Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19071 hozzászólás a témában

#3961
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
Jó gép lett;)
"Ride today, heal tomorrow"

#3962
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Eddig azt hittem én nem értek a fotózáshoz :) Egész jó bringa lett, bár tessék azt az elsõ gumit lecserélni nem piros oldalfalúra és még jobb lesz az összkép.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#3963
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
http://img25.imagesh.../dsc08800qb.jpg
http://img30.imagesh.../dsc08801pd.jpg
http://img706.images.../dsc08802tq.jpg
http://img834.images...4/dsc08803j.jpg

#3964
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás

bár a színei nem túl férfiasak


köszönöm a dicséreteket, tényleg kellett a színével barátkozni, de ha 64 est gyártottak belõle, akkor az biztos, hogy nem nõnek készült, mert akkora nõ nincs, vagy az már férfi :D annyiból jó, hogy használt jobb minõségû külföldi lila mezeket fillérekért lehet kapni a vaterán. remélem ezzel elleszek egy jó ideig, a 7 es rendszer ugyan elavult, nade az alföldön kb. négy fogaskereket használok, elöl meg a kistányérra akkor rakom le, amikor hazaérek, hogy induláskor be tudjak melegedni. egy rejtett bowdenvezetés még elfért volna rajta, az nagyon tetszik az acél vázakon, de sajnos ez nem olyan.

#3965
Nabi

Nabi

    vendég

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás

lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:

Feltöltött kép

az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd :( ] így meg remélem megõrzõdik egy érték.

ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066


Ez atomjó bringa, nekem is az általad említett 105-ös 909 van, 64-es méretben. A színével meg kellett barátkozni:) 3-4 éve gyepálom kíméletlenül nettó 105 kilómmal, bírja.
Azér' elég gyakran látni ilyet a városban de kit érdekel?

#3966
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 hozzászólás

lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:

Feltöltött kép

az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd :( ] így meg remélem megõrzõdik egy érték.

ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066


Ez a bianchi 20 év múlva is bicikli lesz, ellentétben sok gyártó termékeivel. Szerintem nincs okod panaszra, bár a színei nem túl férfiasak, de nem látsz még egy ilyet! :)

#3967
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás
lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:

Feltöltött kép

az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd :( ] így meg remélem megõrzõdik egy érték.

ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066

#3968
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
Feltöltött kép
nemsokára :)

#3969
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ideje volna

mondhatnam innentol torolve lesz az offolas.

koszike

lavpiszjuniti.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3970
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
Témához visszatérés mindenki?:)

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#3971
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
privat uzenet? :)

#3972
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás
Bloke, a mai jel-képedrõl jut eszembe (jó verseny volt!), a sok hasznos dolog között, amit a BMF-re teszel, számomra az egyik legemlékezetesebb a Paris-Roubaix (hosszú) film volt, amit nemrég linkeltél, köszönöm. Hogy a témához is legyen köze, azokat a bicikliket szívesen elfogadnánk, ugye? A filmben a válasz: igen, de csak a P-R verseny elõtt, mert úgy tönkremennek a macskaköveken, hogy utána azokra már nem szabad fölülni sem, nem hogy nyomulni velük!

#3973
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás
prof outisok amúgy "konfekció" méretû vázzal mennek ?

mert montisoknál volt olyan méretû váz próknak ami a mesében nincs.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#3974
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

Az országúti versenyeken szoktak. A nagy körversenyeken (TdF, Giro, Vuelta) tipikus, de még a „cyclotouriste” (fél)amatõr versenyeken is, ha épp hegyen van. S az országúti bicikligyártóknak is ez a legjobb teszt.


Ez így van, viszont a profi bringák extra hosszú kormányszárainak ennél egyszerûbb a magyarázata. A minél alacsonyabb kormánymagasság miatt sokkal kisebb vázzal mennek, mint amit egy átlagember használna. Persze ha "normál" méretû vázat használnának is nagyjából megelenne a 120-as hossz. Az, hogy a Specialized, meg más nagy gyártók 90-es stucnival forgalmazzák a kerékpárjaikat meg azért van, mert az átlagnál is átlagabb amerikai lebeg a szemük elött, aki valószínûleg másnap visszavinné az üzletbe a "kényelmetlen" kerékpárját.

