Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#321
Posted 2011. July 27. - 09:51
szövegértés egyes.
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#322
Posted 2011. July 27. - 09:47
Na szóval ha én elõzök mondjuk egy kamiont 130-al és jön egy örült aki siet akkor az nyugodtan felboríthat?
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#323
Posted 2011. July 27. - 09:45
Alapvetõ szabály olyan sebbeségel közlekedj amivel biztonságosan tudsz hajtani az ilyen aki + 20-30-40 el csapódik be már nagyon hunyó és barom attól hogy "májer" ne az én vagy a gyerekem életét ne veszélyeztesse.
1, igen, mindenki olyan sebességgel menjen ami biztonságos stbstb.
2, igen, ez lehet +20-30-40 is, szerintem
3, nem májerség kérdése.
engem ezért õrjít meg az autópályán trafipaxozás, mert attól, h megyek 160al nem öltem meg senkit. Viszont fizetek 30rugót. Inkább szedjék ki végre a román kamionokat amik még mindig elõznek, az idiótákat akik jobbról elõznek, és a 70el közlekedõket.
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#324
Posted 2011. July 27. - 09:14
Továbbra is egyet értek, a bmw-s a gyík, õ okozza az elõzésével a balesetet, ám a másik kettõ a z, aki szintén nem való az utakra. Õk a passzív okozói a balesetnek, akik abban a tudatban élnek, hogy mivel õk már hozzáértek egy adott sávhoz, az az õ tulajdonuk, a tükröt, és az utat ilyenkor nézni sem kell, hiszen mindenki látja õket, mindenki figyel rájuk, nem számít, hogy más gyorsabban jön, õk ott maradnak, nem számít, hogy a másik az okozója az adott balesetnek, de õ is messzemenõen részese, õ ottvan, neki van igaza, és ezt érvényesíti még annak árán is, hogy halálra töri magát, és így a másikat, amit persze egy enyhe fékezéssel, vagy 10 cm korrigálással simán, ijedtség nélkül megúszhatott volna.
Na ez a kettõ is ilyen.
Ezért írtam. De a bmw-s az okozó, továbbra is.
Na ez a kettõ is ilyen.
Ezért írtam. De a bmw-s az okozó, továbbra is.
#325
Posted 2011. July 27. - 06:27
Találgatok találgatok hogy így úgy amúgy akkor mit mondok majd mikor 15 mp ig nem nézitek a tükröt jön egy ilyen barom felborít és a gyereketek elkezd ( jó esetben üvölteni a félelemtõl) megsúgjam, szerintem nem kell.
Alapvetõ szabály olyan sebbeségel közlekedj amivel biztonságosan tudsz hajtani az ilyen aki + 20-30-40 el csapódik be már nagyon hunyó és barom attól hogy "májer" ne az én vagy a gyerekem életét ne veszélyeztesse.
Alapvetõ szabály olyan sebbeségel közlekedj amivel biztonságosan tudsz hajtani az ilyen aki + 20-30-40 el csapódik be már nagyon hunyó és barom attól hogy "májer" ne az én vagy a gyerekem életét ne veszélyeztesse.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#326
Posted 2011. July 26. - 22:19
persze, hogy a BMW a humó, ez tény.
De az is egy dolog, hogy a Corsa fékez és a kamerás kocsi ettöl nem közeliti gyorsaban. Szerintem még a gázat is levette, amikor meglátta a BMWt a tükörben...
De az is egy dolog, hogy a Corsa fékez és a kamerás kocsi ettöl nem közeliti gyorsaban. Szerintem még a gázat is levette, amikor meglátta a BMWt a tükörben...
#327
Posted 2011. July 26. - 22:04
a tartálykocsi, a corsa és a kamerás között volt akkora sebességkülönbség, ami indokolta mindegyikük adott sávba tartózkodását. hozzájuk képest a bmw akkora plusz tempóval érkezett, hogy két eset lehetséges: vagy bepörgött, mert a kamerás nem engedte el mindenféle villogás ellenére sem, vagy (s talán ez valószínûbb) eleve túl gyorsan érkezett és rosszul mérte fel a helyet, amit kinézett a mutatványhoz. szóval egy hunyó van, a bmw-s. nem számít, hogy a corsa fékezett vagy sem, nem számít, hogy a kamerás mióta tartotta fel (ha feltartotta), a bmw jött hátulról. ha nincs önuralma, ne vezessen.
