Szerintem félreértettél.mindent meg lehet magyarázni.
de pl baleset is volt már belõle...nem csak amcsi hisztéria ez
egyébként más nagy gyártó is csinált már visszahívásokat. ettõl még a toyota nem lesz szarabb. csináltak vmit ami nem jó, beismerik, javítják. na bumm.
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#3001
Posted 2010. February 09. - 23:07
#3002
Posted 2010. February 09. - 22:53
aki össze akarta volna karcolni irigységbõl az megtehette volna eddig is, tökmindegy ki a valós gazdájaA fóka a saját kocsid volt? Na ugye.
ráadásul az egy négymillás verda, arra akár lehet is irigy
vagy lehet félreértettem valamit, de nekem ez jön le irigységbõl
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3003
Posted 2010. February 09. - 22:48
de pl baleset is volt már belõle...nem csak amcsi hisztéria ez
egyébként más nagy gyártó is csinált már visszahívásokat. ettõl még a toyota nem lesz szarabb. csináltak vmit ami nem jó, beismerik, javítják. na bumm.
#3004
Posted 2010. February 09. - 22:08
Nálunk is szar a szlovák tej nem?
#3005
Posted 2010. February 09. - 21:53
Így van, ezt én is akartam írni!es ne keverjetek az FSI, T FSI es TSI motorokat mert nem ugyanaz
FSI stands for Fuel Stratified Injection, this is a petrol direct injection system.
TSI stands for Turbocharger Supercharger Injection, this is the latest system of turbo and supercharged engines.
and it should follow that tFsi is a combination of both
#3006
Posted 2010. February 09. - 21:34
de anno az 1.4 benzines astrankon is kellett cserelni, legalabb egyszer, de nem emlekszem pontosan lehet ketszer is. abban 210e km volt mikor eladtuk.
es ne keverjetek az FSI, T FSI es TSI motorokat mert nem ugyanaz
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3007
Posted 2010. February 09. - 19:14
140 lovas touran 1.4tfsi-tõl meg kész voltam milyen jól ment!
#3008
Posted 2010. February 09. - 18:41
#3009
Posted 2010. February 09. - 18:39
Tig, igen, 1.9-es szívódízel.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3010
Posted 2010. February 09. - 18:35
ja tavalyra az az átlag kb nekem is kijöttEz ha jól számolom, akkor alig 5 hónap teljesítménye.
Szerintem ~40 %-a autópályán.
igaz nem olyan autókkal, nem is 0 kmesekkel meg volt is gond némelyikkel ....
A partneren már 90k-nál kellett cserélni a hátsó dobot. .
de az is dízel ,jól emléxem ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3011
Posted 2010. February 09. - 18:28
Ez ha jól számolom, akkor alig 5 hónap teljesítménye.60 k után azért nem is kéne legyen bármi
Szerintem ~40 %-a autópályán.
#3012
Posted 2010. February 09. - 18:25
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3013
Posted 2010. February 09. - 18:13
más. dízelek jobban "eszik" a kipufogókat mint a benzines ?
nekem tartósan csak benyások voltak eddig de legutóbb a faros skodán kellett kipugódobdt cserélni. töbin se francián, se spanyolon, se fritzen soha nem kellett hozzányúlni 250-300 K után sem . és most a fusionnak (1,4-es olalykájha) olyn 80K után kezd erõsen hangja lenni. meg faternak az l200-ason is félévente kellett foltozni a kipuffot, pedig abba se volt összsen 200K. vagy nem üzemanyagfüggö csak sikerült szarabbul belenyúlnunk a dizeleknél?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3014
Posted 2010. February 09. - 17:52
Alapjárat környékén, finom és zökkenõmentes indulásoknál könnyen lefullad, fõleg ha régebbi feltöltõs motorhoz, nagyobb lökettérfogatú benzineshez vagy szokva - ha dízelhez, akkor pláne. Ám ez könnyen és gyorsan megszokható...
1.500 RPM környékén már "megjön a kedve", 3.000 RPM felett pedig a ccm/LE arányához képest bitang nagyot tud "lépni"; onnantól húz mint állat, agresszíven. 6. sebességfokozatban országúti közlekedésben 80-90 km/óráról váltás nélkül kibújhatsz elõzni, ha normálisan van hely - ha nincs, akkor vissza 3-4-be és egy kisebb konvoj letudható biztonságosan.
Kulturált járású, hangja nem sok, nagyobb fordulaton is kellemes - nyilván a family-friendly hangolású kipufogó rendszernek hála...
Ha tolod neki, akkor zabál; városban is inkább 12 liter felett. Vegyes használatban is nehéz ez alatt autózni, fõleg mert a 200 paci csiklandozza a talpad. Nálam 8.5-9 liter körüli átlaggal üzemelt, a tulajdonosánál 12-14 literes átlagokat produkál (jó: én nem vagyok mérvadó...). Ráadásul a jó benzint szereti, nem 95-ösre belõtt, mint a már nem gyártott ledzsöndari 1.8T/20VT.
60.000 kilométer használat után még semmi hiba.
#3015
Posted 2010. February 09. - 17:37
ez meg a cikkbõl:
A Rav4, a Corolla, a Matrix, az Avalon, a Highlander, a Tundra, a Sequoia és Camry modelleket érintette a probléma. Tavaly 4,3 millió autót hívott vissza a gyár, akkor is a szõnyeg alá ragadó gázpedállal volt a gond.
#3016
Posted 2010. February 09. - 17:10
csak tfsi tapasztalat van.de bassz, nekem is beakadt néha a pedál a renyóban a szõnyeg alá. kivágtam a francba, vettem nem gyárit. lehet inkább perelnem kellett volna?
tsi ügyben senki?
#3017
Posted 2010. February 09. - 17:09
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3018
Posted 2010. February 09. - 16:19
tsi ügyben senki?
#3019
Posted 2010. February 09. - 15:34
nem hianyzott ez most az autoiparnak
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3020
Posted 2010. February 09. - 14:43
http://index.hu/gazd...ota_vesztesege/
(tudom, a téma volt már)