Az a hejzet hogy nem telefonon hívtam fel hanem szeméjessen beszéltem vele.
Ami a gencsi pályát illeti, én tudom h mit szoktak ott müvelni szoktam is szólni nekik de basznak rám, ugyanúgy ott áll a kidobó tetején, és amikor megkrdezik hogy miért pofázok elmondom a sztorit de ugyanúgy ott állnak.
Azt aláírom hogy tényleg vannak ojan kõszegiek akiknek mondhatot (egyik fülén be másikon ki) nem érdekli õket de nem mind olyan!!!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
Started by
Lord_Leslie
, 2006. January 10. 23:15
#10201
Posted 2006. September 07. - 20:31
#10202
Posted 2006. September 07. - 20:26
Barna azért az h szólsz vkinek telefonon azt mindenki meg tudja csináni ha vmit nagyon kar...építeni már más tészta...de a kõszegiek csak rombolni tudnakk...járnak ki gencsre bringázni aztán ott minden ugtaót széjjeljárnak meg az íveken állnak meg...szóval nem rendeltetés szerûen használják a cuccot...amit a gencsi bmxesek csináltak...
#10203
Posted 2006. September 07. - 20:25
#10204
Posted 2006. September 07. - 20:23
#10205
Posted 2006. September 07. - 20:23
Én nem mondtam hogy ,,balf@sz" vagy.
Amúgy meg én szóltam a Ferinek hogy beszéljen az erdészekkel...
Amúgy meg én szóltam a Ferinek hogy beszéljen az erdészekkel...
#10206
Posted 2006. September 07. - 20:21
#10207
Posted 2006. September 07. - 20:17
Jajj ezt a megyünk Dozmatra mindenképpen éípteni ötezren, milyen fasza lesz dolgot fejezzétek már be könyörgöm...
Két éven át soha nem jött ki senki, érdekes módon mindenki akkor akar segíteni, amikor már kész van...
Egyébként merevvázzal is el lehet lenni semmeringen, volt egy srác aki úgy nyomta, csak a felsõ rész iszonyúan ráz, de ha onnan kiérsz, akkor bármit csinálhatsz, jól van kitalálva!
Két éven át soha nem jött ki senki, érdekes módon mindenki akkor akar segíteni, amikor már kész van...
Egyébként merevvázzal is el lehet lenni semmeringen, volt egy srác aki úgy nyomta, csak a felsõ rész iszonyúan ráz, de ha onnan kiérsz, akkor bármit csinálhatsz, jól van kitalálva!
#10208
Posted 2006. September 07. - 20:15
Én nem tiltakozom Barna, hanem reálisan gondolkozom...
És örülnék neki, ha te nem szólnál ebbe bele, mert neked van itt a legkevesebb közöd az egészhez...
Mert ha pl rajtad múlna, akkor egy fûszál sem lenne arrébrakva sehol sem, szóval nekem ne beszéljen senki sem...Annyira nem vagytok képesek kõszegiek, hogy egyszer végimenjetek a dh pályán, aztán kitisztítsátok.
De ha van felesleges 2 millió forintod, akkor csinálhatjuk a pályát...
Egyébként hulp is ugyanazt mondja, amit én, de mégis én vagyok a balf@sz. Ki más lenne....
És örülnék neki, ha te nem szólnál ebbe bele, mert neked van itt a legkevesebb közöd az egészhez...
Mert ha pl rajtad múlna, akkor egy fûszál sem lenne arrébrakva sehol sem, szóval nekem ne beszéljen senki sem...Annyira nem vagytok képesek kõszegiek, hogy egyszer végimenjetek a dh pályán, aztán kitisztítsátok.
De ha van felesleges 2 millió forintod, akkor csinálhatjuk a pályát...
Egyébként hulp is ugyanazt mondja, amit én, de mégis én vagyok a balf@sz. Ki más lenne....
#10209
Posted 2006. September 07. - 20:13
Semmringbe ellehet szórakozni egy merevvázas géppel is ???
egyébként már én is úgy vagyok h csak akkor lenne értelme ha téleg reggeltõl estig tudnánk rajta dolgozni mer akkor készlenne viszonylag hamar(mondjuk ehez kell egy bizonyos létszám).De mondjuk ha Maulék majd vmikor szólnak h irány Dozmat azt építünk akkor szerintem oda jönnének páran építeni és akkor az erdõnek azt a részét belehetne rendesen építeni nyár kezdetéig...
egyébként már én is úgy vagyok h csak akkor lenne értelme ha téleg reggeltõl estig tudnánk rajta dolgozni mer akkor készlenne viszonylag hamar(mondjuk ehez kell egy bizonyos létszám).De mondjuk ha Maulék majd vmikor szólnak h irány Dozmat azt építünk akkor szerintem oda jönnének páran építeni és akkor az erdõnek azt a részét belehetne rendesen építeni nyár kezdetéig...