érdekes, mekkora nehézséget okoz a jobbról elõzés fogalmának értelmezése...
érdekes, mekkora nehézséget okoz a jobbról elõzés fogalmának értelmezése...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#328
Posted 2011. July 26. - 21:44
azaz. mindig röhögök, amikor pályán ki van írva, hogy "JOBBRÓL ELÕZNI TILOS", ahelyett, hogy "JOBBRA TARTS PARASZT".
és amikor villogok, meg vannak sértõdve. nem kötelezõ 130cal sem menni, csak a külsõben tegye, plusz nem õt kell zavarja, hogy esetleg csekket kapok.
na, dohogó off
blog on: _esetleg_ eladó a bmw
és amikor villogok, meg vannak sértõdve. nem kötelezõ 130cal sem menni, csak a külsõben tegye, plusz nem õt kell zavarja, hogy esetleg csekket kapok.
na, dohogó off
blog on: _esetleg_ eladó a bmw
#329
Posted 2011. July 26. - 20:57
Úgy úgy. Még be is férhetett volna a sietõs, ha nem fékez rá a Corsa.
Ki a hülye? Az összes. A kamerázós fontos autós, aki valszeg nyélgázon tolta az autó korát tekintve, és emiatt nem akart kimenni ilyen távolságból sem a középsébe, és akinek derogál a középsõ és szélsõ sáv, az ok nélkül fékezõ dodzsemes, aki ilyenkor bezzeg követi a kreszt, a megfelelõ követési távolság miatt, és a hülye jobbról elõzõs, ami ugye nem is létezik, hisz jobbra tartás mellett jobbról elõzni maximum a leállósávon lehetne, minden más hely telítve van autókkal, hiszen jobbra tartanak.
Küldeném a csekket az összesnek a rendõrség helyében.
Mintha itthon történt volna, itt is mindenki ilyen hülye.
Ki a hülye? Az összes. A kamerázós fontos autós, aki valszeg nyélgázon tolta az autó korát tekintve, és emiatt nem akart kimenni ilyen távolságból sem a középsébe, és akinek derogál a középsõ és szélsõ sáv, az ok nélkül fékezõ dodzsemes, aki ilyenkor bezzeg követi a kreszt, a megfelelõ követési távolság miatt, és a hülye jobbról elõzõs, ami ugye nem is létezik, hisz jobbra tartás mellett jobbról elõzni maximum a leállósávon lehetne, minden más hely telítve van autókkal, hiszen jobbra tartanak.
Küldeném a csekket az összesnek a rendõrség helyében.
Mintha itthon történt volna, itt is mindenki ilyen hülye.
#330
Posted 2011. July 26. - 19:41
amilyen sebességel jött háturol, jelzet szerintem a bal oldalon "autózgatónak" már messziröl és várta, hogy az középre megy (látta a tükörben biztos)
Ez lett a vége..
Amugy jól látom? a videó elején a középsö (Corsa?) fékezni kezd?
Ez lett a vége..
Amugy jól látom? a videó elején a középsö (Corsa?) fékezni kezd?
#331
Posted 2011. July 26. - 19:06
Az hogy egy egykor középkategóriás autóban ül a paraszt, az miért kategorizálja be õt? Ha ezt is "béemvésnek" tartjuk, akkor még az E30-cal közlekedõket is?
És igen, valóban a BMW-s a gyökér, de a másik kettõ kihívta a sorsot önmaga ellen a szabályok be nem tartásával, megadva a lehetõséget, hogy egy ilyen majom lezúzhassa õket.
És igen, valóban a BMW-s a gyökér, de a másik kettõ kihívta a sorsot önmaga ellen a szabályok be nem tartásával, megadva a lehetõséget, hogy egy ilyen majom lezúzhassa õket.
#332
Posted 2011. July 26. - 09:30
ez jellemzõ erre a kategóriára toljunk, tapossunk le mindenkit az útról (tisztelet a kivételnek)
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#333
Posted 2011. July 25. - 23:59
#334
Posted 2011. July 20. - 21:44
Hazajöttek a kibontott lomok a kocsiból.
