Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
Indította
Lord_Leslie
, 2006. január 10. 23:15
#301
Írta 2012. február 14. - 19:13
Törpe jól beszél. Ez így van. Nekem csak utcai gépem van, de az is horror pénz. Neki akartam állni versenyszerûen supermotard-nak. Lehidaltam az áraktól ( pályabérlés is van ). Nem nekünk lett kitalálva, pedig abban az egyben biztos vagyok ( nagyarc nélkül ), hogy nem lennék benne rossz, de az anyagi oldal lelohasztott.
Crossban 4T iszonyat drága ( maga a motor sem olcsó, de a szerviz az muhaha ). Én is azt vallom, hogy a futómû a legfontosabb, illetve a kezelhetõség, nem pedig az erõ.
Éppen ez a baj, mert amire pénz lenne, az mondjuk 125, vagy 250 2T, de azokat csak nagy tapasztalattal, vagy tudással tudod (ki)motorozni, pedig mondjuk egy 250 4T sokkal inkább felhasználóbarát, de az meg már drága..... Ez van.
Én nem szeretem Bubbát sajnos, sokkal inkábba régieket: supercross: Carmichael, Chad Reed. Villopoto, illetve Cross-ból messze a legjobb számomra: Tony Cairoli ( ITA ).
Crossban 4T iszonyat drága ( maga a motor sem olcsó, de a szerviz az muhaha ). Én is azt vallom, hogy a futómû a legfontosabb, illetve a kezelhetõség, nem pedig az erõ.
Éppen ez a baj, mert amire pénz lenne, az mondjuk 125, vagy 250 2T, de azokat csak nagy tapasztalattal, vagy tudással tudod (ki)motorozni, pedig mondjuk egy 250 4T sokkal inkább felhasználóbarát, de az meg már drága..... Ez van.
Én nem szeretem Bubbát sajnos, sokkal inkábba régieket: supercross: Carmichael, Chad Reed. Villopoto, illetve Cross-ból messze a legjobb számomra: Tony Cairoli ( ITA ).
#302
Írta 2012. február 14. - 14:19
JAMES STEWART HELI SHOOT a you tube on õ az isten a nagyok is azt mondják the fastest men on the planet !!! ( csak sokat esik mostanában )
én is õt csípem a legjobban, nagyon kamikazee:D emiatt sajna sokat is esik , de õ a legnagyobb állat.
amugy Stewart, Reed meg Villopoto a 3best
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#303
Írta 2012. február 13. - 22:03
JAMES STEWART HELI SHOOT a you tube on õ az isten a nagyok is azt mondják the fastest men on the planet !!! ( csak sokat esik mostanában )
#304
Írta 2012. február 13. - 21:57
Hát gyerekek költeni azt lehet ha crossozni akartok ! itt nincs olcso alkatrész mert nincs gagyi ! ugyan annyi a 87 es be egy fogaskerék mint egy 2012 be . Elmész megnézed kipróbálod elélvezel tõle .... aztán találkozol valakivel aki ért hozzá és elsirod magad mekkora szart vettél . Nagyon ott kell lenni ha jot akarsz venni . A használt egy örök lutri ! Ha neaggy isten versenyezni akartok és eredmény is szeretnétek , na akkor nyilik buxtárca . Nem beszélve arról hogy ezt nem lehet csinálni ugy , hogy itt a hétvége felülök azt hajrá . Nagyon komoly kondi kell hozzá . Nem a séi domb elõtt a mezõn nyújtogatom féle motorozásra gondolok . Egy jo tanács sose arra törekedjetek minél erõsebb legyen , hanem hogy minél jobb legyen a futómû ! itt az a minden ! De nagyon jó sport , kivánom legyen rá lovétok és nyomjátok ! Ha segitség kell szóljatok !
