na itt a folytatás
a költségek elõtt még valami...
fontos az is, hogy kihangsúlyozzuk: fát nem fogunk kivágni
szal költségek (nem teljes lista)
- a pályát el kell majd keríteni, szal kerítés (kapu meg zár nem kell)
- figyelmeztetõ jelzések a pályán (saját felelõsség, védõfelszerelés használata kötelezõ, veszélyes pályaszakasz, csak kerékpoárosoknak, ....)
- faanyag -> a természetvédelem nem fogja megengedni, hogy élõ fára szegezzük az ns-t, ezért minden anyagot meg kell venni
hosszú távra építjük a pályát, legalább pár évre, szal nem faágakból fogjuk megépíteni
- szegek
- motorfûrész
- szerszámok (ásó, fejsze, kalapács, gereblye, lapát, talicska, ....)
- ha akarunk dj-ot is, akkor valahogy meg kell oldani az ugratók építését...valamint az ns leérkezõket is...ugye
szal ott nem nagyon áshatunk, ez megint nem tetszene a természetvédelemnek, tutira nem mennének bele, ez ugyanolyan, mint hogy élõ fára nem szegelhetünk.....
- szal föld is kellene
- benzinre pénz (embereket kivinni, kaja, pia, ...) /itt most bringásokra gondolok, nem szakmunkásokra/
- ....
ebbõl a listából pár dolog beszerezhetõ saját zsebbõl, de az igazi költségek sajnos nem....
a rutin és az évek száma szerint sajnos azt kell mondanom, hogy elfelejthetjük az "összeszedjük rá a pénzt" módszert
másik megoldásként ott lenne az egyesület, de szerintem onnan sem számíthatunk az összes költség fedezésére
járható út lenne ha szereznénk egy szponzort
....
tudom, hogy ez szinte lehetetlen, de csak így tudnánk megoldani
a Darkwood jelenleg az ország legnagyobb North Shore pályája...amit áradásul saját pénzbõl építettünk
ezen érdemes kicsit elgondolkodni, és meg lehetne keresni pl a Red Bull-t, hogy megépítjük az ország legnagyobb parkját, HIVATALOSAN, ENGEDÉLYEKKEL, ahol lenne sok fincsi dolog
cserébe mit adnánk nekik?
névadást, valamint a pályán elhelyeznénk pár transzparenst (lásd Adidas pálya - Saalbach, Loegang, ....)
szal az õ nevükhöz kötõdne az ország legnagyobb freeride parkja