A feszítõgörgõ zúgott, a szíj leharcolva, 4 csillibõl kettõ fullra eldurranva.
Ha összenyomom úgy is marad, míg a hátsó kettõ kirúgja magát. Érdemes eltenni õket? Olajos gázos mind.
A motort még annyira sem hallani mint eddig, motorféknél is csak a difit hallani. Sokkal jobb irányítani, és lágyabban fut a buckákon is.
A feszítõgörgõ zúgott, a szíj leharcolva, 4 csillibõl kettõ fullra eldurranva.
Ha összenyomom úgy is marad, míg a hátsó kettõ kirúgja magát. Érdemes eltenni õket? Olajos gázos mind.
A motort még annyira sem hallani mint eddig, motorféknél is csak a difit hallani. Sokkal jobb irányítani, és lágyabban fut a buckákon is.
#335
Posted 2011. July 17. - 20:19
Nálam is rendezödik lassan a baleset dolog.
Eredetil Audi A4 bal elsö sárhányó 225 Eu. Kiderült, hogy nem cinezett (<-- nagyarul is ez a neve?).
Taiwani anyag kapható 45 és 120 Eu között. Ezekre rátesz a festö és a bádogos mivel rá kell szabni a kocsira, hogy a hézakok valamenyire megfeleljenek. Igy a gyári anyagot választottam.
ja és majdnem totálkárosra lett felbecsülve a kocsi. A bal kerék ki van 0,5° löve a toleranciából.
Eredetil Audi A4 bal elsö sárhányó 225 Eu. Kiderült, hogy nem cinezett (<-- nagyarul is ez a neve?).
Taiwani anyag kapható 45 és 120 Eu között. Ezekre rátesz a festö és a bádogos mivel rá kell szabni a kocsira, hogy a hézakok valamenyire megfeleljenek. Igy a gyári anyagot választottam.
ja és majdnem totálkárosra lett felbecsülve a kocsi. A bal kerék ki van 0,5° löve a toleranciából.
#336
Posted 2011. July 17. - 18:20
Ma a szokásos hétvégi rutinellenõrzés során a motortérben olajfoltokat találtam. Eleinte attól féltem, hogy a hengerfejtömítés szakadhatott el az elsõ hengernél, aztán késõbb észrevettem, hogy a nyomok a gyújtótrafóból indulnak (azt hiszem így hívják, ide futnak be a gyújtáskábelek). Nem tudtam eldönteni, hogy olaj, vagy zsír lehet, mindenesetre nem túl bizalomgerjesztõ és nem is szívesen hagynám így.
Mi lehet a probléma? Elszakadt a gyújtótrafóban a tömítés?
szerk: úgy látom, a váltóolajat köpi fel rá :/
Mi lehet a probléma? Elszakadt a gyújtótrafóban a tömítés?
szerk: úgy látom, a váltóolajat köpi fel rá :/
#337
Posted 2011. July 14. - 19:47
#338
Posted 2011. July 14. - 19:26
#339
Posted 2011. July 14. - 13:02
én is voltam kinn a csontiban, egy autót néztem. hirdetésbõl nem derült ki, csak az, hogy olcsó
a srác viszont rendes volt. elmesélte, hogy nemrég lett összelegózva, és hogy "még van vele munka bõven"
totálra törték az elejét...
szóval le a kalappal elõttük, más elhallgatta volna gond nélkül, és ha én meg lúzer vagyok, és nem veszem észre a hibákat, be is nyelem csont nélkül.
a srác viszont rendes volt. elmesélte, hogy nemrég lett összelegózva, és hogy "még van vele munka bõven"
totálra törték az elejét...
szóval le a kalappal elõttük, más elhallgatta volna gond nélkül, és ha én meg lúzer vagyok, és nem veszem észre a hibákat, be is nyelem csont nélkül.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#340
Posted 2011. July 14. - 11:28
csontiban az a jó, h öszintén húz le. Te is tudod, õ is tudja, még röhögtök is, h mekkora fost veszel
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.