CSöcs!
A legujabb bikemagban van benn...természetes kivenném a részem az építés fizikai részébõl is,de ha mani kell akkor most vanegykis pénzem amit nyárimunkával ugyis tudom majd pótolni
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
Indította
Lord_Leslie
, 2006. január 10. 23:15
#10241
Írta 2006. szeptember 06. - 20:54
#10242
Írta 2006. szeptember 06. - 20:00
#10243
Írta 2006. szeptember 06. - 19:41
A pálya benne van az újságban, meg a Maul, McClane is, én nem.
A semmeringi pálya innen kb. 110 km, ahogy a Maul is írta, kb. 1:45 perc az út, mert sok helyen van sebességkorlátozás, a hegyeken sok helyen nem is lehet gyorsan menni a hajtûkanyarok miatt. Viszont forgalom az szinte alig volt. Lehet menni autópályán is, úgy kicsit hosszabb az út, de valószínûleg gyorsabban megtehetõ, bár a netes keresõ szerint nagyjából az is ennyi ideig tart. Plusz ott ki kell még fizetni az autópályadíjat, valamint nekem 130-nál már nem annyit fogyaszt az autó sem, mint 90-100-nál.
Nem lehetetlen a Blasttal sem, csak nem éppen élvezetes, annyira ráz. Nekem még most is fájnak a kezeim a sok rázkódástól, pedig azért volt 18 centi rugóút. Volt a freeride pálya elején két kisebb dirt-szerû ugrató is, a második nagyon király volt, csak ésszel kellett rámenni, mert nem sokkal utána volt egy döntött kanyar, amit igaz, hogy gyorsan lehetett venni, de azért ott is észnél kellett lenni. Viszont ha más nem lenne csak a három kidobó a pálya közepén, már akkor is megérné. Azok eszméletlen jók voltak. A honlapon olvastam, hogy jövõre fejleszteni fogják a pályát, ami egy-két helyen rá is fér. Kíváncsi vagyok milyen lesz. Én idén is szívesen kimegyek még, ha jó idõ lesz, meg lesz, aki kijön velem. Szerintem a freeride pálya vizesen is tekerhetõ, de az biztos, hogy nem ennyire élvezetes.
A semmeringi pálya innen kb. 110 km, ahogy a Maul is írta, kb. 1:45 perc az út, mert sok helyen van sebességkorlátozás, a hegyeken sok helyen nem is lehet gyorsan menni a hajtûkanyarok miatt. Viszont forgalom az szinte alig volt. Lehet menni autópályán is, úgy kicsit hosszabb az út, de valószínûleg gyorsabban megtehetõ, bár a netes keresõ szerint nagyjából az is ennyi ideig tart. Plusz ott ki kell még fizetni az autópályadíjat, valamint nekem 130-nál már nem annyit fogyaszt az autó sem, mint 90-100-nál.
Nem lehetetlen a Blasttal sem, csak nem éppen élvezetes, annyira ráz. Nekem még most is fájnak a kezeim a sok rázkódástól, pedig azért volt 18 centi rugóút. Volt a freeride pálya elején két kisebb dirt-szerû ugrató is, a második nagyon király volt, csak ésszel kellett rámenni, mert nem sokkal utána volt egy döntött kanyar, amit igaz, hogy gyorsan lehetett venni, de azért ott is észnél kellett lenni. Viszont ha más nem lenne csak a három kidobó a pálya közepén, már akkor is megérné. Azok eszméletlen jók voltak. A honlapon olvastam, hogy jövõre fejleszteni fogják a pályát, ami egy-két helyen rá is fér. Kíváncsi vagyok milyen lesz. Én idén is szívesen kimegyek még, ha jó idõ lesz, meg lesz, aki kijön velem. Szerintem a freeride pálya vizesen is tekerhetõ, de az biztos, hogy nem ennyire élvezetes.
