Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#281
Írta 2011. augusztus 19. - 22:26
A kipuff vasból van, megközelítõleg 3 ezerbõl megcsinálja egy jó szakember, akármi baja is van. Ne izgulj, a legnagyobb baj a karcos (törött?) lökösöd.
#282
Írta 2011. augusztus 19. - 22:16
Önköltség. És mivel "apró'" sérülés, így még a normál biztosítással sem éri meg játszani, betétlapokkal, ilyenekkel. Emiatt félek telifényt adni az autónak.
A fényezéssel nincs gáz, 15 ezerbõl megvan a bontott, ugyanilyen színû lökhárító, más karosszériaelem nem sérült. Viszont a kipufogó miatt még nem tudok nyugodtan aludni, lehet, hogy csak hátsó dobot kell cserélni (régebben is volt rajta egy nagyon apró pont a végnél, ahol nem illeszkedett, lehet az tört be), de benne van a pakliban, hogy többe kerül, mint gondolom. Kedden megyek haverhoz, neki van emelõje, aztán kiderül.
Azért kösz, hogy megbizonyosítottál.
#283
Írta 2011. augusztus 19. - 22:01
Önköltség. És mivel "apró'" sérülés, így még a normál biztosítással sem éri meg játszani, betétlapokkal, ilyenekkel. Emiatt félek telifényt adni az autónak.
#284
Írta 2011. augusztus 19. - 19:55
Egy "kedves" illetõ belémtolatott parkolás közben (frissen políroztam bazz..), persze telefonszámot, semmit nem hagyott ott. Kamera természetesen nincs a közelben. Jól sejtem, hogy ez most önköltséges lesz, ha nincs casco?
A színrefújt hátsó lökös 15 k lenne, az még nem is para, de a kipufogó is kapott egyet, és most igazi hülyegyerekautó hangja van :/
A színrefújt hátsó lökös 15 k lenne, az még nem is para, de a kipufogó is kapott egyet, és most igazi hülyegyerekautó hangja van :/
#285
Írta 2011. augusztus 16. - 21:08
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#286
Írta 2011. augusztus 12. - 17:17
#287
Írta 2011. augusztus 11. - 16:49
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#288
Írta 2011. augusztus 08. - 18:04
Hát nem tudom konkrétan mire gondolt még, estleg a szelepszárszimeringek cseréje lehet. Ha a motor minimálisan is de fogyasztja az olajat, akkor megfontolandó azokat is kicserélni, és akkor már a szelepek tisztítása, becsiszolása is elvégzendõ. Ez anyagköltségben valamelyest több, de nem sokkal.
Viszont munkában jelentõs pluszt jelent. Ha semmi olajfogyasztásod sincs két olajcsere közt, akkor ez elhagyható.
Szerelõk nem nagyon szeretik a hozott anyagot, ezt elõre egyeztesd... És ha magad veszed a cuccot, akkor keress valakit (haver, autósboltos ismerõs, márkaklub, stb.) akinek van valamennyi kedvezménye, mert ha teljes áron szerzed be az alkatrészeket, akkor a hozott anyag miatti esetlegesen magasabb munkadíjal rosszabbul is jöhetsz ki. Érdeklõdj több helyen szerintem..
Viszont munkában jelentõs pluszt jelent. Ha semmi olajfogyasztásod sincs két olajcsere közt, akkor ez elhagyható.
Szerelõk nem nagyon szeretik a hozott anyagot, ezt elõre egyeztesd... És ha magad veszed a cuccot, akkor keress valakit (haver, autósboltos ismerõs, márkaklub, stb.) akinek van valamennyi kedvezménye, mert ha teljes áron szerzed be az alkatrészeket, akkor a hozott anyag miatti esetlegesen magasabb munkadíjal rosszabbul is jöhetsz ki. Érdeklõdj több helyen szerintem..
#289
Írta 2011. augusztus 08. - 16:37
Ez így már egy fokkal barátságosabban hangzik, még egyébként említett valamit, amit a hidrotõkékkel együtt kell cserélni és így jönne ki kétszáz(200!)-ra , és ez elvileg csak anyagköltség. :confused:
Mellesleg ez az UNIX itt van a szomszéd utcában, lehet hogy az lesz, hogy megveszem én, és körbekérdezek egy jó szerviz után, ahol hozott anyaggal is dolgoznak...