#305
Írta 2012. február 13. - 20:35
mocskosul költséges, plusz tényleg amit a Tomi is mondott, hogy crossmoci szállítására már rendes autó kell. ott nemcsak úgy van, hogy bedobod az autóba, vagy fel a tartóra az autó hátuljára, mint a bringát, ha pályákra akarod vinni:D.
ettõl függetlenül én drukkolok hogy tudd csinálni, legalább hobbi szinten.én is csinálnám bringa mellett télen off szezonban, de sajnos a biciklit sem tudom soha úgy összerakni ahogy szeretném, azért nem is élem bele magam. marad a videók nézegetése igaz Tomi?
pl ez is elég kemény: Dean Wilson Heli Shoot - YouTube
ettõl függetlenül én drukkolok hogy tudd csinálni, legalább hobbi szinten.én is csinálnám bringa mellett télen off szezonban, de sajnos a biciklit sem tudom soha úgy összerakni ahogy szeretném, azért nem is élem bele magam. marad a videók nézegetése igaz Tomi?
pl ez is elég kemény: Dean Wilson Heli Shoot - YouTube
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#306
Írta 2012. február 13. - 19:06
Az enyémbe a Motorex olaj literje 4800Huf, és az még csak egy liter olaj!!!! Egy száraz karteres gépbe 0,7-0,8 liter megy bele, de az 10 üó után + a két szûrõ!
Csak maga ez, meg a benzin odaver!
Csak maga ez, meg a benzin odaver!
#307
Írta 2012. február 13. - 19:04
Srácok... sztem ebbe ne éljétek bele magatokat.
Amennyiben 4T motoron jár az eszed, annak a szevizelése nem olcsó, sõt, elég költséges. KTM-rõl tudok nyilatkozni, ahol 10 üzemóránként olajcsere ( szûrõkkel ), 50üzemóránként fullos átvizsgálás, fõtengely csapágyak átnézése, dugó, gyûrû, hajtókar csapágyazás. Ha nagyon finoman bánsz vele, akkor 100 üó elmegy ( nekem van haver, akinek annyit bírt a 450SXF. De iszonyat árak vannak, és sztem senki nem fog egy titán szelepet fillérekért adni
Ott van még a gumi, láncszett, teló szimmeringek, olajak..... horror. Motor szállítás, benzin....
Annó én még a 2T érában nõttem fel, az egy kicsit sûrûbben látogatja a kötelezõ szervizt, ellenben tényleg olcsóbbak a cuccok hozzá.
Ugyanakkor a kopó dolgokat ott is cserélned kell.
Sztem a cross még hobbi szinten is költséges.
Törpe majd megerõsíti ezeket.
Transworld motocross a legjobb oldal sztem, én mindig azt nézem.
Annál azonban nincs jobb érzés, mint amikor kanyarból kifelé, gázra teszi a seggét.
Nem motoroztam olyan túl sokat cross géppel, ellenben Törpével..... õ többet tud majd errõl mondani.
Sztem maradj a bicónál, az is elég húzós, ha mindenbõl jót akarsz
Amennyiben 4T motoron jár az eszed, annak a szevizelése nem olcsó, sõt, elég költséges. KTM-rõl tudok nyilatkozni, ahol 10 üzemóránként olajcsere ( szûrõkkel ), 50üzemóránként fullos átvizsgálás, fõtengely csapágyak átnézése, dugó, gyûrû, hajtókar csapágyazás. Ha nagyon finoman bánsz vele, akkor 100 üó elmegy ( nekem van haver, akinek annyit bírt a 450SXF. De iszonyat árak vannak, és sztem senki nem fog egy titán szelepet fillérekért adni
Ott van még a gumi, láncszett, teló szimmeringek, olajak..... horror. Motor szállítás, benzin....
Annó én még a 2T érában nõttem fel, az egy kicsit sûrûbben látogatja a kötelezõ szervizt, ellenben tényleg olcsóbbak a cuccok hozzá.
Ugyanakkor a kopó dolgokat ott is cserélned kell.
Sztem a cross még hobbi szinten is költséges.
Törpe majd megerõsíti ezeket.
Transworld motocross a legjobb oldal sztem, én mindig azt nézem.
Annál azonban nincs jobb érzés, mint amikor kanyarból kifelé, gázra teszi a seggét.
Nem motoroztam olyan túl sokat cross géppel, ellenben Törpével..... õ többet tud majd errõl mondani.
