló is, akinek ennél több kell motorba, az menjen versenypályára.

de úgy is az lesz (ha egyáltalán megcsinálják a kitiltást), hogy a gyárilag lefolytott motorokat könnyedén +piszkálják, papíron meg marad a gyári ménes.

szvsz cm3 limit kéne köztutakra. 250cm3 fölött versenypálya. mindenkinek jobb lenne
__________________

#5868
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
ez ilyen tipik faradozasos lefogazos tores

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#5869
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,724 posts
Mondjuk én sem értem mire jó egy féltonna alatti motorba 200ló... vagy akár csak 150. Viszont aki hülye, 25 lóerõvel is meg fog halni :) Jó, nagyobb eséllyel hamarabb hal meg az, akinek erõsebb motorja van.
Érdekes dolgok ezek, mindig behoznak valami új dolog amivel szivunk, vagy amiért fizetni kell. Miért nem tudják eltörölni a reg adót ? :D:D
"Minden hülyeség" by Tomidny

#5870
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
Ez a LE szabályzás régen se mûködött külföldön :) Bár itthon minden szart bevezetnek. Autókon is kéne ez, úgy 200 lótól.. (ugye ugye? irreális, és szubjektív - 1 tonnán? 2 tonnán? he?)

Váltó: 12 e km, karcmentes motor, gyilkolásmentes utolsó 5 ezer km lefutott táv. Probléma, és tünetmentes váltás. Mindig használt kuplung, tiltásig mindig csak felfelé húztam, leváltáskor mindig a jó tartományba esett vissza (sose fékeztettem a tiltással a motort)
Hát így jártam.
Erre varrjon gombot, aki akar. Én nem tudok. Autóban fel sem merült a japán (és nem a német fanatizmus miatt, egyszerûen ez az ami számomra ésszerûnek tûnt) Motorból is kihúzta magát. Most a fényképezõ gép van soron. Ha már ez se fogja bírni, akkor... :chin:

#5871
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Kitiltanák Európából a száz lóerõnél izmosabb motorokat
http://totalbike.hu/hirek/max100

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#5872
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
ejha részvétem...
ettõl azért többet kellett volna bírnia. :(
de nem volt semmi elõjele a kopásnak / tönkremenetelnek? :chin:
olaj lett benne cserélve? nem fosta el?

#5873
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
Ez egy 2.5 éves, 2005 év végi, 2009 9 havi üzembehelyezésû XT 660 X.

Újabb korában, még egyben, õ:

http://dolog.uw.hu/xt02.jpg
http://dolog.uw.hu/xt03.jpg
http://dolog.uw.hu/xt05.jpg
http://dolog.uw.hu/xt09.jpg

De hogy a büdös életben nem fogok többet japát venni semmibõl, ami nagyértékû, az hétszentség. Van akinek sokat bír, de ha ennyi a javítás... Örülök hogy megbízható a márka, de ez nekem marhára fél millába fájna, ha ezt az utat kéne végigjárnom. Gratulálok magamnak. A jó a lejárt gari. A mégjobb, hogy ha mégis erõsködnék, akkor bevizsgáltatnák. A végeredmény sejthetõ, ha nem, akkor is jövõre ülök legközelebb rajta... Szóval nyert ügy.

Köszi ferdeszemûek!

#5874
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
thez: milyen yamahának volt ez a váltója? hány km volt már benne?

#5875
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

mi van helyette? vagy hogy mûkszik ott ez a rendszer?
egy rövidke szösszenetbe összefoglalhatnád nekünk. lécci :)


ketto dolgot kell befizetned az autoval kapcsolatban, road tax, es biztositas. a rendorok neha kiallnak az ut szelere kamerazni de nem a sebesseget nezik, hanem csak a rendszamot. a kompjuter meg rendszam alapjan keresi az adatbazisban hogy be lett fizetve aminek lennie kell vagy nem. ha nem, akkor megallitjak a rendorok, es bunti. nyilvan megnezik a jogsidat is ilyenkor.

ha reszeg vagy es faltol falig vezetsz
ha tul gyorsan mesz
ha balesetet okozol
vagy ha egyeb modon a rendor szeme lattara szeged meg a kreszt

akkor megallitanak, es lecsekkoljak hogy rendben van e a jogsid. ha csak mesz szepen okosan akkor soha az eletben nem fognak megallitani

multkor volt egy faszi hatvanvalahany evet vezetett le ugy hogy soha nem volt jogsija.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5876
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,355 posts
Bíztató :)
Ha volt számlája.... Bár akkor is nehéz.


Más: ha már 6 számjegy. És nem az eleje. Inkább a közepe, bõven, és picivel fölötte.
Igaz, nem autó, inkább motor, de ez van. Japán, megbízható.
Persze szigorúan garanciális idõn túl, az olcsóbbik fajtából.


Pfujj Pahh. Broáf.

Feltöltött kép
Feltöltött kép
Feltöltött kép
Feltöltött kép
Feltöltött kép

#5877
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts
Ismerõs kap 3 hónap után egy hatszámjegyû csekket, hogy lakott területen 91 km/h-val hajtott . Gyanús volt a dátum Neki...Kiderült , hogy az autószerelõ volt anno a kocsival, de már az objektív felelõsség él. Persze nem ismeri el a szerelõ , vagyis csak részben. Ezt csak okulásként írtam le.

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#5878
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

meg szerencse hogy itt nem letezik a kozuti rutinellenorzes intezmenye

mi van helyette? vagy hogy mûkszik ott ez a rendszer?
egy rövidke szösszenetbe összefoglalhatnád nekünk. lécci :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#5879
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
en meg tegnap fedeztem fel hogy a jogsi amivel jarok 2008 juniusban lejart

meg szerencse hogy itt nem letezik a kozuti rutinellenorzes intezmenye
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5880
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,724 posts
Azt bírom amikor tömeg van és körforgóba kicsi helyre beteszem és dudálnak (természetesen még csak lassítania sem kell, mert tömeg van amugyis) Bazz, az a lényege a körforgóknak, hogy egyenletes haladást biztositsanak kb minden irányból, öszzezárnak az autók, mint egy zipzár.

Mondjuk mostanában városban elég sokszor váltok sávot, pl ma reggel otthon hagytam a személyimet (mert jogsi van nálam mindig ) és viszza kellet érte menni, pont fél 8kor, amikor a legnagyobb tömeg van, ennek ellenére a 20 perces oda viszza utat 12 perc alatt sikerült megtennem, úgy, hogy sehol nem léptem át a városon belüli megengedett határt (50+ harminc) :) csak többször váltottam sávot, mint ahányszor normálisan. :)
"Minden hülyeség" by Tomidny