
Íme az új Szerelmem!
http://picasaweb.goo...232780774740546
RAUH-Welt
B E G R I F F
Kihalófélben lévõ faj vagyok, ugyanis az egész világon egy van belõlem.
Kihalófélben lévõ faj vagyok, ugyanis az egész világon egy van belõlem.
így ránézésre nemlátom, de mi lett új benne?
am trükkös a megtámasztás:D
Kriszta azért jobb volt.
De azért ez is klassz.
:clap:
csináltam egy képet, talán itt a helye..
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
forest:
grat, szép gép de a fotók lehetnének jobbak is:S
mire használod a gépet, inkább allmountain kevesebb zúzással vagy zúzósabb freeride-downhill?
csak mert utóbbihoz sztem kevés hátra a singletrack.
azon ne aggódj, ugyanez a geo volt mikor 130-as teló volt ugyaneben a vázban gyárilag ...Olvasd el újra.
Magam is ezt írtam.Jelenleg úgy vagyon,hogy 185 elöl és 160 hátul,de a hátsót sikerült megsütnöm és most cincog,visít meg nem az igazi ezért gondolkodom rajta h a 185-öst hátra rakom elõre meg veszek egy 203-ast,de még nem biztos.Elég kevés a hely a fékkonzol meg a tárcsa között.
Meg elõre elég volt a 185. Lehet h hátra is 185 megy még nem dõlt el,de hátha megygyõz vki vmelyik megoldásról.
Amúgy köszi. Remélem nem bahtam el a geometriát azzal h 170-mm-t mozgó villát raktam bele. Jó tudom h kicsit ront rajta mert 150-hez van tervezve de majd kiderül.Ha nagyon gáz akkor még mindig tudok visszább venni elvileg.
hárta nem kell 203as tárcsa.185-nél kisebb csak!differenciált tárcsaátmérõ
amúgy nem rossz egy dög:)
hárta nem kell 203as tárcsa.185-nél kisebb csak!differenciált tárcsaátmérõ
amúgy nem rossz egy dög:)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960