Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#17261
Írta 2006. augusztus 12. - 22:03
#17262
Írta 2006. augusztus 12. - 21:35
manitou, shimano? mi van veled?
és csúnya is
#17263
Írta 2006. augusztus 12. - 20:25
az a fura, hogy mióta megvan a bicikli, azóta lesem az idõt, hogy elmehessek kicsit tekerni
ez a lenyeg. szep amugy.
akkor ez ilyen special edison, hogy nem karbon a tamvilla, meg nem maverick villa van benne?
ami kell ra: szerintem kulacstarto, bar van kicsi camelbacked, azert neha jo. meg spd! surgosen. probalgassal fel egy par fele cipot, aztan vegyel valamit. erre a gepre kell.
balos hajtokarban levo csavarok nagyon szarok, kicsi a fejuk, iszonyat hamar elnyalodnak. [kerek lesz az imbuszluk] tehat kell neked ket darab m6 csavar 19mm hosszu. bele fog ferni a sima 5os imbusz feju. pont ma is csinaltam ilyet, es nem ez volt az elso, akkor jutott eszembe. csak ovatosan a menettel. ratekersz egy anyat, es levagod, aztan az anya letisztazza, meg ket huzas a reszelovel, es ennyi. 10 perc melo, de nagyon sok fejfajastol ment meg a jovoben, ismerve mennyit szereled a bringaidat.
ki kene probalnod hegyen mennyire jon be a mozgas, a foldutazas az nem eleg hogy rajojjel jo e neked a minute meg az spvs tag.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#17264
Írta 2006. augusztus 12. - 20:06
minute first impression: lassú. olyan komótos, vagy nem is tudom, hogy mondjam. spv-s a szerencsétlen, szóval annak megfelelõen mozog. lassan befelé, lassan kifelé.
nem egy pike, az tuti.
cserébe mondjuk nem billeg be mindenre, aszfalton tûhetõ bólogatással lehet vele biciklizni, ami 130mm rugóút mellett már elfogadható.
legkisebb kamranyomáson megyek, és legnagyobb kamrával, elöl-hátul.
a váz meg olyan, mint a bullit volt de komolyan. aki ismerte a bullitom, az tudja hogy mozgott. nos egy pont ugyanugy mozog, csak most a villa is pariban van vele.
a faleveleket nem, de a köveket azért kimozogja, és bár csak földúton próbálgattam a határban (jól megáztam) de egyenlõre tetszik.
az a fura, hogy mióta megvan a bicikli, azóta lesem az idõt, hogy elmehessek kicsit tekerni
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17265
Írta 2006. augusztus 12. - 20:02
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17266
Írta 2006. augusztus 12. - 19:53
A Minute hogy mozog? szemezek ilyennel Pyxis-be...
#17267
Írta 2006. augusztus 12. - 19:53
Gratulálok hozzá!
a felni 24mm széles, szóval kicsit kajakabb gumi is ráfér majd, lehet, hogy az ajánlott specialized, de lehet mégis ust-t veszek, az a tuti.
Az UST-t csak ajánlani tudom, atomcsászárság.
Tuti hogy még jobban fogod szeretni vele a gépet!
Szerintem próbáld ki.
Üdv.
#17268
Írta 2006. augusztus 12. - 19:03
azt kijelenthetem, hogy a fékváltókar félelmetesen gáz.
a gumi már nem annyira, igy 20-30km után kezdem megszokni, fõleg azt szeretem, hogy könnyû.
a felni 24mm széles, szóval kicsit kajakabb gumi is ráfér majd, lehet, hogy az ajánlott specialized, de lehet mégis ust-t veszek, az a tuti.
a nyereg ismételten gáz, pont nem jó helyen támaszt fel. lehet, hogy ilyen ezerfree arcoknak jó, de alföldön gáz. szerencsére itthon van a jó kis wtb-m
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17269
Írta 2006. augusztus 11. - 23:03
enyimrol egy eksonfoto
RAUH-Welt
B E G R I F F
#17270
Írta 2006. augusztus 11. - 22:39
ennyi pénzért az lett volna a csoda, ha ott hagyomGratula, hogy végül megvetted !! .cool.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17271
Írta 2006. augusztus 11. - 22:32
@Dig: a hajtókar lelazulása "normális" bizonyos ISIS kar+mono kombok utálják egymást és lepotyognak, nekem is volt ilyen, RF mono + a mostani Prodigy DH kar, Signature FR monoblokkról nem lazult le, Evolve FR-ról igen. A háttérben asszem az van, hogy kétféle csavartípust használnak, egyikrõl lelazul, másikról nem.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#17272
Írta 2006. augusztus 11. - 21:29
szerk: a legjobb lemaradt: a kerékpár súlya pedállal (!) 12.100 gramm. muhahhaa
jah: és k*rva ausztrálok: a fékkar fel van cserélve. elsõváltó+hátsófék, meg hátsóváltó+elsõfék :mybad:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17273
Írta 2006. augusztus 11. - 21:20
Ha ráérsz jöhetsz velem lazulni, úgyis merevvel nyomom.