Sztem maradj a bicónál, az is elég húzós, ha mindenbõl jót akarsz
#308
Írta 2012. február 13. - 13:24
Szerencsém van,mert egyik itteni haverom motorszerelõ így minden cuccot fillérekért tudunk hekkelni a szervíz meg full free lesz. Ezért is döntöttünk így. Csak most találni kell vmi jó gépet meg pár cucc/ruha kell.... Amúgy mi a pálya veletek? De csapatnék már egyet a régi cimborákkal...
ha a folyamatos szervíz free, meg az alkatrészek, kopó cuccok is olcsóak ugy már joo.
majd tavassza vagy nyáron amikor lejösz elmegyünk egy közös veretésre:)
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#309
Írta 2012. február 13. - 12:36
Descida das escadas de santos Video - Pinkbike.com
dúúrva:D
Dani: krossmoci? elég fasza. bár kb dupla annyi mint a bringázás, még hobbi szinten is sztem:D
Szerencsém van,mert egyik itteni haverom motorszerelõ így minden cuccot fillérekért tudunk hekkelni a szervíz meg full free lesz. Ezért is döntöttünk így. Csak most találni kell vmi jó gépet meg pár cucc/ruha kell.... Amúgy mi a pálya veletek? De csapatnék már egyet a régi cimborákkal...
#310
Írta 2012. február 13. - 12:27
Descida das escadas de santos Video - Pinkbike.com
dúúrva:D
Dani: krossmoci? elég fasza. bár kb dupla annyi mint a bringázás, még hobbi szinten is sztem:D
dúúrva:D
Dani: krossmoci? elég fasza. bár kb dupla annyi mint a bringázás, még hobbi szinten is sztem:D
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#311
Írta 2012. február 12. - 22:09
Tomi!!
Tudsz nekem mondani jó motocross-os oldalakat ahol érdemes olvasgatni/ tanulni?
Úgy néz ki h a barátosnémmal behúzunk most vmi használt gépet és szeretnék neki állni,persze csak hobbi szinten.
Régi vágyam volt ez......
Tudsz nekem mondani jó motocross-os oldalakat ahol érdemes olvasgatni/ tanulni?
Úgy néz ki h a barátosnémmal behúzunk most vmi használt gépet és szeretnék neki állni,persze csak hobbi szinten.
Régi vágyam volt ez......
#312
Írta 2012. február 12. - 19:47
Ennek örülök. Kemény lesz? Amikor ott jártam, már akkor is látszott, hogy van lejtés, jók az adottságok, de a vége... Én ott csak csákánnyal, karabínerrel mernék lemenni, tyúklépésben
Rengeteg meló lehet benne.
Annyira törnek. Egyik fiatal haverom akar nekiállni a sportnak ( cross helyett, mert már nem bírja anyagilag ), és a transition-t ajánlottam neki, de az Evil nekem is bejött, de amiket leírtál, így már annyira nem tûnik jónak, de gondolom õ úgyis versenyezni akar majd vele, azaz évenkénti csere. A motor árán kijön neki szinte bármi ( secon hand gép ), úgyhogy azért kérdeztem. Specit nem szeretne ( de sztem csak azért, mert abból sok van.. )
Köszi a tanácsokat!
Rengeteg meló lehet benne.
Annyira törnek. Egyik fiatal haverom akar nekiállni a sportnak ( cross helyett, mert már nem bírja anyagilag ), és a transition-t ajánlottam neki, de az Evil nekem is bejött, de amiket leírtál, így már annyira nem tûnik jónak, de gondolom õ úgyis versenyezni akar majd vele, azaz évenkénti csere. A motor árán kijön neki szinte bármi ( secon hand gép ), úgyhogy azért kérdeztem. Specit nem szeretne ( de sztem csak azért, mert abból sok van.. )
Köszi a tanácsokat!
