Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#1781
Írta 2013. július 08. - 16:55

#1782
Írta 2013. július 06. - 10:06

#1783
Írta 2013. július 02. - 13:25

#1784
Írta 2013. július 02. - 13:04

egy szep polir nyeregcsovet megerdemelne, de amugy hibatlan! gratula
Igen, tudom, hogy nem illik a képbe, de eléggé lehetetlen küldetés normális nyeregcsövet szerezni 26.4-es méretben. A gyárija egy acél amihez külön van a bilincs, van egy Acor ami alu, de annak 20 mm széles a bilincse ami fogja a nyerget.... Ezért is Olaszországba kellett írni, hogy küldjenek már egyet...
#1785
Írta 2013. július 02. - 12:54

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1786
Írta 2013. július 02. - 12:27

#1787
Írta 2013. június 23. - 16:59

Az elsõ kép így hirtelenben! igyekszem normálisat is csak idõm nem volt most megállni vele!
https://lh3.googleus...no/IMAG1552.jpg
#1788
Írta 2013. június 22. - 12:18

#1789
Írta 2013. június 22. - 03:20

láttam egy parkolóban olyan gépet melynek a küllõire hosszában fényvisszaverõs matrica csík volt rakva! azt elfogadja a rendvédelmi szerv? jobban nézett ki mint a macskaszem és a funkció ugyan az! Ha igen akkor nem tudjátok merre lehet kapni?
ennyi megkötés van csak rá. tehát mehet rá, ha a fentieket betartod.A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési mûszaki feltételek 116. § (1) A kerékpárt fel kell szerelni g) legalább az elsõ keréken legalább 1 db borostyánsárga színû, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverõvel (küllõprizmával). A g) pontban elõírt fényvisszaverõt a kerékpárokra 1991. évi december hó 31. napjáig kell felszerelni. (9) A kerékpár világító és fényjelzõ berendezéseit a következõképpen kell elhelyezni:
Az (1) bekezdés g) pontjában említett, kerékre oldalsó (borostyánsárga színû) fényvisszaverõt (küllõprizmát) úgy, hogy annak távolsága a kerékabroncstól 0,10-0,15 méter legyen.
#1790
Írta 2013. június 21. - 21:49

#1791
Írta 2013. június 21. - 21:38

akkor mar kijelenthetjuk, hogy bejovos a 29er?
a kov montim is merev nagykereku lesz, max karbonban.
Nem jelenteném ki kategorikusan, hogy jobbak találom, mint egy 26-ost. Pár hónapja (azaz, több mint fél éve) felváltva használok 26-ost és 29er-t. Elõbbi könnyû és mozgékony, utóbbi meg egy romboló. Mindegyik jó, csak másképp. 29erre azért pattanok talán szívesebben, mert nem vagyok lefelé elég ügyes és jobban tolerálja a hibáimat.
#1792
Írta 2013. június 21. - 20:59

Lassan készen lesz. Eddigi leginkább kedvenc bicajom.
akkor mar kijelenthetjuk, hogy bejovos a 29er?

#1793
Írta 2013. június 21. - 20:51

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1794
Írta 2013. június 21. - 20:17

Elég nagy ára volt és sajnáltam is rá de úgy voltam vele masszív gépet szeretnék 0km-est, nem csak hobbiból hanem melóba jövet menet (60km oda vissza), ami nem akad fenn a kátyúkon és a haverokkal is el lehet menni csapatni! Csilli villi, szép színes, erõsnek néz ki, és az eladó aki tök szimpatikus volt és hozzáértõ is egyben (de akadt olyan is, hogy kenyérszeletelõ árus akart eladni mikroprocesszort) és megvettem! azóta rendszeresen járok vele és elégedett vagyok a géppel! de nem tudom hova soroljam mint minõség! Hatalmas leírást nem tudok adni a géphez mint amit olvastam tõletek mert csúnyán laikus vagyok, de kérlek titeket hogy tanítsatok ki!
A Képek majd mutatják mit tud a gép! Amit magam tettem rá az ideiglenesen a lámpák de majd cserélem, és a szelep sapi mert kocka gyûjtõ voltam és ezt még megtaláltam itthon
Kérdéseim:
láttam egy parkolóban olyan gépet melynek a küllõire hosszában fényvisszaverõs matrica csík volt rakva! azt elfogadja a rendvédelmi szerv? jobban nézett ki mint a macskaszem és a funkció ugyan az! Ha igen akkor nem tudjátok merre lehet kapni?
Kösz elõre a választ és hozzám a türelmet!
Képeket késõbb, most lemegyek fotózni!
#1795
Írta 2013. június 20. - 15:40

#1796
Írta 2013. június 20. - 15:21

#1797
Írta 2013. június 20. - 14:32

#1798
Írta 2013. június 09. - 10:37

nem (nagyon) tudok belekötni...
talán elsõ váltóból kerestem volna egy 2 tányéros rendszerhez valót, kevésbé nyúlna hátra. talán. a láncvillán lehetne elegánsabb a "csattogásmentesítés."
ja és a gumik.
eddig észre sem vettem a támvillákon a csomagtartószemeket. az enyémen nincs ilyen. érdekes.
milyen lánckerekek azok? a nagyobb alu? 36/38?
a nyeregcsövön mi az a szigetelõszalagszerûség?
a hátsó váltónál mi lett a megoldás?
Elõl a már bevált 36/24-et használom, alu mindkét tányér. A kicsi az XTR, a nagy SLX.
Nyeregcsövön fekete szigetelõszalagból akad bõven. Egy a nyeregmagasság beállításához kellett, csak nem vettem le, egy a hátsó lámpa konzol alá, egy pedig azért, hogy a lámpa felsõ része a rázós részeken ne kocogjon közvetlen a nyeregcsõhöz.
Hátsó váltó alatt egy alátét lett a megoldás. Úgy tûnik, egész jól mûködik.
A Nobby Nic totálisan értelmetlen egy ilyesmi bicajon, nem sokan tudják kibringázni, én például bõven nem. Erõsen akciós volt párban, mikor vettem tavaly, ezért lett ez.

#1799
Írta 2013. június 08. - 22:31


talán elsõ váltóból kerestem volna egy 2 tányéros rendszerhez valót, kevésbé nyúlna hátra. talán. a láncvillán lehetne elegánsabb a "csattogásmentesítés."
ja és a gumik.

eddig észre sem vettem a támvillákon a csomagtartószemeket. az enyémen nincs ilyen. érdekes.
milyen lánckerekek azok? a nagyobb alu? 36/38?
a nyeregcsövön mi az a szigetelõszalagszerûség?
a hátsó váltónál mi lett a megoldás?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1800
Írta 2013. június 08. - 21:17







(A képek Pilismarót felé készültek, az erdészeti út mellett.)