#10210
Posted 2006. September 07. - 19:44
Köszönjük szépen Maul bácsi hogy ijen szép röviden és tömören leírta észrevételeit és azt is hogy ijen aktívan tiltakozik a pája ellen.
Köszönettel
ÉN
#10211
Posted 2006. September 07. - 19:41
Na ha már itt tartunk, akkor a kõszegi hegyen a legjobb hely egy semmeringi típusú pályára az Írottkõ és Bozsok közötti szakasz, mivel itt van nagyjából 400m szintkülönbségû, egybefüggõ lejtõ.
Viszont ahogy látom ugyanazokat a köröket futjuk. Felvonó nélkül az egésznek nem sok értelme van, arra meg senkinek nincs pénze, mert azért az nem 1 millió Ft (fõleg, hogy annyink sincs). Ráadásul valószínûleg meg sem térülne. Csak a bicajozásból a nyugati pályák sem élnének meg, asszem ez teljesen világos mindenki számára. Semmeringen kedden voltunk kb. hatan, meg még néhányan rollerrel. MIndegyik pálya a téli szezonból, a sielõkbõl él.
Én is azt mondom mint a Maul, hogy NS-t meg dirt jumpot nem érdemes Kõszegre vinni, mert a hétvége kivételével úgysem megyünk Kõszegre. Idén sem voltam 10-nél többször Kõszegen, az biztos.
A bekerítés is teljesen irreális elképzelés, mert egyrészt rohadt sok pénz, másrészt meg egy ekkora területnél az megy be, és ott, ahol csak akar.
Én mondjuk azt mondom, hogy két nyomvonal kialakítható azért, csak hogy legyen egy kicsit változatosabb.
Aztán pénz honnan lesz rá? Mert egy döntött kanyar-kombinációt én aztán ki nem ások, mert rohadt sokáig tart. Semmeringen is egy böszme nagy lánctalpas markoló dolgozott egész nap, aztán alig haladt 15m-t. Próbálok pozitívan hozzáállni a dologhoz, de sajna nem megy. Ráadásul így, hogy megnyílt a semmeringi pálya, sok értelmét nem látom az egésznek. Oda szerintem ha többször kimegyünk, bõven elég a fél napos felvonóbérlet is, ami 15 EUR, az odajutás meg legyen mondjuk fejenként 3000e Ft. Ez azért nem egy vészes összeg. Ha meg elõreláthatólag egy évben 10-nél többször mennénk, már megéri a szezonbérlet is.
Viszont ahogy látom ugyanazokat a köröket futjuk. Felvonó nélkül az egésznek nem sok értelme van, arra meg senkinek nincs pénze, mert azért az nem 1 millió Ft (fõleg, hogy annyink sincs). Ráadásul valószínûleg meg sem térülne. Csak a bicajozásból a nyugati pályák sem élnének meg, asszem ez teljesen világos mindenki számára. Semmeringen kedden voltunk kb. hatan, meg még néhányan rollerrel. MIndegyik pálya a téli szezonból, a sielõkbõl él.
Én is azt mondom mint a Maul, hogy NS-t meg dirt jumpot nem érdemes Kõszegre vinni, mert a hétvége kivételével úgysem megyünk Kõszegre. Idén sem voltam 10-nél többször Kõszegen, az biztos.
A bekerítés is teljesen irreális elképzelés, mert egyrészt rohadt sok pénz, másrészt meg egy ekkora területnél az megy be, és ott, ahol csak akar.
Én mondjuk azt mondom, hogy két nyomvonal kialakítható azért, csak hogy legyen egy kicsit változatosabb.
Aztán pénz honnan lesz rá? Mert egy döntött kanyar-kombinációt én aztán ki nem ások, mert rohadt sokáig tart. Semmeringen is egy böszme nagy lánctalpas markoló dolgozott egész nap, aztán alig haladt 15m-t. Próbálok pozitívan hozzáállni a dologhoz, de sajna nem megy. Ráadásul így, hogy megnyílt a semmeringi pálya, sok értelmét nem látom az egésznek. Oda szerintem ha többször kimegyünk, bõven elég a fél napos felvonóbérlet is, ami 15 EUR, az odajutás meg legyen mondjuk fejenként 3000e Ft. Ez azért nem egy vészes összeg. Ha meg elõreláthatólag egy évben 10-nél többször mennénk, már megéri a szezonbérlet is.
