Van ebben az országban már annyi kerékpáros szervezet, de mégsem tudják kiharcolni, mert szerintem nem is foglalkoznak vele, hogy aki sportolási céllal használja a kerékpárját, az kaphasson valamilyen jogosítványt arra, hogy bringaút mellett a közúton tekerhessen.
Ezzel kb annyi gond van, hogy azok a szervezetek, amik bármilyen szinten is beleszólhatnak ezekbe a fejlesztésekbe, (pl MK) bár rendelkeznek olyan tagokkal, akiknek az ismeretei alapján akár jól is meg lehetne építeni egy kerékpárutat, jellemzõen csak akkor tudnak egy projekt létrejöttérõl, amikor az már szépen meg van "tervezve" egy hozzá nem értõ, ám de bennfentes muksó által. (pl a debreceni utak nagy része) A kerékpárút kivitelezés még mindig nem a kerékpárosról, hanem a kerékpárosra hivatkozva felvehetõ nagy lóvéról szól, amibõl egy kicsi jut ide is, oda is, meg a végén némi térkõre, egy két ickára az autóút két oldala között csak úgy, (nem is csak úgy, az is plusz kilométer a szép számokhoz) kis sárga festékre a járdán ha már minden elfogyott, aztán egy kerékpárút vége táblára, onnan mész ahogy tudsz.
A sportolói jogosultság meg persze szép és jó lenne, csak ki mondja meg valakirõl, hogy hová tartozik. Számos aktívan sportoló kerékpárosnak nincs se klubja, se licence, se semmi, ami miatt õ elvileg sportoló ugye, innentõl kezdve jogilag ugyanolyan kerékpáros, mint Julinéni, meg Jóskabácsi, akik ugye miért mennének a "járdán" ha a másiknak lehet az úton. Aki az autóból kinéz, csak egy biciglis huligánt lát maga elõtt, aki bár kicsit gyorsabb mint a taták a párhuzamos kerékpárúton, de azért nem annyira, mint a falun csõgázon áthajtó román rendszámos x5. A kerékpárút se igazán a sportolónak szól, a fentebb vázoltak, és az esetleg csak úgy biciklizõk, gyerekkel közlekedõk miatt sem pl. És azért még mindig õk vannak 100x többen, nem a "sportolók"(akik ugye nem is azok, mer nem fociznak pl). Bonyolult ez, ezért nem is mûködne itthon szerintem rendesen.