#10244
Írta 2006. szeptember 06. - 18:36
#10245
Írta 2006. szeptember 06. - 18:14
nekem a vonatbérletem már drágult is...
köszi a képeket, ha tudtok még, ne kíméljetek
köszi a képeket, ha tudtok még, ne kíméljetek
Come on! It's on
Korn
Korn
#10246
Írta 2006. szeptember 06. - 18:05
#10247
Írta 2006. szeptember 06. - 18:01
#10248
Írta 2006. szeptember 06. - 17:53
tess. itt 1 pár kép:
http://www.mtbs.cz/o...5_marosi_cl.jpg
http://www.pinkbike.com/photo/988386/
http://www.pinkbike.com/photo/990326/
http://www.pinkbike.com/photo/982468/
http://www.pinkbike.com/photo/981275/
http://www.pinkbike.com/photo/977827/
http://www.pinkbike.com/photo/972903/
http://www.pinkbike.com/photo/940120/
http://www.pinkbike.com/photo/940116/
http://www.pinkbike.com/photo/938155/
http://www.pinkbike.com/photo/921686/
http://www.pinkbike.com/photo/900880/ (ez durvás kanyar)
http://www.pinkbike.com/photo/900879/
http://www.pinkbike.com/photo/897167/
http://www.pinkbike.com/photo/891379/
+ itt van még egy csomó:
http://www.pinkbike....eld=1&function=
http://www.mtbs.cz/o...5_marosi_cl.jpg
http://www.pinkbike.com/photo/988386/
http://www.pinkbike.com/photo/990326/
http://www.pinkbike.com/photo/982468/
http://www.pinkbike.com/photo/981275/
http://www.pinkbike.com/photo/977827/
http://www.pinkbike.com/photo/972903/
http://www.pinkbike.com/photo/940120/
http://www.pinkbike.com/photo/940116/
http://www.pinkbike.com/photo/938155/
http://www.pinkbike.com/photo/921686/
http://www.pinkbike.com/photo/900880/ (ez durvás kanyar)
http://www.pinkbike.com/photo/900879/
http://www.pinkbike.com/photo/897167/
http://www.pinkbike.com/photo/891379/
+ itt van még egy csomó:
http://www.pinkbike....eld=1&function=
#10249
Írta 2006. szeptember 06. - 17:19
gratulálok a szuper túrához és köszi az élménybeszámolókat!
Blast-tal lehetetlen?
ha tervek szerint alakulnak a dolgok, akkor csak fizikai munkára (építés) lesz szükség a bringások részérõl
srácok kellene pár kép, tudtok segíteni?
páylarészletekrõl kellene....
ns elemekrõl, ugratókról, ...
fontos, hogy olyasmi legyen, ahol látszik, hogy nincs körülötte leamortizálva a természet
esetleg más parkokról, ....
csomót leszedtem, de kellene még, szal segítsetek plíz, hét végéig küldjétek, jövõ héten lesz a megbeszélés
ide küldjétek:
gabor.mcclane.magyar@gmail.com
bármennyi jöhet, 2,7 giga a tárhely
köszi a segítséget!!
jah Bikemag...akkor megjelent az újság? benne vagyunk?
Blast-tal lehetetlen?
ha tervek szerint alakulnak a dolgok, akkor csak fizikai munkára (építés) lesz szükség a bringások részérõl
srácok kellene pár kép, tudtok segíteni?
páylarészletekrõl kellene....
ns elemekrõl, ugratókról, ...
fontos, hogy olyasmi legyen, ahol látszik, hogy nincs körülötte leamortizálva a természet
esetleg más parkokról, ....
csomót leszedtem, de kellene még, szal segítsetek plíz, hét végéig küldjétek, jövõ héten lesz a megbeszélés
ide küldjétek:
gabor.mcclane.magyar@gmail.com
bármennyi jöhet, 2,7 giga a tárhely
köszi a segítséget!!
jah Bikemag...akkor megjelent az újság? benne vagyunk?
Come on! It's on
Korn
Korn
#10250
Írta 2006. szeptember 06. - 17:12
Hulp!
Errõl beszéltem:
http://www.dvinfo.ne...es/images17.php
Cornel fatterom mondta, hogy mehetünk hozzá bármikor, szóval szervezd meg a dolgot! Emberek, kaja, pia, meg progi:) Aztán már szólhat is
A semmeringi pálya olyan 110 kilóméterre van innen!
Errõl beszéltem:
http://www.dvinfo.ne...es/images17.php
Cornel fatterom mondta, hogy mehetünk hozzá bármikor, szóval szervezd meg a dolgot! Emberek, kaja, pia, meg progi:) Aztán már szólhat is
A semmeringi pálya olyan 110 kilóméterre van innen!
#10251
Írta 2006. szeptember 06. - 17:01
Hulp, Maul jó kis élménybeszámoló volt!
Milyen messze van ez a pálya?
Valamikor én is szívesen megnézném, most már itthon leszek hétvégenként.
Maul egy olyan bulit szervezhetnél még idén valamikor, lejönne a Heckler haverom, van komoly fotómasinája böszmenagy vakuval, aszonta szívesen lejön egy-két profi képet csinálni! És akkor arra a hétvégére szervezni köllene egy Paintball összecsapást is.
Milyen messze van ez a pálya?
Valamikor én is szívesen megnézném, most már itthon leszek hétvégenként.
Maul egy olyan bulit szervezhetnél még idén valamikor, lejönne a Heckler haverom, van komoly fotómasinája böszmenagy vakuval, aszonta szívesen lejön egy-két profi képet csinálni! És akkor arra a hétvégére szervezni köllene egy Paintball összecsapást is.
.:. Krankedzone Team .:.
#10252
Írta 2006. szeptember 06. - 16:39
Üdv Pityu!
Hát nem akartam eddig mondani, de dh gépet neked még tényleg felesleges építened, nyugodtan ráérsz pár év múlva is. És sima merevgépel ugyanúgy lehet sokmindent csinálni nálunk.
Abban sajnos én nem tudok segíteni, hogy milyen merevvázat lehet venni ilyen árkategóriában. Részletesebben soha nem foglalkoztam a merev témával, meg amiket tudok, az meg mind rohadt drága.
Én azt az egyet tudom, hogy ami a Csicsának van Caprine dual,az elpusztíthatatlan, mert alatta is kibírt sokmindent, és nemigen fog mostanábvan bevállalni olyan dolgokat merevvázas rájder, int amiket õ csinál...
Ilyen scottot, meg wenson, meg magellant felejtsd el mindenképpen, mert azok ilyen célra alkalmatlanok....
Egyébként köszi a gratulációt;)
A pénzrõl meg annyit, hogy most inkább a bicajépítésen törd a fejed, és abból a kis pénzbõl vegyél inkább védõcuccot, páncélt, meg ilyeneket, aztán ha majd ezek vannak, akkor áldozd a pályára a pénzed. De köszi a felajánlást!
Meg ezt a kõszegi pályát egyébként is, már ha lesz belõle valami, akkor az úgysem ilyen adományokból fog felépülni, mert abból lehetetlen, viszont ha lesz rá keret, akkor úgy is fizikai segítség kell majd hozzá, szóval lehet majd ásni ezerrel:)
Hát nem akartam eddig mondani, de dh gépet neked még tényleg felesleges építened, nyugodtan ráérsz pár év múlva is. És sima merevgépel ugyanúgy lehet sokmindent csinálni nálunk.
Abban sajnos én nem tudok segíteni, hogy milyen merevvázat lehet venni ilyen árkategóriában. Részletesebben soha nem foglalkoztam a merev témával, meg amiket tudok, az meg mind rohadt drága.
Én azt az egyet tudom, hogy ami a Csicsának van Caprine dual,az elpusztíthatatlan, mert alatta is kibírt sokmindent, és nemigen fog mostanábvan bevállalni olyan dolgokat merevvázas rájder, int amiket õ csinál...
Ilyen scottot, meg wenson, meg magellant felejtsd el mindenképpen, mert azok ilyen célra alkalmatlanok....
Egyébként köszi a gratulációt;)
A pénzrõl meg annyit, hogy most inkább a bicajépítésen törd a fejed, és abból a kis pénzbõl vegyél inkább védõcuccot, páncélt, meg ilyeneket, aztán ha majd ezek vannak, akkor áldozd a pályára a pénzed. De köszi a felajánlást!
Meg ezt a kõszegi pályát egyébként is, már ha lesz belõle valami, akkor az úgysem ilyen adományokból fog felépülni, mert abból lehetetlen, viszont ha lesz rá keret, akkor úgy is fizikai segítség kell majd hozzá, szóval lehet majd ásni ezerrel:)
#10253
Írta 2006. szeptember 06. - 16:36
CSá!
A tárgyalásjoz sok sikert, és gratulálni szeretnék a Bikemagban megjelenõ cikk miatt!!!Csak mé annyit hogy jövõre sajna nemtok építeni egy dhdögöt és ezért inkább építek egy dirtgépet 100-as telóval(azé mer nincs zsém,meg Vazs megyébe bõven elég a 100-as villa is azzal is lehet 3-4 méterig ugrani a letöréseket...sokkal nagyobb meg ugysincs).Ezt csak 2 dolog miatt említem meg,azé mer még nemtom h milyen vázat is vegyek???vki tudan segíteni(max 50 000 ft-ig)???a másik h a megmaradt pár10ezerfotintomaból meg betudnék segíteni abban,hogy a kõszegi bikepark valóban összejöjjön.
A tárgyalásjoz sok sikert, és gratulálni szeretnék a Bikemagban megjelenõ cikk miatt!!!Csak mé annyit hogy jövõre sajna nemtok építeni egy dhdögöt és ezért inkább építek egy dirtgépet 100-as telóval(azé mer nincs zsém,meg Vazs megyébe bõven elég a 100-as villa is azzal is lehet 3-4 méterig ugrani a letöréseket...sokkal nagyobb meg ugysincs).Ezt csak 2 dolog miatt említem meg,azé mer még nemtom h milyen vázat is vegyek???vki tudan segíteni(max 50 000 ft-ig)???a másik h a megmaradt pár10ezerfotintomaból meg betudnék segíteni abban,hogy a kõszegi bikepark valóban összejöjjön.
#10254
Írta 2006. szeptember 06. - 13:38
#10255
Írta 2006. szeptember 06. - 13:23
erre a megbeszélésre meghívnak engem is, itt kell meggyõzni õket
szal szorítsatok
Szorítunk!!!
#10256
Írta 2006. szeptember 06. - 11:29
#10257
Írta 2006. szeptember 06. - 11:28
Ja, nagyon jó volt a pálya. Eléggé rövid volt, de ez olyan szempontból jó, hogy egybe le lehet menni, és pont mire elfáradsz, már ott is a vége. Viszont emiatt rohadt sokszor lehet menni, ami viszont a végére válik nagyon fárasztóvá. Szerintem legalább 20-szor lementünk tegnap. Én a DH-pályán csak 1-szer mentem le, nekem nagyon nem tetszett. Ez neked való pálya McClane, tele gyökerekkel a fenyvesekben, bár az tény, hogy a Blasttal járhatatlan. A freeride pályák nagyon jók, bár mindekettõben vagy egy-egy unalmas rész, ahol gyakorlatilag csak egyenesen gurulsz le egy széles akár autóval is járható úton. Viszont ezek minõsége sem jó, mert tele van nagy zúzalék-kövekkel, amik egy-két esetben rohadtul csúsznak. Nekem a kettes pálya jött be leginkább. Van egy olyan ugrató, hogy három kidobó van egymás mellett, és utána lejtõbe érkezel, de amikor rágurulsz, nem látod, hogy hova fogsz érkezni, csak a szemközti hegyeket lehet látni a távolban. Na ezek az ugratók nagyon tetszettek, mert nem lehet igazából elcseszni. Én a középsõrõl ugrattam, és szinte bármekkora sebességgel neki lehet menni, mert nem tudod túlugrani a leérkezõt. Volt úgy, hogy rohadt gyorsan nekimentem, és azt hittem le se fogok esni. Az alján a NS az elég nevetséges, én csak egyet használtam közülük, egy ilyen kisebb ugratót. A 3-as pályán lévõ döntött kanyarok viszont iszonyat jók, tehát azok miatt is megéri arra menni. A baj csak az vele, hogy onnan már nem lehet rámenni a NS-ra sem. A wallride is nagyon király volt, csak kicsit rövid, így volt, hogy már nem a deszkákon, hanem a földes hegyoldalon jöttünk le. Szóval ha az üres részekre beépítenek NS-t vagy ugratókat, akkor nagyon jó lesz a pálya. Nekem mondjuk így is rohadtul tetszett. Ja, és lehet DH rollert is bérelni, az sem lehet egyszerû.
