Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#16981
Írta 2006. szeptember 10. - 19:55
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16982
Írta 2006. szeptember 10. - 18:55
Ne haragudj ZolkoW, de Askénak igaza van: ez a bringa 3 tányéros meghajtásért ordít. Sík terepen mennyivel mész? Az asszonybájk is leelõz... (ezt a kifejezést tagnap tanultam Hlevtõl:))No és mi a helyzet a 12%-os (10,8 fokos) irdatlan hosszú lejtõkkel? 800 méter után kínzod a térdeidet?
kész, végem, megtörtem, annyi.
ma visszaraktam a kis- és nagytányért, a tegnapelõtt vásárolt Alivio elsõváltóval és karral egyetemben.
az a helyzet, tényleg nem vált be az egytányéros hajtás. eszembejutott, hogy próbálkozzak 36-os körüli lánckerékkel, de inkább nem. fölfele hiányzott volna a fokozat inkább, de így már legalább nincs kompromisszum (csak súlyban és árban, meg a zolkow-faktorban )
bocs hogy kicsit off, csak ide is tartozott.
ui: ti micsináltok a 22/32 áttétellel???? lépcsõn másztok fölfele?
#16983
Írta 2006. szeptember 10. - 18:45
#16984
Írta 2006. szeptember 06. - 23:11
lánc miért lóg?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16985
Írta 2006. szeptember 06. - 21:08
Nem, nem értettelek fére, csak tetszett a hozzászólásodFélre ne érts! Nagyon dekoratív farakásod van, és ahogy alakulnak a dolgok, lehet, hogy hamarosan sokan fognak még így fûteni (és bringával járni)?!?
Popferi a kerékpározás elõmozdítója!
Jah és tényleg reméljük hamarosan sokan fognak bringával járni!!
Popferi?? Õ ki?
Jah és Photoshop... vannak a neten még képeid??
#16986
vendég_galuska_*
Írta 2006. szeptember 05. - 20:26
Uhff nekem tetszett a farakás mögötte (meg mindig oda szoktam rakni)... de elfelejtettem felhúzni a garázsajtót azért ilyen sötét :S
Amúgy Cruxos eltalálta: Drágul a gáz azért van ott a farakás
Félre ne érts! Nagyon dekoratív farakásod van, és ahogy alakulnak a dolgok, lehet, hogy hamarosan sokan fognak még így fûteni (és bringával járni)?!?
Popferi a kerékpározás elõmozdítója!
#16987
Írta 2006. szeptember 05. - 16:16
Uhff nekem tetszett a farakás mögötte (meg mindig oda szoktam rakni)... de elfelejtettem felhúzni a garázsajtót azért ilyen sötét :SSzép kis bicó ez, de ha már lefotózod, (és bemutatod) miért nem választasz egy semleges, egyöntetû hátteret, hogy jól látható legyen minden? A farakásnál már csak egy halom ócska bringa lenne rosszabb háttérnek...
Amúgy Cruxos eltalálta: Drágul a gáz azért van ott a farakás
#16988
Írta 2006. szeptember 05. - 14:33
Drágul a gáz! Egyébként a farakás jó lenne ha a szabadban lenne és sütne a nap.A farakásnál már csak egy halom ócska bringa lenne rosszabb háttérnek...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#16989
vendég_galuska_*
Írta 2006. szeptember 05. - 11:41
én is berakom a bicajomat, igaz nem egy nagy szám de VC_re jó (varacskosdisznó cross )
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A fontosabbakat leírom:
Magellan Draco "18"
Truvativ ruktion
WTB Exiwolf
ennyi a többi majd cserélõdik :S
Szép kis bicó ez, de ha már lefotózod, (és bemutatod) miért nem választasz egy semleges, egyöntetû hátteret, hogy jól látható legyen minden? A farakásnál már csak egy halom ócska bringa lenne rosszabb háttérnek...
#16990
Írta 2006. szeptember 05. - 07:06
én is berakom a bicajomat, igaz nem egy nagy szám de VC_re jó (varacskosdisznó cross )
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A fontosabbakat leírom:
Magellan Draco "18"
Truvativ ruktion
WTB Exiwolf
ennyi a többi majd cserélõdik :S
Mutatós........tetszik a váz, szép a festése...