Ja az normális, hogy a Truva Ruktion, kétnaponta lelazul?
#17274
Írta 2006. augusztus 11. - 21:07
Frame: Platinum Series ZR9000 double-butted aluminum, Genesis Geometry 139 mm travel
Fork: Manitou Minute 2:00, 130mm travel
Headset: Cane Creek S-6
Rear Shock: Manitou Swinger 3-way
Rims/Wheels: Bontrager Race Lite Disc OCR wheelset (made by DT Hügi)
Hubs: See Rims/Wheels
Spokes: See Rims/Wheels
Tires: IRC Serac XC kevlar, 26 x 2.1
Crankset: Shimano Deore XT Hollowtech II
Chainwheel: 44/32/22
Bottom Bracket: Shimano Deore XT Hollowtech II, integrated
Chain: Shimano HG53
Front Derailleur: Shimano Deore XT
Rear Derailleur: Shimano Deore XT
Rear Cogs: Shimano Deore XT, 9-speed: 11-34
Shifters: Shimano Deore XT Dual Control
Handlebars: Bontrager Crowbar Race Lite
Tape/Grips: Bontrager Ergo, dual-density
Stem: Bontrager Race X-Lite
Brake Levers: Shimano Deore XT Dual Control, hydraulic
Brakes: Shimano Deore XT hydraulic disc Pedals: Shimano M520, clipless
Saddle: Titec Ithys
Seat Post: Bontrager Race X-Lite
egyenlõre stock.
ami csereérett: a hidraulikus fékváltókar megy a piccsbe, sz*rt se ér.
a hurka 2.1-es kevláros irc-k mennek a rákba, fõleg hogy a felni ust, de belsõs külsõvel jön ki, a belsõ ráadásnak francia szelepes
aztán a titec nyereg borzalom. a nyeregcsõ helyett is thomson, a nyereg helyett wtb race v kevlar.
a féktárcsák helyett meg 205mm hope.
aztán majd még fejlõdik a drága
képek reményeim szerint holnap
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17275
Írta 2006. augusztus 11. - 20:35
#17276
Írta 2006. augusztus 11. - 18:57
http://pix.bikemag.h...87&limit=recent
#17277
Írta 2006. augusztus 11. - 18:09
Még a nyár elején vettem hobbi városi kalandornak, de csak elõbújt a régi énem(6 éve nem volt bicóm) és hát a bükkben lett gyilkolva meg maratonozok is vele(elszaladt velem a ló ) szóval az Alivio/Acera mix szúrta a szemem a bringán.
(fékek, agyak deore, felni mach1 520-as)
Így elhatároztam hogy elkezdem feljavítani és az elsõ körben a hajtásláncot fejlesztettem a keretbõl.
Amire futotta:
Octalinkes Deore hajtókar (BB-ES51 monoblokk, nem a legjobb ráadásul a 113-mas tengely kicsinek bizonyul)
Deore LX hátsó váltó
Deore XT elsõ
Deore XT fékváltókar
Deore fogaskoszorú
Deore XT lánc (Sram lesz, pl: pc99 ha lehet kapni majd)
Hát ennyire futotta most. Köv lépcsõben: teló csere+ avid mech tárcsafékek.
Ja a váz egy Avalache 3.0
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#17278
Írta 2006. augusztus 11. - 13:46
Itt a küllõhosszra gondolsz?...mert a rövidebb kevésbé rugalmasak!...
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#17279
Írta 2006. augusztus 11. - 13:02
jah, a 24esbõl erõsebb, merevebb kereket lehet építeni, mert a rövidebb kevésbé rugalmasak!
egy Sopronit kérnék szépen!
összefutunk valahol, vagy írjam priviben a címem és postázod?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17280
Írta 2006. augusztus 11. - 09:58
Iszonyú hülyén néz ki, meg a vázszögeket is elcseszi.