énszerintem meg 98ból és korábbról már a zúzásra valóak sem valóak arra...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#18621
Írta 2006. március 03. - 21:51
sztem tudja:)
énszerintem meg 98ból és korábbról már a zúzásra valóak sem valóak arra...
énszerintem meg 98ból és korábbról már a zúzásra valóak sem valóak arra...
#18622
Írta 2006. március 03. - 20:51
Milo, azt ugye tudod hogy a Z5 nem epp egy zuzasra valo villa?
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18623
Írta 2006. március 03. - 20:13
#18624
Írta 2006. március 03. - 19:30
Sziasztok.
A bringa Trek fuel 98 oclv 120 carbon. Mérete 17,5"
elsõ teló:Sid race
hátsó rugóstag:Fox float rl propedal
kormány csapágy: Cane creek
stücni,kormány:Bontrager race lite
fékváltókar, váltók, hajtókar:Xt
kerekek: Dt 240S komplett kerék
Külsõ:Maxxis flyweight 330 belsõ szintén maxxis light
gyorszár:bontrager
pedál:speeplay frog titanium
üléscsõ:carbon bontrager
ülés:slr 135 grammos
fék:ritchey
szarv:tune
vicces de a bringa súlya 9 és 10 kg. között van valahol.
Mivel nem vagyok milliomos köszönettel tartozom a családomnak, aki elviseli a hobbim, s anyagilag segített megvásárlásában./harmad áron/
De legalább ennyire szeretem a 1991-es teljes xt-vel szerelt troger cristallomat is.
A bringa Trek fuel 98 oclv 120 carbon. Mérete 17,5"
elsõ teló:Sid race
hátsó rugóstag:Fox float rl propedal
kormány csapágy: Cane creek
stücni,kormány:Bontrager race lite
fékváltókar, váltók, hajtókar:Xt
kerekek: Dt 240S komplett kerék
Külsõ:Maxxis flyweight 330 belsõ szintén maxxis light
gyorszár:bontrager
pedál:speeplay frog titanium
üléscsõ:carbon bontrager
ülés:slr 135 grammos
fék:ritchey
szarv:tune
vicces de a bringa súlya 9 és 10 kg. között van valahol.
Mivel nem vagyok milliomos köszönettel tartozom a családomnak, aki elviseli a hobbim, s anyagilag segített megvásárlásában./harmad áron/
De legalább ennyire szeretem a 1991-es teljes xt-vel szerelt troger cristallomat is.
#18625
Írta 2006. március 03. - 18:13
Milo, grat, szép lehet tegyél fel mihamarabb képeket!
és ha minden igaz, hétfõn én is tehetek fel végre képeket a Zúj bringámról:) fránya OTP tetülassúsága miatt nem ma:(
és ha minden igaz, hétfõn én is tehetek fel végre képeket a Zúj bringámról:) fránya OTP tetülassúsága miatt nem ma:(
#18626
Írta 2006. március 03. - 15:26
Lemértük a bringáinkat.
07aszp: 20,2 Kg --Umf dh
rmx rider: 14,6 Kg --Polaris
Oúti: 12,6 Kg -Lejtõn magától megállós..
07aszp: 20,2 Kg --Umf dh
rmx rider: 14,6 Kg --Polaris
Oúti: 12,6 Kg -Lejtõn magától megállós..
#18627
Írta 2006. március 03. - 14:26
Nemsokára kész lesz a bringám. Már megvan minden, csak össze kell rakni és festeni kell még...