#10212
Posted 2006. September 07. - 19:00
Ilyen magánéleti problémákat, meg egyéb nem ide való dolgokat ne itt beszéljetek!
Köszi! /Maul a moderátor/
Köszi! /Maul a moderátor/
#10213
Posted 2006. September 07. - 18:59
Na akkor megpróbálom összefoglalni a kis gondolataimat:
Kõszeg ugyebár egy aránylag nagy hely, ezért semmiképpen sem ns pályát kell építeni, mivel azt lehet máshol is, meg különben is, azt csak fenyõerdõbe érdemes.
Én egy freeride pályát tudnék elképzelni, mivel így önmagában a dh-nak semmi értelme, úgysem dh-zik kimondottan senki, hanem mindenki inkább ugrabugrál. Ilyet, hogy dirt jump felejts el, mert Európa olyat még nem b@szott, hogy egy meredek pályán dirt ugrató legyen, meg különben is elõször tisztázni kéne a DJ fogalmát, és akkor nem lennének ilyen félreértések.
Ilyet, hogy kezdõ, haladó, meg profi út azt el kell felejteni. Sajnos ehhez semmi adottság nem adott, idõ pénz, hely, szóval teljesen felesleges.
Egy olyan útvonal kell, ahol mindenki tud menni a maga szintjének megfelelõen.
Pl a semmeringi pálya is úgy volt kitalálva, hogy ha akartál az ugratón tudtál 15 métert is repülni, de ha kaki vagy, akkor meg csak 1-et. Ugyanez volt a hippen, az ív adott volt, és mindenki eldönthette, hogy mit szeretne a boldogságtól.
Most így, hogy milyen széles legyen a nyomvonal, azt elõre nem lehet tudni, amíg nincs konkrét terület, ahová terveznünk kell, mert helyfüggõ az egész, mert lehet, hogy valahol 5 méter széles kell, vagy 10, valahol meg fél méter, szóval errõl beszélni felesleges.
Pálya hossza: Az, hogy a kõszegi pálya nincs karbantartva, az egyedül a szutykos, lusta kõszegieknek köszönhetõ, mivel azt a pályát akár két ember is karban tudná tartani, ha akarná. Csupán egyszer kell megépíteni, és utána havonta, vagy kéthetente egyszer végigmenni rajta, és megnézni, meg javítani a dolgokat.
Rövid pályának értelme nincsen, pont az lenne a lényege, hogy minél hosszabb legyen..
Azt mondja: bekerítés!
Mit kerítesz be? Mirõl beszélünk? Innen indul az egész, hogy elvileg ez egy mindenki számra elérhetõ biciklipark lesz, akkor miért keríted be? Egy az, hogy csak azt kerítheted be, ami a tiéd, állami erdõterületen maximum a kukinkat, mást nem igazán. Meg egy 3000 méteres pályát bekeríteni körülbelül másfélmillió forint, meg aki be akar menni, az úgy is be fog.
A kisgyerekek ugyanúgy oda fognak járni, összetörni magukat, és segíteni egy sem fog azt most megmondom.
Ennek az egész pályás dolognak én úgy látnám értelmét, hogy valaki befektetne rá, építene felvonót, meg csinálnának egy profi pályát, és akkor senki f@szkalap nem használná, ha fizetõs lenne, és meg is lenne becsülve, és karban is lenne tartva.
Ha reálisan nézzük, mi maximum hétvégenként járnánk oda egyszer, akkor meg inkább kimegyek az NS pályára, vagy veszek egy szezonkártyát semmeringre, aztán akkor legalább van normális pálya, meg nem megy el az idõ az építésre, a szarakodásra, meg a kisgyerekek megverésére. Mert ebbõl csak úgy is egy nagy vita lenne, mert amíg ilyen lusta potyalesõ szarfej mindenki, addig semmi értelme az egésznek… Meg akkor megint egy évad kimaradna az építés miatt, mert ebbõl egyhamar úgysem lenne semmi..
Az anyagi részét nem tudom, hogy hogyan gondoltátok, mert egy normális pálya építése milliókba is belekerül, mert munkagép, tereprendezés, eszközök, faanyag bla-bla-bla, de hát ezt nektek úgysem kell mondanom..
Szóval én azt mondom Darkwoodba még egykét elem, meg szezonkártya, aztán had szóljon…
Kõszeg ugyebár egy aránylag nagy hely, ezért semmiképpen sem ns pályát kell építeni, mivel azt lehet máshol is, meg különben is, azt csak fenyõerdõbe érdemes.
