Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#4481
Írta 2009. szeptember 06. - 11:36

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4482
Írta 2009. szeptember 06. - 10:49

lejjebb adnám, de ugyannyiba fájnak. golf/bora, focus, astra (jááj) szintén 5-6-7 éves 2 milláért. szóval nagyon össze vannak csúszva az árak
punto méretet meg nem akarok, hozzászoktam a kombihoz.
nekem mondjuk a h astra tetszene.
árban sokszor azért nincs különbség, mert nagyobb kocsit drágább fenntartani ezért olcsóbban adják.
egyébként én 1.3ér vettem a kocsit és 2003.11.27. az elsõ forgalomba helyezés. igaz másfélért akarta adni, de kívülrõl van rajta pár kisebb esztétikai hiba ezért lett 1.3 (mondjuk a dízel drágább lett volna ennél is)
múlt héten egy szerelõ srác mutatta a golfjának a törött vezérmûtengelyét. 230ezer km-nél adta meg magát. 1.9tdi 110hp. õ a második tulaj és esküszik rá, hogy valós km. csak szereti nyomni neki...
#4483
Írta 2009. szeptember 06. - 01:23

persze, mert lopják mint a cukrot........ alkatrész meg egész olcsón és jól megúszható.
Révi
corolla ts-ekkel szokott gond lenni? (mi?)
A corolla ts-ek márkaszervízes szemmel már "öreg romok" így nem járnak hozzánk... fogalmam sincs...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#4484
Írta 2009. szeptember 06. - 00:14

hdi ha betrtották azt a 2-3 dolgot amire ezek a modern oljkálhák kényesek akkor simán 250-300 at elmennek
Az enyém most van 211-nél, köszöni jól van.

Would you, Quintus? Would I?
#4485
Írta 2009. szeptember 06. - 00:11

golf3/4 gttdi. 110ló, csipcsirip és lesz 140. mindenki dícséri ezt a motort. én autóm taxi volt, mint az a vásárlás után kiderült, pedig bõr, meg minden van benne, és zöld. eddig kb 400at futott, nem füstöl, megy rendesen, mondjuk városban lomha, de országúton észhez tér szerencsére. kisebb kasztniban élettelibb lenne tutira. és valószínû városban is jobban viselkedne, hogy nem másfél tonnát kell mozgatnia. alkatrész meg egész olcsón és jól megúszható.lejjebb adnám, de ugyannyiba fájnak. golf/bora, focus, astra (jááj) szintén 5-6-7 éves 2 milláért. szóval nagyon össze vannak csúszva az árak
punto méretet meg nem akarok, hozzászoktam a kombihoz.
pár példa, igaz sok 90 lovas, de azon lehet segíteni.
http://www.hasznalta...wagen_golf_1996
http://www.hasznalta...wagen_golf_2001
http://www.hasznalta...wagen_golf_2000
http://www.hasznalta...wagen_golf_2000
http://www.hasznalta...wagen_golf_2000
http://www.hasznalta...wagen_golf_2002
http://www.hasznalta...wagen_golf_2004
http://www.hasznalta...wagen_golf_2002
#4486
Írta 2009. szeptember 06. - 00:09

tudom hogy bukó, de nálam 2 véglet vanÚjonnan bármi vállalható a 3 év/ 100e km-erbe sok minden belefér, De ha a leírtakat követed nem rosszabb mint a benzines.....
Más kérdés , hogy az új autó anyagilag mindenféleképpen bukó.
Pite:
El kell keserítselek, a toyota dieselek közül az 1.4 diesel ami szinte csak a kötelezõ szervizekre jár hozzánk
vagy új
vagy vmi szar trabant 30 ezerért amire még 100-at rá kell köklteni, de használtat max ennyiért...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4487
Írta 2009. szeptember 05. - 23:52

lejjebb adnám, de ugyannyiba fájnak. golf/bora, focus, astra (jááj) szintén 5-6-7 éves 2 milláért. szóval nagyon össze vannak csúszva az árakakkor én a helyedben lejjebb adnám egy kategóriával, ahol ugyanannyi pénzbõl pár évvel fiatalabbat kapsz és ha van idõd nézelõdni, elõbb-utóbb biztos találsz egy keveset futott magánszemélytõl eladó járgányt, amit elviszel átvizsgáltatni, és ha ott is átmegy, rákendroll
punto méretet meg nem akarok, hozzászoktam a kombihoz.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4488
Írta 2009. szeptember 05. - 23:52

a fehér is tipikus céges autó szín.jaja, sok volt taxi, sötéteket épp ezért kerülöm
2.0 tdci 136 paci
meg úgy általában a fordok kedvelt céges autók...
Révi
corolla ts-ekkel szokott gond lenni? (mi?)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4489
Írta 2009. szeptember 05. - 23:45

tényleg Rave szerinted, ha újban veszaem (ha éppen van alternativa akkor bosch adagolost nem simenst) 10 ezrenként szervizeltetem jó anyaggal, normális naftát kap (mondjuk minden 3-4 ik tank kinti prémium cuc) nyugisan vezetek nem taposom szét, akkor mennyi az esélye hogy összefossa magát , hamarabb mint szeretném ?
Újonnan bármi vállalható a 3 év/ 100e km-erbe sok minden belefér, De ha a leírtakat követed nem rosszabb mint a benzines.....
Más kérdés , hogy az új autó anyagilag mindenféleképpen bukó.
Pite:
El kell keserítselek, a toyota dieselek közül az 1.4 diesel ami szinte csak a kötelezõ szervizekre jár hozzánk
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#4490
Írta 2009. szeptember 05. - 23:39

423loero kereken. AHA. biztos a krom plasztik diszracsok adjak meg neki. azt mondja supercharger meg cold air intake manifold, de gyari kupufogo. hogy a halalba nyomna ki magabol annyi lovat a 3.5 V6 a superchargerrel gyari dobon keresztul? omg. ja meg ennyi lo az mennyi fotengelyen? 550-600? es ahhoz nem kellene valami 19" felni hogy a tulmeretes fektarcsak beferjenek ala? vagy megallni nem kell csak menni?
agyameldobom
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4491
Írta 2009. szeptember 05. - 23:27

egy baj van, egy 320i már nem 8-at eszik, hanem egybõl 10-et
és én sajnos taposom az autóknak
akkor én a helyedben lejjebb adnám egy kategóriával, ahol ugyanannyi pénzbõl pár évvel fiatalabbat kapsz és ha van idõd nézelõdni, elõbb-utóbb biztos találsz egy keveset futott magánszemélytõl eladó járgányt, amit elviszel átvizsgáltatni, és ha ott is átmegy, rákendroll

#4492
Írta 2009. szeptember 05. - 23:25

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4493
Írta 2009. szeptember 05. - 23:22

Igaz, dieselt max 3 éves/120E km vennék.
És az igazság a turbós benzineseknél van

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#4494
Írta 2009. szeptember 05. - 23:22

tényleg Rave szerinted, ha újban veszaem (ha éppen van alternativa akkor bosch adagolost nem simenst) 10 ezrenként szervizeltetem jó anyaggal, normális naftát kap (mondjuk minden 3-4 ik tank kinti prémium cuc) nyugisan vezetek nem taposom szét, akkor mennyi az esélye hogy összefossa magát , hamarabb mint szeretném ?De beszarik a porlasztó rögtön 150e * 4 a költséged, és ha nincs gari, rögtön ugrik a nyereség....
és én sajnos taposom az autóknak
akkor ne végy dízelt

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4495
Írta 2009. szeptember 05. - 23:21

Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#4496
Írta 2009. szeptember 05. - 23:20

és én sajnos taposom az autóknak
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4497
Írta 2009. szeptember 05. - 23:15

ha egyszer új autót veszek és a garancia lejártakor le tudom cserélni, akkor vszínû dízel lesz. (bár szivem szerint benzines lenne)
#4498
Írta 2009. szeptember 05. - 23:05

De beszarik a porlasztó rögtön 150e * 4 a költséged, és ha nincs gari, rögtön ugrik a nyereség....alacsonyabb fogyasztás, jobb nyomaték.. nem retteghet mindenki konstans attól, hogy beszarik a közös nyomócsöves téma benne
éves szinten 30-35 ezret megyek (elmúlt év) ez 6,5 literrel vagy 8 literrel nem mindegy, durva 150 rugós többletköltség egy évre.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#4499
Írta 2009. szeptember 05. - 23:02

na jaAz a baj elég zsákbamacska, az hogy 30e-ként olajcsere (mint a Vw konszernél) az mese kategóriává teszi, a múlt héten 80e nél cseréltünk motort egy landyban mert csapágyas lett, igaz a 15e szerviz 22nél lett megcsináltatva a 30e-res meg 40 körül.
Szóval használtban én nem vállalnék garit 150e-re sem:)
A héten volt bent egy E12-es Corolla, 4 porlasztó cserén, valami szart tankolt az ember, darabja 150e+fa, végül bontóból 120e-bõl megúszta...
De én mint "szak"ember nem vállalnék új dieselt...hacsak nem ismerem az elõéletét
az elsõ dolog amire gondoltam hogy nem tankolunk bele trafóolajat

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4500
Írta 2009. szeptember 05. - 23:02

alacsonyabb fogyasztás, jobb nyomaték.. nem retteghet mindenki konstans attól, hogy beszarik a közös nyomócsöves téma benneRob
Ha rám hallgatsz, és sokáig kell a kocsi, nem veszel diesel-t.....
Új közõsnyomáscsövest, tök mindegy ki gyártja...
Kicsit drága még a javítás, ha szükséges...
inkább a benzinre szavazok újabb autók közül, hiába vagyok diesel párti.
éves szinten 30-35 ezret megyek (elmúlt év) ez 6,5 literrel vagy 8 literrel nem mindegy, durva 150 rugós többletköltség egy évre.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.