Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#2681
Posted 2010. March 14. - 20:17
Amelyik nem, az nem is létezik
Bár a navarra orra szebb, de így is bõven beleesik a kéne kategóriába
Ja, és elfér keresztben a bicaj kerék kivétel nélkül!
#2682
Posted 2010. March 14. - 19:59
#2683
Posted 2010. March 14. - 15:50
szerintem azt probalja mondani hogy ugy nez ki mint egy dacia
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2684
Posted 2010. March 14. - 14:56
tessék?
akkor nem csak én nem értem
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2686
Posted 2010. March 14. - 11:02
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2687
Posted 2010. March 14. - 00:53
Az
tudom, csak engem izgat fel de rendelhetõ kétfajta rugózással, 4motion, biturbó...
Kár hogy olyan lett, hogy sörnyitós emblémával is mindenki elhinné hogy az az igazi emblémája(kívül, belül; igaz belül már karcosan 1 2). Kivéve hátulról.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#2688
Posted 2010. March 12. - 10:34
#2689
Posted 2010. March 12. - 09:37
Bár az átlag utcai autó - versenypálya párosításnak valóban semmi értelme.
#2690
Posted 2010. March 11. - 22:53
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2691
Posted 2010. March 11. - 22:50
autopalya es zart palya nem mindegy
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2692
Posted 2010. March 11. - 22:48
mosógépfetisiszták
rob, arra reagáltam ezt, amit tam írt. egy scirocco vagy ibiza fr sem a klasszikus értelemben vett gti, elpuhították teljesen. a cikkben is arról van szó, hogy hiányoznak azok az autók, amikkel egy jót, élvezeteset lehet autózni. szó nem volt arról, hogy gyorsan. pályázás: kurva unalmas dolog lehet, mindamellett, hogy drága és környezetszennyezõ. a gti kategória lényege az, hogy lehet vele közlekedni, nem tudom ültél-e már pl régebbi bmw-ben, van rugózása, de kanyarban is jó. a kipufogó se ordít benne (ami még gyári), de a motorhang igazi géphang. és mindkét cikkben arról van szó, hogy a GÉPet ölik ki az autókból.
honnan tudod hogy unalmas a palyazas? meg kinek az? szubjektiv. ahogy az is hogy draga es az is hogy kornyezetszennyezo.
lehet hogy neked csak az a sportossag hogy jol fog kanyarban az auto es nem dol nagyon, de az az auto ami alatt jo futomu van, az altalaban sok loeros is, ergo 18eves pistike versenypilotanak kepzeli magat benne es feltekeri magat az elso alkalmas fara.
pont azert kellene a palya es a lehetoseg hogy az emberek kieljek sebesseghajlamaikat ott, es az utakat arra hasznaljak amire valo - kozlekedni. biztonsasgosan.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2693
Posted 2010. March 11. - 22:28
hanem azt, hogy manapsag olyan autok vannak kinevezve sportosnak amiben nincs semmi olyan ami jo.
tok olyan, mint a csaladi csak mashogy van matricazva.
persze tudom jo ideje, hogy a matrica es a krom kipuffogoveg sok loerot ad. de mink nem arra palyazunk.
en amugy nem esnek ugyanabba a hiba, mint a rendorseg.
ha vmi baleset van es megallapitodik, hogy gyorsabban ment vki, mint a megendett akkor maris meg van az ok.
az, hogy nincs fek rajta vagy fos gumik gatlok vannak alatta nem szamit.
gyorsan ment kesz. aztan jon a bela es o is szakert, hogy gyorsan mesz meg fogsz olni valakit.
de a fosara nem vesz normalis gumit csak teng sien kinget meg telefonal vezete kozben satobbi.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2694
Posted 2010. March 11. - 21:46
a rendõrségi telepen viszont kicsit körbenéztem...aston martin db7, ezer db 7es bmw, range roverek stb. stb. ezek nem feltörés miatt, hanem inkább áfa csalás okán áltak bent kérdeztem az õrt, hogy legalább meghajtják-e õket, amikor bekerülnek. de aszonta nem... meg jó sok törött autó, némelyiken csupa vér, na azok nem szépek.
#2695
Posted 2010. March 11. - 21:23
#2696
Posted 2010. March 11. - 20:11
#2697
Posted 2010. March 11. - 19:58
Én a felezõ segítségét vettem igénybe autó eladás célból :-) Megvették, örülés, így mûködik ma Magyarországon a dolog.igen, kénytelen leszel
6 éves autóban a hahu szerint átlagban 95-120 ezer km van.
Mindenki ezt csinálja, aki nem 8 ezret megy évente.
#2698
Posted 2010. March 11. - 12:57
A 20 ezres 2 ütemû szappantartó, élményben übereli az összes fémhulladékot. Ha pár hét alatt javíthatatlanná verték szétkapják, betolják a fémtelepre, vagy eladják a használható cuccokat, és megvan a pénz a következõ játékszerre. Mókáznak és még pluszba is jönnek ki belõle, amibõl futja a benzinre.
#2699
Posted 2010. March 11. - 12:42
nekem inkabb olyan kellene ami jo. valaki beleul, es hallja, erzi, tapintja, hogy jo auto. es nem magyarazni kell hogy azert csorog zorog, azert rangat, azert fustol mert ez kulonleges. es a tipikus "ez nem hibaja, hanem tulajdonsaga a rendszernek" duma. luzerseg
jol latszik ez azon, hogy mennyi projekt autot bontanak darabjaira eladaskor. astra forumon srac csinalt a full szeria 1.7 dizel kombijabol OPC kombit. gyari OPC optika, Z20LET motor, felni, belso, minden. kb haromszor annyiba volt neki mint amennyit vegul kiarult belole. megerte.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2700
Posted 2010. March 11. - 09:42
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy