így ránézésre nemlátom, de mi lett új benne?
am trükkös a megtámasztás:D
ööö a markolat


így ránézésre nemlátom, de mi lett új benne?
am trükkös a megtámasztás:D
Kriszta azért jobb volt.
De azért ez is klassz.
:clap:
csináltam egy képet, talán itt a helye..
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
forest:
grat, szép gép de a fotók lehetnének jobbak is:S
mire használod a gépet, inkább allmountain kevesebb zúzással vagy zúzósabb freeride-downhill?
csak mert utóbbihoz sztem kevés hátra a singletrack.
azon ne aggódj, ugyanez a geo volt mikor 130-as teló volt ugyaneben a vázban gyárilag ...Olvasd el újra.
Magam is ezt írtam.Jelenleg úgy vagyon,hogy 185 elöl és 160 hátul,de a hátsót sikerült megsütnöm és most cincog,visít meg nem az igazi ezért gondolkodom rajta h a 185-öst hátra rakom elõre meg veszek egy 203-ast,de még nem biztos.Elég kevés a hely a fékkonzol meg a tárcsa között.
Meg elõre elég volt a 185. Lehet h hátra is 185 megy még nem dõlt el,de hátha megygyõz vki vmelyik megoldásról.
Amúgy köszi. Remélem nem bahtam el a geometriát azzal h 170-mm-t mozgó villát raktam bele. Jó tudom h kicsit ront rajta mert 150-hez van tervezve de majd kiderül.Ha nagyon gáz akkor még mindig tudok visszább venni elvileg.
hárta nem kell 203as tárcsa.185-nél kisebb csak!differenciált tárcsaátmérõ
amúgy nem rossz egy dög:)
hárta nem kell 203as tárcsa.185-nél kisebb csak!differenciált tárcsaátmérõ
amúgy nem rossz egy dög:)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Vélemények, észrevételek?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
nem sok latszik belole
csinalj egy kepet nappal is. de olyan jo zuzosnak tunik :spoko: