mondjuk:
http://bolthely.hu/w...lokkolo_SCS-103
rave_ace meg toyota szervizben melózik, és rettentõ sok dízel toyotában cserélik az adagolófúvókákat, darabját 120 ezerért. bontva kijössz 150-bõl a 4 darabra, de az sem olcsó.... és a toyota "legendásan" megbízható márka..
pillanatnyilag egy helyen javítanak, egyféle (denso) adagolót, a többihez nincs javítókitt, az egész cserés.
corollákban mennyit bír a porlasztó és az adagoló? mer csajom nõvére most kap majd új cégeset és a mostanin gondolkozik, hogy megveszi sajátnak. 1.4d4d. 130ekm van benne, 3 éves. és ezek még nem voltak benne cserélve.
egyébként ebbe a kocsiba a fék szált el utoljára, a jobb elsõ. a dugattyú beragadt, ezért vmennyire mindig befogott (csak ezt nem vette észre), amiatt elkopott a tárcsa meg a betét, tárcsa meg is repedt. komplett jobb elsõ féket cseréltek 120ezerér.
Azért vicces olvasni a postokat.
Mindenki újabb autót akar venni, de mindenki azon szeved, hogy milyen megbízhatatlan, motor, futó, elektronika.
mert mind dízelt néznek, azt meg használtba rizikósabb.
Márió, 2.7T rulez!

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






