
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#5001
Írta 2010. november 08. - 17:25

Azta...! Nagyon jo kis gepe lesz!
Csak hat nem Stevens...

#5002
Írta 2010. november 08. - 17:22

Ajándékba kaptuk, rosszul van ragasztva a tárcsafék felfogató és így csak
V-fékkel használható.
Mert múlt héten nem vittem el

de ragasztástechnikus nem reménytelen
#5003
Írta 2010. november 08. - 17:18

Ajándékba kaptuk, rosszul van ragasztva a tárcsafék felfogató és így csak
V-fékkel használható.

Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5004
Írta 2010. november 08. - 17:09

#5005
Írta 2010. november 08. - 17:09

#5006
Írta 2010. november 08. - 16:59

Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5007
Írta 2010. november 08. - 15:11

Én kb. egy hónapja szereltem át a Merida Speeder T2-esemet, és most már egész hozzászoktam az új felálláshoz. 
Érdekes jószágok ezek a "fitnesz" gépek. Valahol angol fórumon olvastam egy olyan megszólalást, hogy országúti vázra egyenes kormányt tenni szimplán mérnöki hiba. Van benne valami, az országúti gépek sebességének, hajtáshatékonyságának a légellenállás - így a kormány - kulcsfontosságú szereplõje. Nagyon sokszor volt tõle hiányérzetem, hogy nem egy "valódi" outit hajtok, a montiságtól meg még távolabb van.
Bár eljátszottam a gondolattal, nem lett belõle klasszikus, koskormányos CX gép. A kormányt azért levágtam (a gyári 60 centi fájóan széles vitorlává nyitotta a mellkasomat), a hajtásláncot és a fékeket upgrade-eltem (a T2-es alapfelszereltsége elég gyenge volt), és megszabadultam a szerintem botrányos RapidFire váltókaroktól, amiket sikerült alaposan megutálnom egy év alatt.
Végülis így 49 centis kormánnyal, full 105-ös hajtással, Avid SD7-es fékekkel, Paul adapterrel a kormányra szerelt kormányvégváltókkal határozottan kellemes jószág lett belõle, mondhatni megtaláltam azt a "zónát" ahol jó hajtani a gépet.
A kormány és a nyereg pofozgatásával a pozíciót sikerült olyan sportosra venni, hogy már nem minden második gondolatom hogy "miért nincs koskormány", és az egyujjas karral vezérelt V-fék, valamint az egyeneskormány nagyon jól jön mind a város manõverezõsebb részein, mind enyhe terepen. (Földúton, erdei ösvényen akár repeszteni is lehet vele, de kipróbáltam már valódi, gyalog is gázos hepehupán is - 30/25-ös áttéttel határozottan jó móka volt.) Országúton is jól megy, a 28-as Kenda gumik kitûnõen viselik a 7 bart, az átalakítás óta letekertem már pár körtúrát a fõvárostól nyugatra - Érd, Budaörs, Törökbálint, Budakeszi...
Szóval ilyen all-rounder, ciklokrossz jellegû edzõgépként nem sok panaszom lehet rá. Azért szerzek / építek majd egy "valódi" outit is tavasszal.
Most épp melóhelyen vagyok, és nincs fotó nálam, de a napokban bepótolom majd.
Amúgy szép fekete, itt-ott kis ezüsttel tarkítva (váltók, fékek).