#3975
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

jaja, én is szoktam minden délután 90-100-zal lejtõzni félórákat ;)

Az országúti versenyeken szoktak. A nagy körversenyeken (TdF, Giro, Vuelta) tipikus, de még a „cyclotouriste” (fél)amatõr versenyeken is, ha épp hegyen van. S az országúti bicikligyártóknak is ez a legjobb teszt.

#3976
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
MJani01: csak Rob hozzászólását kívántam árnyalni, hogy attól mert egy cég következetesen állandóan egy bizonyos dolgot úgy csinál ahogy, az még nem feltétlenül jelenti azt, hogy jól gondolják a dolgot. Évek óta kapunk tesztre olyan gépeket (nem Speci), amelyeken látszik, hogy a beszállítók változtak, meg fejlõdött a geo, de mondjuk 2005-ben bevásároltak félmillió darab x hosszúságú stucnit, és azóta minden gépre (mérettõl, kategóriától függetlenül) azt rakják. De ettõl még nem biztos, hogy az jó is így.

Persze gyártóként én is ezt csinálnám, hiszen mi vásárlók mind mások vagyunk: Trigger 80 alatt nem venne semmit, én meg afölött. Akkor a cégnek nem sok választása marad. Rádobnak valamit, aztán a kedves vevõ majd cseréli, amilyenre akarja.

(Nagyobb baj szerintem, hogy a vázméretek aránytalanul változnak. Szinte miden márka egy adott méretû láncvillával készül. Így a középrészhez viszonyított tengelytávolságok nagyon eltérõ arányúak tudnak lenni egy S-es és egy L-es gépnél. Azaz egy S-es gép lehet szuper fordulékony, míg - kicsit sarkítva - ugyanaz a modell L-esben csuklósbusz. Vagy épp fordítva.)

Még a stucni-kormány témához visszatérve: ezért is utálom a német Bike hozzáállását: lehúznak egy Specit, mert keskeny a kormány. Ugyanakkor egy Votec elveri, miközben nem mozog túl jól, meg a lánc gyakran beszorul a kerék és a láncvilla közé. Ez utóbbi ugye kemény konstrukciós hiba, amit a felhasználó nem nagyon tud kiküszöbölni, míg a Specinél 5-10ezer forintból orvosolható a probléma. Ha már egységes gumival igyekeznek tesztelni (Freeride), akkor ez is minimum lenne.

#3977
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás

2011 Giant Defy 1 - az aszfaltbetyár.

Nagyon tetszik! Egy ilyen jó lenne a speeder helyett...

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#3978
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
ezt epp a lejton szeretem a legjobban leeresztett nyereggel, baromi jok a visszajelzesek, es az alacsony sulypont miatt nagyon kezes. eddig az volt, hogy a haverok mindig elhuztak lefele, legutobb pedig meg is jegyeztek, hogy milyen sokat gyorsultam. nem veletlen, sokkal nagyobb biztonsagerzetet ad, mint eddig akarmelyik masik.

felfele sem rossz a rugouthoz kepest - de persze sose lesz olyan, mint egy hatekony 100mmes.

#3979
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás
én is szerettem, geóra akkor a legjobb volt (itthon forglmazottkból(ettõl a fentebb említettõl, meg 2-3 apró hibátó eltekintve, + a brain :) ) ), lejtõzni nem volt vele igazán jó. brain meg persze a lagjobb kompromisszum, de én inkább kapcsolgatok :)

viszont olyan helyeken mentem fel vele ahol mással addig nem. (ahol meg a specivel sem tudtam ot most a dawg-gal simán :))
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#3980
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

2007 pro
1 centivel volt keskenyebb a kormányom mint a gyári, a stucni meg ugyanaz a 90-es thomson amivel a drágább verziókat szerelik. de még a teló is ugyanolyan fox talas.


hat nemtom, a 2010eset minel tobbet tekerem, annal jobban szeretem. ilyen bakonyi turakra nem is tudnek nagyon jobb mindenest kitalalni. minosegben (vagy nem is tudom miben) lehetne jobb, mert nekem meg egy bringan nem cseszodott el annyi minden, mint itt.

vettem allithato nyeregcsovet, de ott is probaltam mmre pontosan ugyanoda pozicionalni a nyerget, hogy nehogy valtozzon a tekeresi pozicio, ami bevalt.