Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#4481
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
de a H astraban is cdti motor van, ami jo mert az 1.9es huz mint a gozmozdony es 5litert eszik de ki tudja mikor gondolja ugy hogy megall, es csak egy 3-400ezres javitas inditja ujra. ez a bajom nekem is az uj dizelekkel. havi 3000km-t megyek, imadnam ha az auto nem 7 korul enne hanem 5 korul, de ha egyszer beborul akkor nagy szarban vagyok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4482
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás

lejjebb adnám, de ugyannyiba fájnak. golf/bora, focus, astra (jááj) szintén 5-6-7 éves 2 milláért. szóval nagyon össze vannak csúszva az árak
punto méretet meg nem akarok, hozzászoktam a kombihoz.


nekem mondjuk a h astra tetszene.

árban sokszor azért nincs különbség, mert nagyobb kocsit drágább fenntartani ezért olcsóbban adják.

egyébként én 1.3ér vettem a kocsit és 2003.11.27. az elsõ forgalomba helyezés. igaz másfélért akarta adni, de kívülrõl van rajta pár kisebb esztétikai hiba ezért lett 1.3 (mondjuk a dízel drágább lett volna ennél is)

múlt héten egy szerelõ srác mutatta a golfjának a törött vezérmûtengelyét. 230ezer km-nél adta meg magát. 1.9tdi 110hp. õ a második tulaj és esküszik rá, hogy valós km. csak szereti nyomni neki...
__________________

#4483
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás

.... alkatrész meg egész olcsón és jól megúszható.

persze, mert lopják mint a cukrot....

Révi
corolla ts-ekkel szokott gond lenni? (mi?)


A corolla ts-ek márkaszervízes szemmel már "öreg romok" így nem járnak hozzánk... fogalmam sincs...

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#4484
_kz_

_kz_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.374 hozzászólás

hdi ha betrtották azt a 2-3 dolgot amire ezek a modern oljkálhák kényesek akkor simán 250-300 at elmennek


Az enyém most van 211-nél, köszöni jól van. :)
People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?

#4485
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás

lejjebb adnám, de ugyannyiba fájnak. golf/bora, focus, astra (jááj) szintén 5-6-7 éves 2 milláért. szóval nagyon össze vannak csúszva az árak
punto méretet meg nem akarok, hozzászoktam a kombihoz.

golf3/4 gttdi. 110ló, csipcsirip és lesz 140. mindenki dícséri ezt a motort. én autóm taxi volt, mint az a vásárlás után kiderült, pedig bõr, meg minden van benne, és zöld. eddig kb 400at futott, nem füstöl, megy rendesen, mondjuk városban lomha, de országúton észhez tér szerencsére. kisebb kasztniban élettelibb lenne tutira. és valószínû városban is jobban viselkedne, hogy nem másfél tonnát kell mozgatnia. alkatrész meg egész olcsón és jól megúszható.

pár példa, igaz sok 90 lovas, de azon lehet segíteni.
http://www.hasznalta...wagen_golf_1996
http://www.hasznalta...wagen_golf_2001
http://www.hasznalta...wagen_golf_2000
http://www.hasznalta...wagen_golf_2000
http://www.hasznalta...wagen_golf_2000
http://www.hasznalta...wagen_golf_2002
http://www.hasznalta...wagen_golf_2004
http://www.hasznalta...wagen_golf_2002

#4486
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Újonnan bármi vállalható a 3 év/ 100e km-erbe sok minden belefér, De ha a leírtakat követed nem rosszabb mint a benzines.....
Más kérdés , hogy az új autó anyagilag mindenféleképpen bukó.
Pite:
El kell keserítselek, a toyota dieselek közül az 1.4 diesel ami szinte csak a kötelezõ szervizekre jár hozzánk

tudom hogy bukó, de nálam 2 véglet van
vagy új
vagy vmi szar trabant 30 ezerért amire még 100-at rá kell köklteni, de használtat max ennyiért...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4487
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

akkor én a helyedben lejjebb adnám egy kategóriával, ahol ugyanannyi pénzbõl pár évvel fiatalabbat kapsz és ha van idõd nézelõdni, elõbb-utóbb biztos találsz egy keveset futott magánszemélytõl eladó járgányt, amit elviszel átvizsgáltatni, és ha ott is átmegy, rákendroll :)

lejjebb adnám, de ugyannyiba fájnak. golf/bora, focus, astra (jááj) szintén 5-6-7 éves 2 milláért. szóval nagyon össze vannak csúszva az árak
punto méretet meg nem akarok, hozzászoktam a kombihoz.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4488
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

jaja, sok volt taxi, sötéteket épp ezért kerülöm
2.0 tdci 136 paci

a fehér is tipikus céges autó szín.
meg úgy általában a fordok kedvelt céges autók...

Révi
corolla ts-ekkel szokott gond lenni? (mi?)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#4489
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás

tényleg Rave szerinted, ha újban veszaem (ha éppen van alternativa akkor bosch adagolost nem simenst) 10 ezrenként szervizeltetem jó anyaggal, normális naftát kap (mondjuk minden 3-4 ik tank kinti prémium cuc) nyugisan vezetek nem taposom szét, akkor mennyi az esélye hogy összefossa magát , hamarabb mint szeretném ?


