nos az alkatrészek. sajnos még nem olyan mint szeretném, de ez már csak a kisebb feladat, a nagyján (váz, villa, hajtómû) már túlvagyok:)
a pace amúgy már 3-4 éve a dt tulajdonában van, gyakorlatilag azóta létezik dt villa.
ez a hátsó fékfelfogatás tényleg sokkal jobb mint az elsõ. így a a féktüske nyomott, így a felnire juttatható erõ is sokkal nagyobb. ahhoz hasonlítanám kb hogy ha egy éket teszünk egy villamos elé, hamarabb megáll, mintha mögé akarjuk ütni folyamatosan...
váz. merida hfs 3000v '08
villa. pace rc38 airforce lt '03
felnik. sun cr 18
e.agy. novatec vfékes
h.agy. b+ travel vfékes
külsõ. cont. expl. protection.elöl, pro.hátul
hajtómû. XT '08
e.váltó. XT '08
h.váltó. sram x7
fogsor. sram pg530
lánc. sram pc890
váltókarok. sram x7 8seb
fékek. avid sd5 bbb pofákkal
karok. fr5
kormány. zoom
stucni. kcnc bearbone
ny.szár. pro xlt
nyereg. selle italia xr




ps.: kela, igazad van, a kép rögtön az összeépítést követõen készült, nem állítottam még be a nyerget. (ja és a gumitopikban leírtam a tapasztalatokat a tegnapi szilikon témáról.)