Érdekes jószágok ezek a "fitnesz" gépek. Valahol angol fórumon olvastam egy olyan megszólalást, hogy országúti vázra egyenes kormányt tenni szimplán mérnöki hiba. Van benne valami, az országúti gépek sebességének, hajtáshatékonyságának a légellenállás - így a kormány - kulcsfontosságú szereplõje. Nagyon sokszor volt tõle hiányérzetem, hogy nem egy "valódi" outit hajtok, a montiságtól meg még távolabb van.
Bár eljátszottam a gondolattal, nem lett belõle klasszikus, koskormányos CX gép. A kormányt azért levágtam (a gyári 60 centi fájóan széles vitorlává nyitotta a mellkasomat), a hajtásláncot és a fékeket upgrade-eltem (a T2-es alapfelszereltsége elég gyenge volt), és megszabadultam a szerintem botrányos RapidFire váltókaroktól, amiket sikerült alaposan megutálnom egy év alatt.
Végülis így 49 centis kormánnyal, full 105-ös hajtással, Avid SD7-es fékekkel, Paul adapterrel a kormányra szerelt kormányvégváltókkal határozottan kellemes jószág lett belõle, mondhatni megtaláltam azt a "zónát" ahol jó hajtani a gépet.
A kormány és a nyereg pofozgatásával a pozíciót sikerült olyan sportosra venni, hogy már nem minden második gondolatom hogy "miért nincs koskormány", és az egyujjas karral vezérelt V-fék, valamint az egyeneskormány nagyon jól jön mind a város manõverezõsebb részein, mind enyhe terepen. (Földúton, erdei ösvényen akár repeszteni is lehet vele, de kipróbáltam már valódi, gyalog is gázos hepehupán is - 30/25-ös áttéttel határozottan jó móka volt.) Országúton is jól megy, a 28-as Kenda gumik kitûnõen viselik a 7 bart, az átalakítás óta letekertem már pár körtúrát a fõvárostól nyugatra - Érd, Budaörs, Törökbálint, Budakeszi...
Szóval ilyen all-rounder, ciklokrossz jellegû edzõgépként nem sok panaszom lehet rá. Azért szerzek / építek majd egy "valódi" outit is tavasszal.

Most épp melóhelyen vagyok, és nincs fotó nálam, de a napokban bepótolom majd.

#5008
Írta 2010. november 05. - 22:28

nyereg,gumik,rugóstag,villa,váltókarok
vasárnapot még meglátjuk!
el is dõlt,holnap irány Dél-Korea.
amúgy faszán megdöglesztettem a topicot.

#5009
Írta 2010. november 03. - 14:47

szépszép! Tési50 óta változott valami?
(ha vasárnap lenne kedved egy könnyed Bakonyozáshoz, szólhatsz:))
hamarosan az enyém is fotóérett lesz:)
nyereg,gumik,rugóstag,villa,váltókarok

vasárnapot még meglátjuk!
#5010
Írta 2010. november 03. - 14:37

én meg elraktam a giantot. polarx megkapta a kopott de speci eskar gumikat, spd-t, deszka nyerget. kihúzott nyeregcsõvel tök jól tekerhetõ (38-18) téli kiránduló bicó lett belõle. ha lenne szerszámom a racsnihoz, akkor lecserélném 16osra, elõre meg xt tányér

#5011
Írta 2010. november 03. - 14:32

pár gyors kép a mûhelybõl, hamarosan az erdõbõl is,remélem...
szépszép! Tési50 óta változott valami?
(ha vasárnap lenne kedved egy könnyed Bakonyozáshoz, szólhatsz:))
hamarosan az enyém is fotóérett lesz:)
#5012
Írta 2010. november 03. - 12:37

#5013
Írta 2010. november 02. - 23:32

#5014
Írta 2010. november 02. - 21:10

#5015
Írta 2010. november 02. - 21:04

#5016
Írta 2010. november 01. - 23:00

már végeztem szerencsére...de ha arra járok lehet beugrok megnézni a bicódat!
#5017
Írta 2010. november 01. - 12:55

madve, ha még jársz az egyetemre, akkor reményeim szerint 2 héten belül megoldható a próba.
Dögös ez a szürke-narancs Trek.
Dögös ez a szürke-narancs Trek.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#5018
Írta 2010. november 01. - 12:55

A trek 69 lehet hogy jobban nézne ki két 26-os kerékkel, és egy kicsit hosszabb útállítós villával. Jó is lenne a fejcsõszög, fasza kis am ss bringa lenne belõle.
Nekem volt és életben nem feltûnõ,képeken sokkal furább.Senki nem vette észre,csak amikor mondtam
#5019
Írta 2010. november 01. - 11:41

#5020
Írta 2010. november 01. - 11:22

az olyan, mint a nõknél a ruhavásárlás?
hehe

Azért én kipróbálnám ezt a 69-est...