igazából a mozgása ami miatt nem szívesen válnék meg tõle. nekem csak a demo veri eddig, a yeti és a v10 meg kb ugyanez.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#18741
Írta 2006. február 13. - 16:28
#18742
Írta 2006. február 13. - 16:13
Endroo: nekem is teccik a verdád. Kuriózum az bizta. Szép. Bizta jól is mozog. nem is teszem fel a gagyi umf-emet, képet se tudnék róla csinálni, mert sötétben jövök sötétben megyek. Bár a súlyadataim közelíteni fogják a tiédet (mármint a bringádét... valahogy a véremben van a kõbicigli építésének tudománya )
#18743
Írta 2006. február 13. - 15:57
miért ne lenne jó bele? mondjuk nem emlékszem pontosan, de a magura sem túl keskeny villa, szóval nem lenne gondod a használatával.
#18744
Írta 2006. február 13. - 15:35
Na, akkor mégsem vagyok annyira hülye!
Hiszed, vagy sem én most néztem meg alaposabban ezt a vázat elõször. Iszonyatosan tetszik egyébként.
Magura Big Ego jó bele?
Hiszed, vagy sem én most néztem meg alaposabban ezt a vázat elõször. Iszonyatosan tetszik egyébként.
Magura Big Ego jó bele?
#18745
Írta 2006. február 13. - 15:34
gratulálok endre, szép munka.
szép képek, jó beállítás, tiszta bicikli
adatok súllyal, pontos, precíz.
gratulálok a türelmedhez.
20 kiló nem sok, ha vesszük, hogy a váz maga taggal 6.3-6.4 kiló körül mozog, és van ami kb ugyanezt tudja, csak 2.5 kilóval könyebben... (és akkor egybõl 18 kiló körül lennél)
szép képek, jó beállítás, tiszta bicikli
adatok súllyal, pontos, precíz.
gratulálok a türelmedhez.
20 kiló nem sok, ha vesszük, hogy a váz maga taggal 6.3-6.4 kiló körül mozog, és van ami kb ugyanezt tudja, csak 2.5 kilóval könyebben... (és akkor egybõl 18 kiló körül lennél)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18746
Írta 2006. február 13. - 15:27
hát ha neked a térdedig lógnak a golyóid ... bõ gatya? nem vagyok én bmx-es
nagyon extrémen kell elhelyezkedned, hogy a linkplate tökön vágjon. bár amikor elõször láttam a vázat nekem is ez ugrott be.
nagyon extrémen kell elhelyezkedned, hogy a linkplate tökön vágjon. bár amikor elõször láttam a vázat nekem is ez ugrott be.
#18747
Írta 2006. február 13. - 15:13
Most komolyan!
Nem zavaró a forgáspont elhelyezése tekerés közben?
Bõ gatya, lógó herék gondolom nem játszanak!:icon_mrgr
Nem zavaró a forgáspont elhelyezése tekerés közben?
Bõ gatya, lógó herék gondolom nem játszanak!:icon_mrgr
#18748
Írta 2006. február 13. - 15:02
mostmár nem szélesek, mert egymás alatt vannak..
de szép bringa, nekem nagyon tetszik..
de szép bringa, nekem nagyon tetszik..
Van állásom...:bananadan
#18749
Írta 2006. február 13. - 15:02
ll: keréken nehéz lenne tovább könnyíteni, mondjuk a spacek helyére lehetne venni valami könnyebb külsõt, de az meg drága (én meg csórógyerek vagyok).
vedd ki a két kereket, azzal leugrik 5kiló, aztán szert tettél egy iszonyatmenõ szobabiciklire. vágod?
(vágod, mint cliot a szallagkorlát)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18750
Írta 2006. február 13. - 14:59
ll: keréken nehéz lenne tovább könnyíteni, mondjuk a spacek helyére lehetne venni valami könnyebb külsõt, de az meg drága (én meg csórógyerek vagyok). nem tudom mi a bonyolult? sima négyforgáspontos kona + fsr
kislust: igen én lenni 185/100. a 640-es kép meg nem széles, csak ha pda-n nézed
kislust: igen én lenni 185/100. a 640-es kép meg nem széles, csak ha pda-n nézed
#18751
Írta 2006. február 13. - 14:36
fura, úgy néz ki, mintha tök könnyû lenne...valahogy olyan légies...jól emlékszem, hogy te is égimeszelõ vagy mint thez?
és baromi szélesek a képek..
és baromi szélesek a képek..
Van állásom...:bananadan
#18752
Írta 2006. február 13. - 14:33
inkább vedd ki a két kereket, hamár súlycsökkentés
és még mindig baromi bonyolult a szememnek ez a váz, de a magamódján szép
és még mindig baromi bonyolult a szememnek ez a váz, de a magamódján szép
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18753
Írta 2006. február 13. - 14:26
Na akkor én is tolok némi infót a 2006-os v 1.0 setupról:
Váz: Nicolai Lambda 04 5387 gramm
Rugóstag: Fox Vanilla RC 222/2,80 1028 gramm
Teleszkópvilla: Rock Shox Boxxer Team 04 3050 gramm
Kerék elsõ: 2242 gramm
Agy: Novatec 36 lyuk / ipari csapágy / bolt-on 20 mm
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 36 db
Felni: Sunn Single Track 36 lyuk
Gumi: Schwalbe Space 2,35 PP
Belsõ: Schwalbe
Kerék hátsó: 2704 gramm
Agy: Novatec 32 lyuk / ipari csapágy / thru-axle 135/12 mm
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 32 db
Felni: Sunn Single Track STS 32 lyuk
Gumi: Schwalbe Space 2,35 PP
Belsõ: Schwalbe
Kormánycsapágy: FSA Orbit Xtreme 114 gramm
Stucni: FSA FR230 75/8°/31,8 209 gramm
Kormány: Truvativ Holzfeller 31,8/680/25 299 gramm
Fékkar (elsõ): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (elsõ): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (elsõ): Shimano XT (SM-RT75) 203 mm 198 gramm
Fék kábel (elsõ) Shimano (SM-BH63) 90 cm 39 gramm
Fékkar (hátsó): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (hátsó): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (hátsó): Shimano XT (SM-RT75) 160 mm 140 gramm
Fék kábel (hátsó): Shimano (SM-BH63) 170 cm 47 gramm
Váltókar (hátsó): Sram X.7 + bovden 136 gramm
Váltó (hátsó): Sram X.9 241 gramm
Váltó (elsõ): Roox Rollercoaster + Shaman Racing görgõ 327 gramm
Középcsapágy: Truvativ Isis DH 390 gramm
Hajtómû: Truvativ Hussefelt 42 925 gramm
Lánc: Sram PC-69 293 gramm
Fogaskoszorú: Shimano Deore 406 gramm
Nyeregcsõ: BBB 278 gramm
Nyereg: Fizik Nisane CP3 340 gramm
Pedál: Bike+ Semi CNC 607 gramm / pár
Bowden váltó: Shimano OEM 19 gramm
Markolat: Kona Clump 107 gramm
Egyéb: 133 gramm
Összesen: 20271 gramm
ez sok lenne? kezdjem cserélni a csavarokat felfúrt titánokra?
Váz: Nicolai Lambda 04 5387 gramm
Rugóstag: Fox Vanilla RC 222/2,80 1028 gramm
Teleszkópvilla: Rock Shox Boxxer Team 04 3050 gramm
Kerék elsõ: 2242 gramm
Agy: Novatec 36 lyuk / ipari csapágy / bolt-on 20 mm
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 36 db
Felni: Sunn Single Track 36 lyuk
Gumi: Schwalbe Space 2,35 PP
Belsõ: Schwalbe
Kerék hátsó: 2704 gramm
Agy: Novatec 32 lyuk / ipari csapágy / thru-axle 135/12 mm
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 32 db
Felni: Sunn Single Track STS 32 lyuk
Gumi: Schwalbe Space 2,35 PP
Belsõ: Schwalbe
Kormánycsapágy: FSA Orbit Xtreme 114 gramm
Stucni: FSA FR230 75/8°/31,8 209 gramm
Kormány: Truvativ Holzfeller 31,8/680/25 299 gramm
Fékkar (elsõ): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (elsõ): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (elsõ): Shimano XT (SM-RT75) 203 mm 198 gramm
Fék kábel (elsõ) Shimano (SM-BH63) 90 cm 39 gramm
Fékkar (hátsó): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (hátsó): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (hátsó): Shimano XT (SM-RT75) 160 mm 140 gramm
Fék kábel (hátsó): Shimano (SM-BH63) 170 cm 47 gramm
Váltókar (hátsó): Sram X.7 + bovden 136 gramm
Váltó (hátsó): Sram X.9 241 gramm
Váltó (elsõ): Roox Rollercoaster + Shaman Racing görgõ 327 gramm
Középcsapágy: Truvativ Isis DH 390 gramm
Hajtómû: Truvativ Hussefelt 42 925 gramm
Lánc: Sram PC-69 293 gramm
Fogaskoszorú: Shimano Deore 406 gramm
Nyeregcsõ: BBB 278 gramm
Nyereg: Fizik Nisane CP3 340 gramm
Pedál: Bike+ Semi CNC 607 gramm / pár
Bowden váltó: Shimano OEM 19 gramm
Markolat: Kona Clump 107 gramm
Egyéb: 133 gramm
Összesen: 20271 gramm
ez sok lenne? kezdjem cserélni a csavarokat felfúrt titánokra?
#18754
Írta 2006. február 13. - 13:05
végül is megjött az új umf dirtfun 16"-os méretben, sajna csak vasárnap este tudtam beletenni a villát meg a kerekeket, ami nagyon meglepett és kitolt velem, hogy nagyon rövid a homlokcsöve így a headlock-al nem is tudtam összehúzni, mert nem akarom ilyen rövidre levágni a villanyakat.
spacerem meg nem volt elég otthon.
Érdekes ahogy kinéz majdnem tiszta fekete minden, a színes bringákhoz vagyok szokva. kíváncsi leszek mit szóltok hozzá.
spacerem meg nem volt elég otthon.
Érdekes ahogy kinéz majdnem tiszta fekete minden, a színes bringákhoz vagyok szokva. kíváncsi leszek mit szóltok hozzá.
#18755
Írta 2006. február 10. - 16:18
nekem is tecc, de en is inkabb a reignre teszem a voksom, ha egyszer biciklit veszek.
majd azert szamolj be errol a hatsoresz-merevseg kerdesrol legyszi. sokak szerint nagyon kolbasz, de nehol meg dicserik agybafobe. Thommey nem mervado, o szethajtogatja akarmelyik vaz hatuljat maszas kozben
majd azert szamolj be errol a hatsoresz-merevseg kerdesrol legyszi. sokak szerint nagyon kolbasz, de nehol meg dicserik agybafobe. Thommey nem mervado, o szethajtogatja akarmelyik vaz hatuljat maszas kozben
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#18756
Írta 2006. február 10. - 15:49
#18757
Írta 2006. február 10. - 14:57
Köszi!
Még alakulóban van. Más kerekek lesznek benne, stb...
remélem hétvégén lesz alkalmam normális fotót csinálni mindkét bikeról.
Még alakulóban van. Más kerekek lesznek benne, stb...
remélem hétvégén lesz alkalmam normális fotót csinálni mindkét bikeról.
#18758
Írta 2006. február 10. - 14:51
#18759
Írta 2006. február 10. - 10:57
#18760
Írta 2006. február 10. - 10:48
ha érdekel valakit a szombat éjjel érkezik meg az "új" vázam ha ûgyes leszek még aznap összerakom, mert a másnapi edzõcsapatáson már azzal írtanám az erdõt. Ha kibírja az elsõ napot tolok fel képet róla.
már alig várom kíváncsi vok, h. bejön-e nekem az a csere.
már alig várom kíváncsi vok, h. bejön-e nekem az a csere.