Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19060 hozzászólás a témában

#11081
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás
amíg le nem csúszol:D

#11082
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
de ha kitikkadsz akkor legalább a bringádon üllhetsz, és úgy nézheted a többieket vagy a csajokat
nekem ez a style egyedül a spec p2-n jön be

#11083
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ultem mar ilyen gepen, es lecsuszott a seggem. csak akkor nem ha erosen kapaszkodtam a kormanyba. nekem az volt a hulye erzes :)

inkabb a masodik verzio a logikus, hogy ugyse ulsz rajta, de akkor meg minek van ott? csinalhatnak ugy mint a trialosok. gumi dugo bele `szt kesz.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11084
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
szép a Duncon!grat hozzá!
tamaska:
ellentétben a te bringádon lévõ nyerggel,egy ugrálos gépen a nyereg nem azt a célt szolgálja hogy ülljél rajt!:)



#11085
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

nekem nagyon tetszik.

de valaki magyarazza mar el nekem ezt a nyeregbeallitast :D

raulsz, es lecsuszol hatrafele, a golyszikat meg bedaralja a table top. az buli?


ha ilyen kis vázon ülsz le letolt nyeregnél akkor az így kényelmes. Ha egyenes lenne akkor csak a segged végén ülnél, ami hülye érzés. Persze ha ezt igy feltolnád elég kényelmetlen lenne

#11086
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
nekem nagyon tetszik.

de valaki magyarazza mar el nekem ezt a nyeregbeallitast :D

raulsz, es lecsuszol hatrafele, a golyszikat meg bedaralja a table top. az buli?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#11087
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
azért van ám más jelentése is a pussy-nak :P


T-2 nap

#11088
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
jó kis punci váz :D

#11089
ViktoRider

ViktoRider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 993 hozzászólás
nekem is:P
mindenesetre érdekes váznév:)
uccsó két képért sry, a helyes linkek:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#11090
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
szép lett :ok2: (utolsó 2 képlink nálam nem jó.)
egyébként tetszik a vázon a pussy felirat :P

#11091
ViktoRider

ViktoRider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 993 hozzászólás
Nos..
STP: lényegesen könnyebb, kb 800grammal. Emellett, 5 év gari, nagyon jó minõség, nagyon szép festés. A Dunconon a festés nem olyan szép, nekem olyannak tûnik, mintha túl híg festékkel dolgoztak volna, mert a hegesztések ,,csúcsai" nem sárga színûek, szal onnan lefolyt..:/ Amúgy hiba nincs benne, és sztem nagyon is szép szín, tartósságról ugye még nemtok mit mondani..

Összességében megérte, mert a geoja sokkal jobb mint az STP-nek. Mivel én streetes vagyok leginkább, ezért fontos h rövid legyen a bicó, hát az STP-hez képest 6 centivel rövidebb:) Iszonyat könnyû kirántani, nagyon könnyû vele forogni, bunnyzni, szóval jó és kész:)

#11092
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
szép, egyben van nagyon! .)

megérte lecserélni? jobb mint az stp?

#11093
ViktoRider

ViktoRider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 993 hozzászólás
Nos, 3 hét késéssel kb, de megérkezett a vázam:)
Az alkatrészekrõl..semmi profi cucc, nagyon nem kiemelkedõ egyik se, de nekem tökéletesen megfelel, és bírják is..
Váz: Duncon Pussy Dirt
Teló: Manitou Stance Static, 20mm, jelenleg 80-at mozog.
Kerekek: Elõl: Novatec, MAvic 321, Mach, Kenda K-rad
Hátul: Bike+ Detroit SS, Mach, Bike+ Zero(csereérett..), Schwalbe Table Top.
Point Racing kormány, B+ stucni, Hoffman markolat.
Hussefelt/Howitzer meghajtás, KMC lánc, 32/14es áttétel, lehet 13 lesz hátul.
WTB Jaxon nyereg, kölcsön altrix nyeregcsõ, illetve bilincs még nicns szal azt ne nézzétek:)
Avid BB5 fék, Fr5 kar, WTB bovdenezés.

Hát kb ennyi..Súly valahol 14kg körül:S szal picit nehéz..de mind1 jóez, mert nagyon jóó geoja van, hátul pont kijött a lánchossz, így el tudtam érni 383-as láncvillát:) (gumi pont elfér). Tengelytáv 1020mm.

Képek:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#11094
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Az offtopic "vitát" átmozgattam ide: http://forum.bikemag...read.php?t=3051
Ott lehet folytatni.