A kõszegi pályával kapcsolatban annyi, hogy simán lehet ilyen szintû, de akár még sokkal jobb pályát is csinálni, mint a semmeringi. Csak ahhoz nagyon sok lóvé kéne, meg egy markoló, ami mindenhova felmegy. A mi NS-ünk messze veri a kintit. A kõszegi DH-pálya is nagyon jó, nincs akkora lejtése, de ez szerintem nem is baj, mert legalább nem kell annyit fékezni. Szóval nagy döntött kanyarokat, meg minden nyavalyát lehetne ott építeni. Javaslom a tárgyalásra a semmeringi pálya bemutatását. Bár mi most fényképeket nem csináltunk. Bár az tény, hogy felvonó nélkül sok értelme nincs, mert senki nem fogja kettõnél többször feltolni a bicajt, az fix.
A kõszegi pályával kapcsolatban annyi, hogy simán lehet ilyen szintû, de akár még sokkal jobb pályát is csinálni, mint a semmeringi. Csak ahhoz nagyon sok lóvé kéne, meg egy markoló, ami mindenhova felmegy. A mi NS-ünk messze veri a kintit. A kõszegi DH-pálya is nagyon jó, nincs akkora lejtése, de ez szerintem nem is baj, mert legalább nem kell annyit fékezni. Szóval nagy döntött kanyarokat, meg minden nyavalyát lehetne ott építeni. Javaslom a tárgyalásra a semmeringi pálya bemutatását. Bár mi most fényképeket nem csináltunk. Bár az tény, hogy felvonó nélkül sok értelme nincs, mert senki nem fogja kettõnél többször feltolni a bicajt, az fix.
#10258
Írta 2006. szeptember 06. - 10:09
Na ehhez a bikeparkhoz annyit, hogy McClane azt említsd meg nekik, hogy anyagi bevételt, és bármiféle hasznot ebbõl a parkból úgy lehet húzni, ha csinálnak egy rohadt felvonót.
Mivel ha nincs felvonó, maximum ugyanúgy csak a környékbeliek fognak idejárni, mivel Pesten van felvonós pálya, meg Sátoraljaújhelyen is, eg innen 100 kilóméterre vannak már ausztriában is, szóval értelme szerintem csak úgy lenne....
Mivel ha nincs felvonó, maximum ugyanúgy csak a környékbeliek fognak idejárni, mivel Pesten van felvonós pálya, meg Sátoraljaújhelyen is, eg innen 100 kilóméterre vannak már ausztriában is, szóval értelme szerintem csak úgy lenne....
#10259
Írta 2006. szeptember 06. - 10:05
Üdv!
Jó volt a tegnapi nap, csak a bicajom sokat szarakodott.
10 perces egy kör, szóval nagyon sokat mentünk, elfáradtunk mint a dög.
A pálya nagyon király, van egy freeride pálya, meg egy déhá pálya.
A freeride pályán van minden nyalánkság wallride, hipp, szép ugratók, nagyon jó döntöttkanyarok.
A déhá pálya nagyon vicces, ilyen tiszta gyökeres, erdõs.
Kisbiciklivel szerintem nem lehet végigmenni egyiken sem, mert nekem is szétrázta a belemet mind a kettõ pálya.
Jó volt a tegnapi nap, csak a bicajom sokat szarakodott.
10 perces egy kör, szóval nagyon sokat mentünk, elfáradtunk mint a dög.
A pálya nagyon király, van egy freeride pálya, meg egy déhá pálya.
A freeride pályán van minden nyalánkság wallride, hipp, szép ugratók, nagyon jó döntöttkanyarok.
A déhá pálya nagyon vicces, ilyen tiszta gyökeres, erdõs.
Kisbiciklivel szerintem nem lehet végigmenni egyiken sem, mert nekem is szétrázta a belemet mind a kettõ pálya.
#10260
Írta 2006. szeptember 06. - 09:55
jah...
vegyétek má' a fáradtságot, hogy leírjátok, milyen volt
Kõszeg Bringás Park project:
két héten belül lesz egy megbeszélés, összeül az erdészet, a természetvédelem, a város és a kerékpáros egyesület
Stamp Ferinek köszönhetõen
erre a megbeszélésre meghívnak engem is, itt kell meggyõzni õket
szal szorítsatok
vegyétek má' a fáradtságot, hogy leírjátok, milyen volt
Kõszeg Bringás Park project:
két héten belül lesz egy megbeszélés, összeül az erdészet, a természetvédelem, a város és a kerékpáros egyesület
Stamp Ferinek köszönhetõen
erre a megbeszélésre meghívnak engem is, itt kell meggyõzni õket
szal szorítsatok
Come on! It's on
Korn
Korn