Ezek vannak:
váz: On-one the Gimp (rövidített tengelytáv, 370mm + papucsból felesleg levágva)
villa: Marzó z5 '98 ,80mm úttal (de lehet, hogy összenyomom 65-re)
kormánycsapágy: FSA The Pig Dh Pro
stucni: Holzfeller 40mm
kormány: Hussefelt (600mm-re vágva)
markolat: ODI Longneck
kormányvégdugó: Fly
H.fékkar: Avid SD7
H.fék: Avid BB7, Magura 4 tárcsával, 160mm
Bowdenház: Jagwire Rattler Mac
Nyeregcsõ: Zoggie 2 csavaros; 26,8mm
Nyereg. Kink Pilot
Hajtókar: Profile 3pc, Euro BB, króm
Lánctányér: Fly 32t
Lánc: félláncszemes Shadow másolat
E.kerék: Trinity alacsonyperemes agy (120g) + Dt küllõk + Single Track 24" + DMR Moto R/T 24x2.2
H.kerék: B+ régebbi,alutengelyes verziós, kazettás, SS agy + Dt küllõk + Single Track 24" + Specialized Compound Sport 24x2.0
Ennyi...
Ha készvan, mutatok képet is!
Ezek vannak:
váz: On-one the Gimp (rövidített tengelytáv, 370mm + papucsból felesleg levágva)
villa: Marzó z5 '98 ,80mm úttal (de lehet, hogy összenyomom 65-re)
kormánycsapágy: FSA The Pig Dh Pro
stucni: Holzfeller 40mm
kormány: Hussefelt (600mm-re vágva)
markolat: ODI Longneck
kormányvégdugó: Fly
H.fékkar: Avid SD7
H.fék: Avid BB7, Magura 4 tárcsával, 160mm
Bowdenház: Jagwire Rattler Mac
Nyeregcsõ: Zoggie 2 csavaros; 26,8mm
Nyereg. Kink Pilot
Hajtókar: Profile 3pc, Euro BB, króm
Lánctányér: Fly 32t
Lánc: félláncszemes Shadow másolat
E.kerék: Trinity alacsonyperemes agy (120g) + Dt küllõk + Single Track 24" + DMR Moto R/T 24x2.2
H.kerék: B+ régebbi,alutengelyes verziós, kazettás, SS agy + Dt küllõk + Single Track 24" + Specialized Compound Sport 24x2.0
Ennyi...
Ha készvan, mutatok képet is!
#18628
Írta 2006. március 03. - 13:41
Van váz
kissé túlépített 4forgáspontos...
tjah és Aviddal lesz
lehet fújolni!
grat
akkor is azok a legjobb fékek elérhetõ áron.
#18629
Írta 2006. március 03. - 13:19
Van váz
kissé túlépített 4forgáspontos...
tjah és Aviddal lesz
lehet fújolni!
kissé túlépített 4forgáspontos...
tjah és Aviddal lesz
lehet fújolni!
#18630
Írta 2006. március 03. - 00:14
Most egy ugyanilyen korú alumuffos karbon Trek 7000 várja a nyári fagyizós túrákat...[/QUOTE]
zOrg!
OHHH had lássam!!
zOrg!
OHHH had lássam!!
EZVAN!
#18631
Írta 2006. március 01. - 21:22
nem tudom, de 27500 forintért vettük, 47500 ft helyett. újonnan. (nem kell hozzá középrész, átmenõs)
#18632
Írta 2006. március 01. - 21:14
Ez az FSA legújabb durvulós karja?
Azért kérdem mer még nem láttam (tudatlan zöldfülû vagyok:D)
Azért kérdem mer még nem láttam (tudatlan zöldfülû vagyok:D)
#18633
Írta 2006. március 01. - 21:10
az:)
a legkissebtányér nem cnczett.
a bashring ilyen:
http://www.fullspeed...xid=403&pid=724
ebbõl a karból lett kiszedve.
a legkissebtányér nem cnczett.
a bashring ilyen:
http://www.fullspeed...xid=403&pid=724
ebbõl a karból lett kiszedve.
#18634
Írta 2006. március 01. - 21:07
Fsa cnc-zett váltáskönnyítõs lánctányérokkal, és egy fsa rockguardal. 
Az fincsi lessz:)
Az fincsi lessz:)
#18635
Írta 2006. március 01. - 20:41
Tudom hogy már sok helyre ilnkeltem a biciklim
, de most megint be fogom linkelni, mert történt egy kis változás.. a hátsó gumit rendesen menetirányba raktam, és hátulra egy tárcsaféket raktam. 2006 hayes hfx9 160mm.
sajna a fékkábel túl hosszú, és nem tudtuk rendesen elhelyezni..
Jövõ hónapba lesz vmi noname de nagyonerõs alu hajtómû isis. Fsa cnc-zett váltáskönnyítõs lánctányérokkal, és egy fsa rockguardal.
katt a képre:
sajna a fékkábel túl hosszú, és nem tudtuk rendesen elhelyezni..
Jövõ hónapba lesz vmi noname de nagyonerõs alu hajtómû isis. Fsa cnc-zett váltáskönnyítõs lánctányérokkal, és egy fsa rockguardal.
katt a képre:
#18636
Írta 2006. március 01. - 20:33
Nos azt hiszem itt az ideje h számot adjak biciklimrõl, sztem mondhatom h eddig szerettem volna megépíteni a többi az már csak apróság ill a jövõ zenéje...
Szóval:
2005 Magellan Polarix váz (14,5 pezsgõ szín)
2004 Fox Vanilla R 125
Hope Mono Mini 180 elsõfék
Hope Mono Mini 160 hátsófék
Hussefelt stucni
Hussefelt kormány
Hope villadugó
Lx váltókarok
Alivio hátsóváltó
Sram X-gen elsõváltó
XT racsni
XT lánc
Hussefelt rockguard hajtómû
Token monoblokk
Weinmann zac2000 felnik
Bike+ agyak
Bike+ nyeregcsõ
Hope nyeregcsõbilincs (piros)
Bike+ pedálok
WTB Rocket Team nyereg
WTB kormánycsapágy
Bike+ gyorszár
Asszem nem maradt ki semmi?!
Kép a 7végén lesz.
Szóval:
2005 Magellan Polarix váz (14,5 pezsgõ szín)
2004 Fox Vanilla R 125
Hope Mono Mini 180 elsõfék
Hope Mono Mini 160 hátsófék
Hussefelt stucni
Hussefelt kormány
Hope villadugó
Lx váltókarok
Alivio hátsóváltó
Sram X-gen elsõváltó
XT racsni
XT lánc
Hussefelt rockguard hajtómû
Token monoblokk
Weinmann zac2000 felnik
Bike+ agyak
Bike+ nyeregcsõ
Hope nyeregcsõbilincs (piros)
Bike+ pedálok
WTB Rocket Team nyereg
WTB kormánycsapágy
Bike+ gyorszár
Asszem nem maradt ki semmi?!
Kép a 7végén lesz.
#18637
Írta 2006. március 01. - 14:23
Téli update:
http://users.atw.hu/seth/HPIM1499.jpg
http://users.atw.hu/seth/HPIM1523.jpg
(Schwalbe Land Cruiser 1.9 pár lecserélve Maxxis Swamp Thing 2.35 (erõsített) + Maxxis Tomahawk 1.95-re
hóban, sárban is tapad
)
http://users.atw.hu/seth/HPIM1499.jpg
http://users.atw.hu/seth/HPIM1523.jpg
(Schwalbe Land Cruiser 1.9 pár lecserélve Maxxis Swamp Thing 2.35 (erõsített) + Maxxis Tomahawk 1.95-re
#18638
Írta 2006. február 28. - 20:32
Az elsõ igazán komoly montim egy ilyen DB volt. True Temper cromoly csövekbõl, rapidfire fékváltókarokkal... Aztán eladtam Andrásnak (a.k.a. Kempelen) - akitõl késõbb ellopták. Hát így.(...)Az a vicc hogy nekem is van egy retrogépem eg 92-es Diamond Back full DX-el.
Most egy ugyanilyen korú alumuffos karbon Trek 7000 várja a nyári fagyizós túrákat...
"In idem flumen bis non descendimus"
#18639
Írta 2006. február 28. - 20:22

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






