Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#11061
Posted 2008. May 09. - 23:36
húúhhh... szép lett ez a Genesis! Grat.!
Tetszik az összhang... pl.: full XT hajtás, meg azért a színe sem csúnya;) (fekete telóval nekem a Scott Scale LTD jutna eszembe róla:D)
Tetszik az összhang... pl.: full XT hajtás, meg azért a színe sem csúnya;) (fekete telóval nekem a Scott Scale LTD jutna eszembe róla:D)
#11062
Posted 2008. May 09. - 23:26
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
nyah meg van az új bringám:D
- 7005-os váz, a kormánycsapágyaknál vastagabb nyakkal és nincs felülhegesztés
- Suntour XCR villa egész jó mozgással, remote LO-val
- XT elsõ váltó
- XT hátsó váltó
- LX váltókarok
- XT hajtómû
- Avid FR-1 fékkarok
- Avid SD5 fékek
- Shimano WH-M505 kerékszett
- Continental Leader gumik
- Jagwire és Shimano bowdenek
- Cytec kiegészítõk
- HG73 lánc
- FSA kormány csapágy
nyah meg van az új bringám:D
- 7005-os váz, a kormánycsapágyaknál vastagabb nyakkal és nincs felülhegesztés
- Suntour XCR villa egész jó mozgással, remote LO-val
- XT elsõ váltó
- XT hátsó váltó
- LX váltókarok
- XT hajtómû
- Avid FR-1 fékkarok
- Avid SD5 fékek
- Shimano WH-M505 kerékszett
- Continental Leader gumik
- Jagwire és Shimano bowdenek
- Cytec kiegészítõk
- HG73 lánc
- FSA kormány csapágy
#11063
Posted 2008. May 09. - 23:01
#11064
Posted 2008. May 09. - 22:56
#11065
Posted 2008. May 09. - 22:32
kormány, stucni richey pro.
kela
az ilyen ajánlatokra szoktam azt mondani/gondolni, hogy inkább itt rohadjon meg a garázsban
és szted komolyan gondoltam?
#11066
Posted 2008. May 09. - 22:26
#11067
Posted 2008. May 09. - 22:25
de inkább a hossza volt a lényeg, mer anno még az SX-szel mindig leért a pedál, aztán rájöttem, hogy mindig is 165-össel kellett volna mennem, tehát maradt
#11068
Posted 2008. May 09. - 22:06
Cser M.-é.
Pesti srác.
Gondolkodott, de ezt nemrég vette újonnan.
Rövid szegény... mármint a hajtókar :-) 165-ös, és atomkönnyû. ilyet integráltban európában sajna nem sokat kapna.
sõt :-)
Tehát arra a tömegre, amit LCS képvisel, teljesen zsír kis kar
Pesti srác.
Gondolkodott, de ezt nemrég vette újonnan.
Rövid szegény... mármint a hajtókar :-) 165-ös, és atomkönnyû. ilyet integráltban európában sajna nem sokat kapna.
sõt :-)
Tehát arra a tömegre, amit LCS képvisel, teljesen zsír kis kar
#11069
Posted 2008. May 09. - 22:02
Lcs integrált hajtókaron nemgondolkoztál?. Amúgy fasza bicó, az ülés valahogy nempasszol.
Amúgy: végülis kié aza fehér sx-pár oldallal viszább?
Amúgy: végülis kié aza fehér sx-pár oldallal viszább?
#11070
Posted 2008. May 09. - 21:58
#11071
Posted 2008. May 09. - 21:56
Egy 530 grammos hajtómû nehéz? A kormányt és a stucnit nem látom.
kormány, stucni richey pro.
nehéz.
majd ha lesz rá keret, akkor csere KCNC-re.
meg a kormánycsapágy is - ma beszéltem Dáviddal, már csak kerítenem kell valakit, aki elhozza szilvásról
a hajtókar meg nehéz, mint a kõ.
egyszer már beírogattam, hogy mi mennyi, összesen: 627gr + 241gr a monoblokk. összesen 868gr. ez nem könnyû!
ami még nehéz az a nyeregcsõ (276), nyereg (221), pedál (353). más nem jut eszembe
kela
az ilyen ajánlatokra szoktam azt mondani/gondolni, hogy inkább itt rohadjon meg a garázsban
jah, kona lehet, hogy menõbb, meg kicsit könnyebb, de ez ajándék volt. felhasználás közben eddig csak elõnyét tapasztaltam.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#11072
Posted 2008. May 09. - 21:54
#11073
Posted 2008. May 09. - 21:18
konás: sztem csúnya, lehet, hogy könnyebb,de nem sok értelmét látom a cserének... ha nem kell a Sárga,akkor 2 milkacsokinál tart a licit;) ( remélem nem sértelek ezzel meg)
#11074
Posted 2008. May 09. - 21:04
#11075
Posted 2008. May 09. - 20:55
Az a nyereg egy indie 143? Kénylemes? Én is ilyet szeretnék.
A másik a pedál, az jó? Mennyibe kerül?
Kössz
A másik a pedál, az jó? Mennyibe kerül?
Kössz
#11076
Posted 2008. May 09. - 20:39
#11077
Posted 2008. May 09. - 20:26
Tamaska, igen, az, bár nem kötelezõ, csak az kap aki szeretne, én is a Meridámmal hajtok tova..
Akinek V-fékje volt, az karbon támvillás Caprine Vertex-et kapott
Én meg egy R7super clickitet.
Az a KCNC az nehezebb mint az XT. Tehát nem csak simán nehéz, kõnehéz
:D:D
Amúgy én nem mondtam hogy nem jó, szerintem pöpec kis gép
___Andris elsõ véleménye blog formájában (olvasd el, jó
)___
Az a KCNC az nehezebb mint az XT. Tehát nem csak simán nehéz, kõnehéz
Amúgy én nem mondtam hogy nem jó, szerintem pöpec kis gép
___Andris elsõ véleménye blog formájában (olvasd el, jó
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#11078
Posted 2008. May 09. - 20:19
egy picit en is sokallom azert... ilyen konnyu vazra lehetne sokkal konnyebb gepet epiteni. bar az en XTC-m meg sztem 11 folott van, szal szavam nem lehet 
ez ilyen szponzoracios indittatasu vazcsere amugy?
ez ilyen szponzoracios indittatasu vazcsere amugy?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11079
Posted 2008. May 09. - 19:56
igen ezt én sem értem h a kcnc hajtókart miért sorolta höri a nehezek közé.
pedig az sok mást simán ver.
kormány stucni ha jol sejtem ricsi pro.
de lényeg a lényeg ne kukoricáskodjatok már
ez így jól egybenvan és kész.
pedig az sok mást simán ver.
kormány stucni ha jol sejtem ricsi pro.
de lényeg a lényeg ne kukoricáskodjatok már
ez így jól egybenvan és kész.
#11080
Posted 2008. May 09. - 19:47
Egy 530 grammos hajtómû nehéz? A kormányt és a stucnit nem látom.Ami nehéz: Gumik (ez nem a 330 verzió) szarv, nyeregcsõ, elsõváltó, hajtómû, teló, sztem a stucni meg a kormány is, a többi az könnyû
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]

Sign In
Create Account

Back to top






