nekem a régi multipla is tetszettszerintem kifejezetten ocsmány. (de tudom, az ízlés nem vita tárgya.)
meg a murano
nekem a régi multipla is tetszettszerintem kifejezetten ocsmány. (de tudom, az ízlés nem vita tárgya.)
nem vennék de rohadtul teccik
http://totalcar.hu/m...angyongok_reme/
Próbálj meg kisebb dimenziókban gondolkodni. Kezd mondjuk egy biciklinél!Még mindig ezen a kopó/mozgó alkatrész kérdésen gondolkodom...
De nem jön össze
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
ilyenkor jön az a duma, hogy a garancia nem vonatkozik a forgó-kopó alkatrészekre :mad:Milyen az a garanciális idõben tönkremenõ alkatrész, ami nem garanciális?
Szakszerûtlen felhasználás??? (azt meg hogy lehet?)
Külsõ behatások nyomai látszódnak??? (úgy leTK-zta az autót, hogy minden más épp maradt, csak a generátor sérült? Esetleg egy kalapáccsal akarta a tekercseket újratekercselni?)
Vagy...?
Elmagyarázták? Kíváncsi lennék a szakvéleményre.
Nem olyan rég emlegettem, hogy a keresztapám 4 éves corollájában 2x kellett generátort cserélni. Mindkettõ garanciális idõn belül ment tönkre, de ez a cég szerint nem garanciális meghibásodás. Lehet hogy belenyúlt a "jóba"?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
The TSI (aka the CCTA) engine is VW and Audi's latest blown small four cylinder engine design. It is a complete ground-up newly designed engine that, while it has similar displacement and power characteristics, it shares virtually no parts in common with the older FSI (aka the BPY).In addition, some versions of the TSI engine (reserved for longitudinal applications in Audi branded cars) will have what is called "valve-lift" and will be capable of more power, much more torque, better fuel economy and much lower emissions.
So, what's the difference? Ummm, everything.
RAUH-Welt
B E G R I F F
es ne keverjetek az FSI, T FSI es TSI motorokat mert nem ugyanaz
Dehogynem.Egyébként a visszahívásokat fõleg amcsi vizsgálatok után teszik. Valszeg nagyon rá vannak állva a Toyotára a szakemberek. Elég nagy bajban van az USA autópiac és valahogy el kéne adni a hazait. Szerintem lejáratókampány.
Nálunk is szar a szlovák tej nem?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"