Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#3061
Posted 2010. February 07. - 14:26
igy persze a DOT számot nem tudod megnézni, emiatt új típusokra kell ugrani.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3062
Posted 2010. February 07. - 12:20
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3063
Posted 2010. February 07. - 10:45
Hogy a régi készletet vásárolják meg mások. Nem árt figyelni a DOT számot az oldalfalon.
#3064
Posted 2010. February 07. - 10:41
Van ilyen, csak a nagyon akciózott készletek jelentõs részével lehet 2 probléma:Kell majd vennem nyárigumit, amikor már a téli nem lesz aktuális.
Az egyik helyi gumis azt hirdeti, h. nagyker áron ad el minden készleten lévõ papucsot. A gond az h már a vezrmûszíjcsere van soron, az fontosabb, a kettõ együtt meg nem megy.
Azt szeretném kérdezni tapasztaltabb gumivásárlóktól: Mikor érdemes nyári gumit venni? A gumipiacon van olyan mint a ruhapiacon, h holtszezonban fillérekért meglehet venni az árút? Vagy szezonkezdeti akciókban?
- eleve több éve áll a raktárban (és nem tuti, hogy helyesen tárolva)
- mivel kifutott modell, az életben nem kapsz még egyszer olyan gumit (felütés, defekt vagy csak simán pótkeréknek)
#3065
Posted 2010. February 07. - 10:30
Az egyik helyi gumis azt hirdeti, h. nagyker áron ad el minden készleten lévõ papucsot. A gond az h már a vezrmûszíjcsere van soron, az fontosabb, a kettõ együtt meg nem megy.
Azt szeretném kérdezni tapasztaltabb gumivásárlóktól: Mikor érdemes nyári gumit venni? A gumipiacon van olyan mint a ruhapiacon, h holtszezonban fillérekért meglehet venni az árút? Vagy szezonkezdeti akciókban?
#3066
Posted 2010. February 07. - 09:24
mindenkinek a mindenkijevel megtortent mar
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3067
Posted 2010. February 07. - 03:10
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3068
Posted 2010. February 07. - 01:42
én a trabimat be sem zártam. vele mágneskapcsolós trükk nélkül is mutatvány volt az indítás:)
#3069
Posted 2010. February 07. - 00:58
én ezt néztem kompletten: http://www.blue16.hu...oducts/m100.htm
a pajzsot ismerem, de nekem drága (egy casco olcsóbb)
superbowl pedig alap, én is nézem utána majd beszélünk
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3070
Posted 2010. February 07. - 00:52
azt mesélik motortérzár nélkül a váltózár semmit nem ér mert motortérben is sebességbe lehet tenni az autót (na ehhez én már tök láma vagyok)
titkos kapcsolóból van valami egyszerû? láttam olyat két pontot kell letestelni a kezeddel és csak utána lehet indítózni. ilyesmit el tudnék viselni
révi veled beszélnék a héten, szerintem kiszaladok az ótóval valamikor
azok az autók, amit én láttam, egyikben sem volt pajzs, mégis megmaradtak. És igaz, tipusismerettel, kb 30 másodperc alatt kettesbe lehet rakni a kocsit a motortérben, és uccu. A motortérzáras cucc a Pajzs.
Valahogy élõben olyan gagyi, és kisipari, persze én elhiszem, hogy über, na de akkor is.
A testelõs cucc a Tatu relé, már évek óta nem gyártják, még néhol lehet kapni ilyet. De most, hogy goggle a barátom nézd mit találtam.
Egyébként én mostanság ilyen kapcsolókat szerelek be, jól elrejthetõk bármilyen zsebben, vagy mûszerfal környékén.
Hétfõn nem vagyok, hajnalban SuperBowl, ne is hívj délelõtt, de délután már hívhatsz.
Egyik barátomnak elvitték a Bmw-jét, volt benne minden riasztó, autolock2000, meg kisf@sz....
Visszavásárolta 4 kilóért, megkérdezte mit tegyen, hogy ne vigyék el, azt mondták a srácok, ne legyen tökéletes kívülrõl. horpadt törött autót nem visznek, nem javítani keresnek kocsit.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#3071
Posted 2010. February 07. - 00:50
#3072
Posted 2010. February 07. - 00:38
#3073
Posted 2010. February 07. - 00:28
meg gyári riasztóm van még. és teljes körû cascom. utóbbiban bízok jobban.
mikor megvettem a kocsit, én is sokat agyaltam ezen, de aztán annyi fele mondanak annyi félét, h végül hagytam az egészet. legtöbbször a garázsban áll, vagy az udvarban. nap közben meg egész nap benne vagyok, így talán a rizikó faktor is kisebb.
#3074
Posted 2010. February 07. - 00:19
#3075
Posted 2010. February 07. - 00:09
titkos kapcsolóból van valami egyszerû? láttam olyat két pontot kell letestelni a kezeddel és csak utána lehet indítózni. ilyesmit el tudnék viselni
révi veled beszélnék a héten, szerintem kiszaladok az ótóval valamikor
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3076
Posted 2010. February 06. - 23:46
autóvédelem:
- 6 féle váltózárat találtam eddig, defendlock, mul-t-lock, bearlock, diamondlock, titan dypol, construct. mindegy melyiket választom? (nem stiftes, hanem az ujabb verziót keresem)
- kormányra autolok2000 kell? légzsákot megvédi, de hogy kormányt ne lehessen forgatni annak van értelme?
- motortérzár kell? van riasztó amiben benne van ez is, csináltassak olyat? (gyári központi zárat is vezérli)
- uv fényezés alvázszámra, üveg gravir - kell?
- egyéb megszakítók, titkos mágneskapcsolók, stb: van értelme?
Defendlock-ot construck-ot szereltem már, bármelyik jó lehet
Autolock2000, kb 2 másodperc ne költs rá.
ha távirányítós gyárilag, tegyél bele egy villogó ledet, akit elriaszt az elmegy aki vinné viszi ígyis úgyis.
titkos kapcsoló alap.
Egyébként elég sok már beindított autót láttam, amit a váltózár miatt hagytak ott, mind a fiatnál és itt a toyotánál is
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#3077
Posted 2010. February 06. - 23:29
Váltózár se rossz, ha benzint sem kap, és sebességbõl sem tudják kivenni, akkor húzni sem fogják tudni.
Ha húzzák, akkor általában ül benne valaki kormányozni.
Ha meg már egyszer úgyis benne ül, akkor lehet, hogy le tudja nyomni a bal szélsõ pedált is, nem?
#3078
Posted 2010. February 06. - 23:03
Révi biztos tud tippeket adni.
#3079
Posted 2010. February 06. - 22:35
2007 október szerintemvalaki keresse mán elõ rob elsõ "na most autót veszek" hozzászólását
úgy 2003-2004 körül lehetett?
a miénk azóta szétrohadt
csapottLépcsõs, vagy csapott lett végül?
AC pumpa megszakítást neki, így ha be is jutnak, max húzni tudják.
Váltózár se rossz, ha benzint sem kap, és sebességbõl sem tudják kivenni, akkor húzni sem fogják tudni.
és kösz a tippet
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3080
Posted 2010. February 06. - 22:25
Lépcsõs, vagy csapott lett végül?
AC pumpa megszakítást neki, így ha be is jutnak, max húzni tudják.
Váltózár se rossz, ha benzint sem kap, és sebességbõl sem tudják kivenni, akkor húzni sem fogják tudni.
Tréleren meg A8-akat visznek fõleg...