Én egy freeride pályát tudnék elképzelni, mivel így önmagában a dh-nak semmi értelme, úgysem dh-zik kimondottan senki, hanem mindenki inkább ugrabugrál. Ilyet, hogy dirt jump felejts el, mert Európa olyat még nem b@szott, hogy egy meredek pályán dirt ugrató legyen, meg különben is elõször tisztázni kéne a DJ fogalmát, és akkor nem lennének ilyen félreértések.
Ilyet, hogy kezdõ, haladó, meg profi út azt el kell felejteni. Sajnos ehhez semmi adottság nem adott, idõ pénz, hely, szóval teljesen felesleges.
Egy olyan útvonal kell, ahol mindenki tud menni a maga szintjének megfelelõen.
Pl a semmeringi pálya is úgy volt kitalálva, hogy ha akartál az ugratón tudtál 15 métert is repülni, de ha kaki vagy, akkor meg csak 1-et. Ugyanez volt a hippen, az ív adott volt, és mindenki eldönthette, hogy mit szeretne a boldogságtól.
Most így, hogy milyen széles legyen a nyomvonal, azt elõre nem lehet tudni, amíg nincs konkrét terület, ahová terveznünk kell, mert helyfüggõ az egész, mert lehet, hogy valahol 5 méter széles kell, vagy 10, valahol meg fél méter, szóval errõl beszélni felesleges.
Pálya hossza: Az, hogy a kõszegi pálya nincs karbantartva, az egyedül a szutykos, lusta kõszegieknek köszönhetõ, mivel azt a pályát akár két ember is karban tudná tartani, ha akarná. Csupán egyszer kell megépíteni, és utána havonta, vagy kéthetente egyszer végigmenni rajta, és megnézni, meg javítani a dolgokat.
Rövid pályának értelme nincsen, pont az lenne a lényege, hogy minél hosszabb legyen..
Azt mondja: bekerítés!
Mit kerítesz be? Mirõl beszélünk? Innen indul az egész, hogy elvileg ez egy mindenki számra elérhetõ biciklipark lesz, akkor miért keríted be? Egy az, hogy csak azt kerítheted be, ami a tiéd, állami erdõterületen maximum a kukinkat, mást nem igazán. Meg egy 3000 méteres pályát bekeríteni körülbelül másfélmillió forint, meg aki be akar menni, az úgy is be fog.
A kisgyerekek ugyanúgy oda fognak járni, összetörni magukat, és segíteni egy sem fog azt most megmondom.
Ennek az egész pályás dolognak én úgy látnám értelmét, hogy valaki befektetne rá, építene felvonót, meg csinálnának egy profi pályát, és akkor senki f@szkalap nem használná, ha fizetõs lenne, és meg is lenne becsülve, és karban is lenne tartva.
Ha reálisan nézzük, mi maximum hétvégenként járnánk oda egyszer, akkor meg inkább kimegyek az NS pályára, vagy veszek egy szezonkártyát semmeringre, aztán akkor legalább van normális pálya, meg nem megy el az idõ az építésre, a szarakodásra, meg a kisgyerekek megverésére. Mert ebbõl csak úgy is egy nagy vita lenne, mert amíg ilyen lusta potyalesõ szarfej mindenki, addig semmi értelme az egésznek… Meg akkor megint egy évad kimaradna az építés miatt, mert ebbõl egyhamar úgysem lenne semmi..
Az anyagi részét nem tudom, hogy hogyan gondoltátok, mert egy normális pálya építése milliókba is belekerül, mert munkagép, tereprendezés, eszközök, faanyag bla-bla-bla, de hát ezt nektek úgysem kell mondanom..
Szóval én azt mondom Darkwoodba még egykét elem, meg szezonkártya, aztán had szóljon…
#10214
Posted 2006. September 07. - 18:35
Kérdezz bátran! Több, mint 4 éve vagyok nõs.
Jó, majd lenne 1 pár kérdésem. (de még nincs)
#10215
Posted 2006. September 07. - 18:31
#10216
Posted 2006. September 07. - 18:26
#10217
Posted 2006. September 07. - 18:26
#10218
Posted 2006. September 07. - 18:25
#10219
Posted 2006. September 07. - 18:24
#10220
Posted 2006. September 07. - 18:23
Cornel! Ha bringás cucc is szóbajöhet, akkor lehet hogy kérnék szívességet.
Persze, ha nem nagy kerülõ! 2000 km lesz oda-vissza már elõre félek.
http://cornel.fw.hu/map.JPG
Ez lesz az útvonal ha minden igaz.
.:. Krankedzone Team .:.