#11095
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
Egy uccsó offffff:

Múltkor hazafelé nagyon sárosan - én is alig találtam meg a bicajom a trutyi alatt -, fáradtan; begördült mellém egy idõsebb úr egy csodaszép retro országútin és leszólított. Bár nem emlékszem pontosan a bevezetõre a lényeg, hogy ilyen állapotában is egybõl kiszúrta, h mi az amin ülök. Utána kellemesen csevegve jöttünk együtt vagy 10km-t. Csak késõbb gondolkodtam el rajta, hogy ez azért baromi jól esett, és vajon megtörtént volna-e, ha történetesen - és nekem is pont ez ugrott be - egy Meridán ülök.
Én elhiszem és biztos igaz is, hogy jó bicajokat készítenek - általánosságban a nem nevesebb v. különösen elismert gyártók összességében -, de mivel nincsenek igazán tradicionális, hosszú éveken át fennálló modelljeik, illetve olyan széles a paletta, hogy az ember teljesen elveszik a betûk és számok kombinációjának tengerében, nehéz õket "egyéniséggel" ellátni.
Persze lényeg az egészben az, hogy az ember végtelenül egoista, magamutogató és vágyik embertársai elismerésére.

#11096
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Kiábrándítalak, sok profi bringalopásra specializálódott banda komolyan bringázik, sõt, komoly bringásoknak adják el a lopott cuccost, s még s lekalapácslakkozott XT-agyat is formájáról felismerik. A kinézetre építve nem lehet lopásálló(bb) gépet ma már készíteni.


ezt szomorúan hallom, illetve én is azon gondolkodom már egy ideje, hogy mióta újra sokan használnak országuti-városi-futár stílusú gépeket, azóta az eladhatóságuk is megnõt az ilyen paripáknak, vagyis vonzóbbak a tolvajoknak :(

on

#11097
elbandi2

elbandi2

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 442 hozzászólás

off

elbandi: egyetértek McGywerrel, ez is közrejátszhat, de mára eléggé kiküböszölték a kezdeti hibákat, és jó vázakat, illetve kerékpárokat gyártanak. meg az, hogy egy kicsit talán "kommersz", és nem olyan egyedi...
[/SIZE]

off
Ja kb én is igy gondoltam, Mert mostanában mind a versenyeredményekben, mind a fejlesztéseikben egész jó úton haladnak szerintem, az meg hogy egy felsõkategóriás vázuk, mint pl. Tiger-é, kommersz lenne, szerintem "erõs":chin:
Bár az igaz hogy mindennél van különlegesebb (drágább)...
on

#11098
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

J(mondjuk annak akinek erõvágója ugyan van, lopásból él, de sosem ûzte a bringázást, annyit tud róla, hogy ha szép a színe, fõleg ha teló, és még tárcsafék is, akkor az már egészen biztosan drága és értékes dolog).


Kiábrándítalak, sok profi bringalopásra specializálódott banda komolyan bringázik, sõt, komoly bringásoknak adják el a lopott cuccost, s még s lekalapácslakkozott XT-agyat is formájáról felismerik. A kinézetre építve nem lehet lopásálló(bb) gépet ma már készíteni.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#11099
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
off

hmisi: szerintem azt a 20-30ezret tedd most el, és spórolj még, és akkor építs majd egy tényleg jó biciklit. addig pedig tekerj ezzel, elsõ bringának tökéletes. :) amúgy fejlesztésnél nálam ami a sorrend volt: teló (+komfort), kerekek (-súly,+erõsség), hajtókar, fékek, váltás+meghajtás többi része, és közben a kiegészítõk (stucni,kormány,nyeregszár,nyereg,gumik) közül az, ami éppen jó árban volt és tetszett.

elbandi: egyetértek McGywerrel, ez is közrejátszhat, de mára eléggé kiküböszölték a kezdeti hibákat, és jó vázakat, illetve kerékpárokat gyártanak. meg az, hogy egy kicsit talán "kommersz", és nem olyan egyedi...


#11100
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Tiger, nagyszerû gépet sikerült alkotnod :clap: a melóbajárós besorolás meg :lol1: mégha arra is lesz használva. Grat!
Ellenben az utóbbi két oldal olvasása közben újra felötlött bennem a kérdés, hogy a merida mint márka miért van enyire lenézve? Van ennek valami történeti oka(korábbi kirívó rossz minõség), vagy csak szimpátia kérdése, vagy csak a tömegtermelés az oka? Ezt nem azért kérdem mert én is meridát hajtok, hanem csak a puszta kiváncsiság okán érdekel.:chin:
Ha ez itt off akkor akkor mehet máshova is.


Off, de szerintem ezért nem "menõ" sokaknak a merida, mert leragadtak ott, hogy a elsõ szériás agyonkönnyített vázak közül sok eltört.