Mellesleg ez az UNIX itt van a szomszéd utcában, lehet hogy az lesz, hogy megveszem én, és körbekérdezek egy jó szerviz után, ahol hozott anyaggal is dolgoznak...
#290
Írta 2011. augusztus 08. - 09:38
Ilyen jellegû motoralkatrészekel nincs tapasztalatom, de ugyanennek a gyártónak (ajusa) a tömítéseit használtam, nincs semmi gond velük.
Ha nagyon hosszú távra tervezed a kocsit, akkor esetleg gondolkozhatsz a drágábban, de szerintem az olcsóbb is simán jó.
Az ismerõs szerelõvel meg értékeld át a kapcsolatod, hacsak nem munkadíjal mondta a 8x15 ezret. Lefogadom hogy õ is innen szerzi be az anyagot, és az éves forgalma függvényében még komoly kedvezményt is kap (akár40%), amit persze te teljes áron fizetsz ki-ez álltalában igy mûködik- de így is, a drágább árán számolva is csak 8x11,5 ezres... (;
Én úgy gondolom, hogy egy korrekt ajánlat kb igy nézne ki: 16db olcsóbbik hidrotõke: 60000,- Tömités: 5000.- Munkadíj: ? talán 15-20 körül (nem ismerem a pesti árakat)
Ha nagyon hosszú távra tervezed a kocsit, akkor esetleg gondolkozhatsz a drágábban, de szerintem az olcsóbb is simán jó.
Az ismerõs szerelõvel meg értékeld át a kapcsolatod, hacsak nem munkadíjal mondta a 8x15 ezret. Lefogadom hogy õ is innen szerzi be az anyagot, és az éves forgalma függvényében még komoly kedvezményt is kap (akár40%), amit persze te teljes áron fizetsz ki-ez álltalában igy mûködik- de így is, a drágább árán számolva is csak 8x11,5 ezres... (;
Én úgy gondolom, hogy egy korrekt ajánlat kb igy nézne ki: 16db olcsóbbik hidrotõke: 60000,- Tömités: 5000.- Munkadíj: ? talán 15-20 körül (nem ismerem a pesti árakat)
#291
Írta 2011. augusztus 08. - 01:58
Megkérdeztem egy ismerõs szerelõt, 15ezer/ pár-at mondott, és ugye 8pár kell, az úgy kicsit húzós. Mennyire számít itt, hogy a drágábbat vagy a kevésbé drágát teszik bele?
#292
Írta 2011. augusztus 07. - 20:26
Ar676010547423
Úgy gondoltam, hogy a blokk szériaszáma, nem a gyári kód, de ha egyszerûbb blokk, akkor szerintem 1300 és 2600 forint között tuti megvan. Ha van ismerõs szerelõd, szerintem inkább vele csináltasd, láttam már olyan cégautót, amin úgy oldották meg márkaszervízben, hogy sûrûbb olajat raktak bele...
#293
Írta 2011. augusztus 07. - 18:07
#294
Írta 2011. augusztus 07. - 15:48
#295
Írta 2011. augusztus 07. - 12:44
egy 16 szelepes motornál sacc/kb mennyibe fáj a hidrotõkék cseréje?
Újonnan 1300-1600 Ft/db - csillagos ég x 16 db, kb. 20.000-25.000 + munkadíj. Munkadíjat nem tudok, mindenki más árakkal dolgozik.
szerk: motorkódot tudsz mondani?
#296
Írta 2011. augusztus 07. - 08:15
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#297
Írta 2011. augusztus 06. - 17:59
egy 16 szelepes motornál sacc/kb mennyibe fáj a hidrotõkék cseréje?
#298
Írta 2011. augusztus 01. - 16:51
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#299
Írta 2011. július 31. - 15:18
Kóbor macskák beköltöztek a motortérbe, és látok pár kábelköteget ami mintha nem lett volna ott azért kellett volna kép, de majd próbálkozok az Opel fórumon is. Köszi.
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#300
Írta 2011. július 31. - 15:13
Van itt valakinek elsõ generációs (93-95) F astrája? Kellene egy jobb oldali kép a motorblokkról.
Itt segítõkészek szoktak lenni bármilyen mûszaki kérdés megoldásában.
Opel Frum- Tartalom -> Astra F