#313
Írta 2012. február 12. - 12:33
A fekete egy evil revolt, nekem egyik kedvenc vázam nagyon bejön, de rengetek törik belõle állítólag, illetve tele van vele a net.
el lett rontva tervezésnél és a linkrendszer magát töri össze. 24 óráson is áálítólag 2 széttörött semmeringen egyik a monoblokkháznál szakadt le másik fejcsõnél.karbonból is próbálkoztak vele de tavaly a gyári csapat saját bevallása alapján is már a3 ik áttervezett szériát próbálta ami még mindig törött:D
mondjuk idéntõl az a csapat már nem is ilyen evil -el megy hanem mondrakerrel.az a fehér tr450 viszont elég jó a másik linken.
mi nagyhegyünk már tényleg elég jól áll, a legalsó legmeredekebb szakasz hiányzik márcsak, a felsõ 3 a talaj rommáásásán kivül készvan.
minden kanyarral mindkét útátugrással leléptetõkkel stb. még kb 5 teljes nap építés kéne, az 5 vasárnap, tavaszra kész is lenne. de most a minusz 15 ök miatt csúszik az egész sajna
el lett rontva tervezésnél és a linkrendszer magát töri össze. 24 óráson is áálítólag 2 széttörött semmeringen egyik a monoblokkháznál szakadt le másik fejcsõnél.karbonból is próbálkoztak vele de tavaly a gyári csapat saját bevallása alapján is már a3 ik áttervezett szériát próbálta ami még mindig törött:D
mondjuk idéntõl az a csapat már nem is ilyen evil -el megy hanem mondrakerrel.az a fehér tr450 viszont elég jó a másik linken.
mi nagyhegyünk már tényleg elég jól áll, a legalsó legmeredekebb szakasz hiányzik márcsak, a felsõ 3 a talaj rommáásásán kivül készvan.
minden kanyarral mindkét útátugrással leléptetõkkel stb. még kb 5 teljes nap építés kéne, az 5 vasárnap, tavaszra kész is lenne. de most a minusz 15 ök miatt csúszik az egész sajna
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#314
Írta 2012. február 12. - 09:12
#315
Írta 2012. február 12. - 09:08
#316
Írta 2012. február 12. - 08:38
A rézbõrûek csak ilyenkor aktivizálódnak. Csoda, hogy ezt a melót nem adják ki bérbe, hisz meg kell hozzá mozdulni.
Ahogy mondod, már nem sok fa hever parlagon Szorgalmas kis méhecskék ezek.
Én benne vagyok, segítek építeni. Márciusban még inkább van az embernek affinitása ehhez, késõbb inkább már csak csapatni! Szólj, ha kell a segítség, sztem leszünk páran!
A Ti "nahhegyetek" hogy áll ( other side )?
Ahogy mondod, már nem sok fa hever parlagon Szorgalmas kis méhecskék ezek.
Én benne vagyok, segítek építeni. Márciusban még inkább van az embernek affinitása ehhez, késõbb inkább már csak csapatni! Szólj, ha kell a segítség, sztem leszünk páran!
A Ti "nahhegyetek" hogy áll ( other side )?
#317
Írta 2012. február 11. - 22:42
abba biztos lehetsz hogy a rézbõrüek hamar elhordják a kivágott fát:D
majd kell vmi új nyomot, én már tavaly kinéztem neki a helyet, csak mindig lusta vagyok nekiállni mert ha igazán építeni készülünk akkor nem oda szoktunk ugyebár:D de kishegyre is kell majd vmi
majd kell vmi új nyomot, én már tavaly kinéztem neki a helyet, csak mindig lusta vagyok nekiállni mert ha igazán építeni készülünk akkor nem oda szoktunk ugyebár:D de kishegyre is kell majd vmi
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#318
Írta 2012. február 11. - 16:18
Kimentem, megnéztem. Vízmosás feletti rész ép, vízmosás, left side szintén, de a right side, illetve a felette lévõ kanyar, ugró szétszedve teljesen, még a benne lévõ földet is szétterítették. Csomó fát kivágtak
Ahol a majmok a traktorral végigmentek, ott a föld szétcseszve, a fák kidõlve.
Most éppen a parazita, barna bõrûek lopják a fát!
Ahol a majmok a traktorral végigmentek, ott a föld szétcseszve, a fák kidõlve.
Most éppen a parazita, barna bõrûek lopják a fát!
#319
Írta 2012. február 11. - 14:40
sajnos lehetséges, mivel múlt vasárnap voltunk kint nem bringázni csak körbenézni és rávolt ragasztva a fákra hogy fadöntés vigyázat stb : /
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#320
Írta 2012. február 10. - 21:45
A kis hegyet meg állítólag szétzúzták. Valami fakitermelés volt. Remélem megmarad a hétköznap, meló utáni csapatás lehetõsége