#16991
Írta 2006. szeptember 04. - 22:22
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A fontosabbakat leírom:
Magellan Draco "18"
Truvativ ruktion
WTB Exiwolf
ennyi a többi majd cserélõdik :S
#16992
Írta 2006. szeptember 01. - 22:29
Ne haragudj ZolkoW, de Askénak igaza van: ez a bringa 3 tányéros meghajtásért ordít. Sík terepen mennyivel mész? Az asszonybájk is leelõz... (ezt a kifejezést tagnap tanultam Hlevtõl:))No és mi a helyzet a 12%-os (10,8 fokos) irdatlan hosszú lejtõkkel? 800 méter után kínzod a térdeidet?
síkon 25-tel. naés?!
hagyjatok mán, nézd meg, hogy mennyit használod azokat az áttételeket, amiket ez bringa nem tud. aztán nézd meg, hogy mennyit használom ÉN..
szóval kár a gõzért, úgysem gyõztök meg.
Ha valami meggyõz, az a gyakorlat, és akkor majd váltok. addig elsõ váltó pfujj.
csak lenne idõm tesztelni.... meg kéne normális gumi rá.
má' megin edit: ja, és igazi tekerõs gépnek hosszú távokra ott a trekking
#16993
Írta 2006. szeptember 01. - 20:09
nah végre
hú b@mmeg.... :peace:
Ha esetleg valaki tud az 1980-as moszkvai olimpia kézilabda bronzmeccsérõl valamilyen képi anyagot, az ossza meg velem, legyen oly szíves!
#16994
Írta 2006. szeptember 01. - 19:33
#16995
Írta 2006. szeptember 01. - 19:17
majd szólj ha ráuntálnah végre
amugy grat...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16996
Írta 2006. szeptember 01. - 19:12
#16997
Írta 2006. szeptember 01. - 18:15
#16998
Írta 2006. szeptember 01. - 11:29
#16999
Írta 2006. szeptember 01. - 07:53
A géped jól láthatóan CCgép.
Ergó elõre három tányér kell+elsõváltó, és a láncleesés probléma megoldódik.
#17000
Írta 2006. augusztus 31. - 22:45
A géped jól láthatóan CCgép.
Ergó elõre három tányér kell+elsõváltó, és a láncleesés probléma megoldódik.
Én ezt értem, de ez egyben egy megszokás is.. mármint a három tányér.
megvan a másik két tányér is a dobozban, szóval van visszaút is.
de egyrészt sokan itt single speeddel nyomják... namost én nem vagyok ilyen stramm gyerek, ezért hátra kell váltó, de tök jónak találom, hogy nincs annyi bizgentyû a kormányon, egy lépés az egyszerûség fele.. az elsõ váltót sose szerettem, a hátsóból meg egy alapabb is jól mûködik.
aztán a régi montimon is a legtöbbet a középsõ tányért használtam. annak a kiosztásait megszoktam, és ennek a 8 fokozata nagyobbat fog át, mint a réginek az elsõ 12. (most: 32/11..32/32 - régen: 38/14..38/14)
sõt, a régin 1-2 fokozat volt csak, ami nagyobb volt ennél, ha kiszámolom. nekem megéri.
kísérletezem.
edit:
"Azért esik le, mert kiállva erõbõl taposva akkorát csavarodik a vázad, hogy levezeti a tányérról a láncot. Ha fent lenne az összes tányér + elsõ váltó, akkor azt tapasztalnád, hogy kiállva hozzáér a lánc a váltóhoz."
kösz, erre nem gondoltam. de látjátok, ezt se szerettem az elsõ váltóban: vagy állogathattam, vagy kerregett. vagy nem használtam minden fokozatot. kompromisszum mindenben van.. szóval ez tök zsír nekem. eddig pár km-t mentem csak, direkt próbálgatva a nehezebb terepeket, meg a teló tulajdonságait (vazz, RST trekking telójához képest ezerszer jobb még ez a legolcsóbb Axel is!!) , és nem éreztem hiányát semminek. csak kéne másik gumi...