Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#10201
Írta 2008. augusztus 24. - 13:59
#10202
Írta 2008. augusztus 24. - 13:15
Illetve az én vázamat ami 44-es volt elcseréltem egy 49-esre, amit szintén a piactéren vett meg egy barátom 350 huf-ért komplett bringaként teljes xt-vel fox-al.
#10203
Írta 2008. augusztus 24. - 12:36
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10204
Írta 2008. augusztus 24. - 12:10
amugy is azt irtam h "Hogyér"=mennyiért, nem azt h "hogy"=milyen módon
#10205
Írta 2008. augusztus 24. - 12:08
mérleggel, mint bármi másthogyér mérnek most egy Simplon Gravity-t?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10206
Írta 2008. augusztus 24. - 11:37
#10207
Írta 2008. augusztus 24. - 10:53
Simplon gravity, teljes slx szett, fox F80 rlc teló , fsa XC 300 sl kerék, maxxis crossmark külsõk , 540-es pedál, race face next sl karbon kormány,gyári karbon üléscsõ.ritchey nyereg, deus befogó. õ a nehezebb :-)
Ösztelós 10 kg. alatt
Trek fuel 98 oclv carbon, 04-es sid race teló valami 1270 gramm,fox float rl propedal rugóstag, dt swiss 204s komplett kerék 4.1 kerámiás felnivel,scwalbe f fred gumikkal avid sd ultimate fék. xtr fékváltókar nem dual kontrollos, xtr bowdenezés,xt elõs hátsó váltó bontrager race x lite carbon kormány üléscsõ, fizik nisene titán nyereg ,tune stücni,szarv,frog titanium pedállal.
Most már mindakettõt ütöm vágom :-)
#10208
Írta 2008. augusztus 23. - 22:49
Még, hogy nincsen piros nyeregcsõ...
Nyeregcsõbilincset meg a szarv dugóját figyelni ám. Optikai tuning...
Tehát kis-edzõbicaj elkészült. Kell még egy ugyanilyen pedál rá pirosban, meg olyan fék mint hátul elõre, új pofákkal.
(milyen vázra van építve?)
#10209
Írta 2008. augusztus 23. - 21:14
#10210
Írta 2008. augusztus 23. - 18:36
Nyeregcsõbilincset meg a szarv dugóját figyelni ám. Optikai tuning...
Tehát kis-edzõbicaj elkészült. Kell még egy ugyanilyen pedál rá pirosban, meg olyan fék mint hátul elõre, új pofákkal.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Tyukhoz kép most elmaradt. Pedálnál majd leszen.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10211
Írta 2008. augusztus 21. - 21:15
#10212
Írta 2008. augusztus 21. - 20:55
2008-as a hajtókar és pár hetesen sikerült is ledobatnom a láncot, így már jó karcos. Race Face-t akartam, de az idei Xt igencsak tetszetõsre sikerült, így mellette döntöttem.
#10213
Írta 2008. augusztus 21. - 14:10
Az én bicajom kb 14-15 kiló
Izomtéridõninja-geológus!
#10214
Írta 2008. augusztus 21. - 13:47
a nyergem meg a nyeregcsõ együtt 274 grammAz enyém 12 körül volt, xtr agyakkal. hajtásból meg telóból még egy kilot lehetett volna faragni, de honnan az a másik egy kilo?
a kormányom meg a kormányszáram együtt 244 gramm
a 10 kiló persze nem a képen látható módon jön ki, sok rajta az extra cucc. mint pl a 2.25" külsõ, lámpák, pumpa, km óra, stb.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10215
Írta 2008. augusztus 21. - 11:32
Sosem értettem ezt a Kona ellenességet.....
2008-as a kar
Tényleg szép a gép,gratulálok,Gabe!
kona ellenes azért nem vagyok - ha adnak egyet elfogadom
...csak kevésbé szimpi márka, ennyi.
"2008-as a kar" <<< köszi!
#10216
Írta 2008. augusztus 21. - 08:59
2008-as a kar
Tényleg szép a gép,gratulálok,Gabe!
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#10217
Írta 2008. augusztus 20. - 23:16
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Meghozta a postás a fehér rókát.
Nem szeretem a konát, de ez a gép... le a kalappal, nagyon szép lett!
(mikori az az XT hajtókar?)
#10218
Írta 2008. augusztus 20. - 21:03
A gumi csak azért van fenn, mert nagyon kopott, terepre már nem igazán alkalmas, így városba ideális.
A teleszkóp szín miatt lett cserélve fehérre (nah meg mert olyan áron jutottam hozzá, hogy nem lehetett kihagyni/eBay) a szürke Fox (hibátlan állapotú). Bár külsõre jobb állapotban van a régi.
Keresek még hozzá michelin wildgripper zöld, retro panaracer vajszínû, vagy hutchinson python szürke/fekete gumit, bár emberi áron egyik sem egyszerûen szerezhetõ be.
Néztem még Syncros fehér stucnit, de olyan bugyután néz ki, hogy a vége fekete.
#10219
Írta 2008. augusztus 20. - 14:01
http://www.flickr.co...26@N08/?saved=1
nagyjából azok a cuccok vannak rajta, amik eddig, csak ugye pakolva voltak specire meg vissza. kormányszár negativba áll, crossmark kelvár külsõk, más nem tudom, van-e új rajta most.
#10220
Írta 2008. augusztus 20. - 13:26
akkor már inkább juici ultimate, az jócskán 700 alatt van, lényegesen +bízhatóbb, de legalább tudják itthon javítani meg alaktrész is van hozzá ha kell..
akkkor tehát:
-nem könnyebb az avid
-a megbízhatóságról csak annyit, hogy három szett marta-m volt, van, egyikkel sem volt soha semmi baj. a haveroméval sem, pedig az elég régi, kb 5-6éves fék. a megbízhatatlanság csak mítosz, meg hozzá-nem-értés. szerintem. (zöld-pontban, probike-ban és speed-way-ben nekem is fikázták a martat eleget, de szerintem csak azért, mert avidot forgalmaznak.
-tudják itthon javítani.
-a dot fékfolyadék nekem nem igazán szimpatikus, ki sem mernék nyitni egy avidot itthon. a magurát viszont simán légtelenítem (egyszer kellett) itthon.
-a cps felfogatással a juicy7-nél többett kellet tökölnöm, mint az IS alátételeivel összesen.
- bármit csináltam, a 160-as G2 tárcsával a J7 úgy rázta a carbon merevvillát, azt hittem eltöri.
-a juicy ugyanúgy hajlamos a túlmelegedésre, mint a marta, ezen a karbon fékkar és a titán csavarok nem segítenek.
- a martan nincs nyomáspont állítás.
mindezeken túl, no flame és peace.
a fék-kérdés amúgy is nagyon személyes ízlés dolga.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