Újonnan bármi vállalható a 3 év/ 100e km-erbe sok minden belefér, De ha a leírtakat követed nem rosszabb mint a benzines.....
Más kérdés , hogy az új autó anyagilag mindenféleképpen bukó.
Pite:
El kell keserítselek, a toyota dieselek közül az 1.4 diesel ami szinte csak a kötelezõ szervizekre jár hozzánk

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#4490
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás



423loero kereken. AHA. biztos a krom plasztik diszracsok adjak meg neki. azt mondja supercharger meg cold air intake manifold, de gyari kupufogo. hogy a halalba nyomna ki magabol annyi lovat a 3.5 V6 a superchargerrel gyari dobon keresztul? omg. ja meg ennyi lo az mennyi fotengelyen? 550-600? es ahhoz nem kellene valami 19" felni hogy a tulmeretes fektarcsak beferjenek ala? vagy megallni nem kell csak menni?

agyameldobom
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4491
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás

egy baj van, egy 320i már nem 8-at eszik, hanem egybõl 10-et
és én sajnos taposom az autóknak


akkor én a helyedben lejjebb adnám egy kategóriával, ahol ugyanannyi pénzbõl pár évvel fiatalabbat kapsz és ha van idõd nézelõdni, elõbb-utóbb biztos találsz egy keveset futott magánszemélytõl eladó járgányt, amit elviszel átvizsgáltatni, és ha ott is átmegy, rákendroll :)
__________________

#4492
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás


NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#4493
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Rave, azért nem mindegy, az a 136 lovas 2.0ás az spec nem rossz. Igaz, itthon 2-3 K között mindet utoléri a száraz üzemanyag miatt a csúcs vagy szivattyú csere.
Igaz, dieselt max 3 éves/120E km vennék.

És az igazság a turbós benzineseknél van :D

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#4494
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

De beszarik a porlasztó rögtön 150e * 4 a költséged, és ha nincs gari, rögtön ugrik a nyereség....

tényleg Rave szerinted, ha újban veszaem (ha éppen van alternativa akkor bosch adagolost nem simenst) 10 ezrenként szervizeltetem jó anyaggal, normális naftát kap (mondjuk minden 3-4 ik tank kinti prémium cuc) nyugisan vezetek nem taposom szét, akkor mennyi az esélye hogy összefossa magát , hamarabb mint szeretném ?

és én sajnos taposom az autóknak


akkor ne végy dízelt :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4495
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás
Tényleg a turbó, havonta 1-2 az is szok lenni, meg Toyotanál a Dieselmacska /D-cat/ szûrõ, az is beesik 1-2 havonta egy sem filléres dolog...

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#4496
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
egy baj van, egy 320i már nem 8-at eszik, hanem egybõl 10-et
és én sajnos taposom az autóknak

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#4497
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
35-40 körül járok évente, általában 7-8 liter benzint fogyaszt a kocsi klímahasználattól függõen. nekem is pont a porlasztó ill. esetleges turbó csere miatt nem ajánlotta a szerelõm a dízlit, hiába van benne kevés km ha esetleg nagyon rúgták neki. és ha nincs gari, akkor megette a fene a kevesebb fogyasztással való spórolást. (1.8tdci fókába 250 a turbó...+ beszerelés)

ha egyszer új autót veszek és a garancia lejártakor le tudom cserélni, akkor vszínû dízel lesz. (bár szivem szerint benzines lenne)
__________________

#4498
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás

alacsonyabb fogyasztás, jobb nyomaték.. nem retteghet mindenki konstans attól, hogy beszarik a közös nyomócsöves téma benne

éves szinten 30-35 ezret megyek (elmúlt év) ez 6,5 literrel vagy 8 literrel nem mindegy, durva 150 rugós többletköltség egy évre.

De beszarik a porlasztó rögtön 150e * 4 a költséged, és ha nincs gari, rögtön ugrik a nyereség....

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#4499
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

Az a baj elég zsákbamacska, az hogy 30e-ként olajcsere (mint a Vw konszernél) az mese kategóriává teszi, a múlt héten 80e nél cseréltünk motort egy landyban mert csapágyas lett, igaz a 15e szerviz 22nél lett megcsináltatva a 30e-res meg 40 körül.
Szóval használtban én nem vállalnék garit 150e-re sem:)

A héten volt bent egy E12-es Corolla, 4 porlasztó cserén, valami szart tankolt az ember, darabja 150e+fa, végül bontóból 120e-bõl megúszta...
De én mint "szak"ember nem vállalnék új dieselt...hacsak nem ismerem az elõéletét

na ja
az elsõ dolog amire gondoltam hogy nem tankolunk bele trafóolajat :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4500
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Rob
Ha rám hallgatsz, és sokáig kell a kocsi, nem veszel diesel-t.....
Új közõsnyomáscsövest, tök mindegy ki gyártja...
Kicsit drága még a javítás, ha szükséges...
inkább a benzinre szavazok újabb autók közül, hiába vagyok diesel párti.

alacsonyabb fogyasztás, jobb nyomaték.. nem retteghet mindenki konstans attól, hogy beszarik a közös nyomócsöves téma benne

éves szinten 30-35 ezret megyek (elmúlt év) ez 6,5 literrel vagy 8 literrel nem mindegy, durva 150 rugós többletköltség egy évre.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.