Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#9581
Írta 2009. január 20. - 11:07
#9582
Írta 2009. január 14. - 22:24
#9583
Írta 2009. január 14. - 15:58
OCR az kb ugyanaz mint kesobb az SCR lett. mert ugye a TCR volt a verseny-orientalt, a masik pedig a kenyelmesebb-hatradolosebb "edzobringa". ami nem gyilkolja le a hatadat ha sokat ulsz rajta.
milyen bandazs? ezek a zseles cuccok jok? marmint nem az amikor rateszed a zselet a kormanyra es ugy tekered be, hanem amikor a zsele bele van diffundalva a bandazsba gyarilag
milyen bandazs? ezek a zseles cuccok jok? marmint nem az amikor rateszed a zselet a kormanyra es ugy tekered be, hanem amikor a zsele bele van diffundalva a bandazsba gyarilag
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9584
Írta 2009. január 14. - 15:55
Meglesz, csak elsõnek túl akarok lenni vizsgákon, majd aztán finomhangolás.
OCR1 a gép, fõ a kényelem! Nyáron tekertem vele 9 órát egyhuzamban, és annyira nem volt vele problémám, hogy másnap is szívesen szálltam nyeregbe
Valszeg közrejátszott ebben a 25-ös külsõ és a szuper bandázs is.
OCR1 a gép, fõ a kényelem! Nyáron tekertem vele 9 órát egyhuzamban, és annyira nem volt vele problémám, hogy másnap is szívesen szálltam nyeregbe
#9585
Írta 2009. január 14. - 15:49
a masik ahogy elnezem egy regebbi SCR, ami teljesen jo kis bringa. majdnem en is vettem egy olyat tavaly nyaron. csak a fullkarbon verziot. iiiiiiiszonyat lehetett vele hasitani 
az anthemben a villanyakat pedig tessek gyorsan elfureszelni! [egyreszt mert sulyt csokkentesz vele
masreszt - ami fontosabb - csunya!
]
az anthemben a villanyakat pedig tessek gyorsan elfureszelni! [egyreszt mert sulyt csokkentesz vele
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9586
Írta 2009. január 14. - 15:41
Jól lemodellezték a computeren, majd elégedetten hátradõltek.
"87%-os megfelelõség az elõzetes teszteken, ilyet értünk el a speckónak is nem?"
A többit meg, letudják gariban.
/ma cinikus napom van!/;)
Viszont tutkón néznek ki így együtt! Meg jók is, már az ANTHEM biztosan a másikat nem tudom.
"87%-os megfelelõség az elõzetes teszteken, ilyet értünk el a speckónak is nem?"
A többit meg, letudják gariban.
/ma cinikus napom van!/;)
Viszont tutkón néznek ki így együtt! Meg jók is, már az ANTHEM biztosan a másikat nem tudom.
#9587
Írta 2009. január 14. - 15:29
Gondolom, ki van ez találva.
Vélhetõen a tervezõi jobban értenek hozzá mint én,
csak logikailag nem értem, hogy miért kell egy csövet hajlítani, ha nem muszáj.
Emiatt biztos, hogy az alsócsõvet vastagabbra (nehezebbre) kellett csinálni.
Vélhetõen a tervezõi jobban értenek hozzá mint én,
csak logikailag nem értem, hogy miért kell egy csövet hajlítani, ha nem muszáj.
Emiatt biztos, hogy az alsócsõvet vastagabbra (nehezebbre) kellett csinálni.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#9588
Írta 2009. január 14. - 15:10
Ahham, azt hiszem, értem mire gondolsz, hogy van a nyeregvázcsõ, ami amúgy is elég lapos szöggel bír, és ehhez képest a rugóstag is azon munkálkodik, hogy "kinyissa" az alsócsõ és a nyeregvázcsõ által bezárt szöget. Hát, igen... Remélem, nem fog neki sikerülni
#9589
Írta 2009. január 14. - 15:00
OFF
A bajom a dologgal az, hogy nagyon ritka az a váz, amiben a csövet nem hosszirányban terhelik.
Ha megnézed ezt a vázat, akkor a hátsó kerék terhelése - áttételen keresztül- gyakorlatilag szét akarja feszegetni az alsócsõ-felsõcsõ-nyeregcsõ alkotta háromszöget.
A fullys vázak általában az erõt úgy adják át, hogy a csöveket hosszirányba vegyék igénybe, ne hajlításra.
A bajom a dologgal az, hogy nagyon ritka az a váz, amiben a csövet nem hosszirányban terhelik.
Ha megnézed ezt a vázat, akkor a hátsó kerék terhelése - áttételen keresztül- gyakorlatilag szét akarja feszegetni az alsócsõ-felsõcsõ-nyeregcsõ alkotta háromszöget.
A fullys vázak általában az erõt úgy adják át, hogy a csöveket hosszirányba vegyék igénybe, ne hajlításra.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#9590
Írta 2009. január 14. - 14:53
Köcc, bár tök véletlen, hogy a színek így összejöttek. Igaz, most lelki szemeim elõtt megjelent egy kék Giant DH
Csatlakozással esztétikai jellegû, vagy mûszaki problémád van? Terhelést tekintve ugye legokosabb megoldás az szokott lenni, ha az egy köztes darabbal alsó- és nyeregvázcsövön egyszerre oszlik el, dehát attól, amit maratonokon kap, nem hiszem, hogy baja lenne. Meg végülis nem lehet akárhová tenni, mert a link mozgása és ehhez képest a rugóstag helyzete befolyásolja a mozgás karakterisztikáját, és gondolom, ezt találta ideálisnak a világ legnagyobb gyártójának mérnökbrigádja
Ha nem az, akkor majd kiderül, terepen még nem mentem vele. Ami már tuti, hogy a Trancehez képest sokkal gyorsabbank tûnik az irányítása, hiába hosszabb a geotáblázat szerint, bár ez még változni fog, kap hosszabb stucnit mindenképp.
Csatlakozással esztétikai jellegû, vagy mûszaki problémád van? Terhelést tekintve ugye legokosabb megoldás az szokott lenni, ha az egy köztes darabbal alsó- és nyeregvázcsövön egyszerre oszlik el, dehát attól, amit maratonokon kap, nem hiszem, hogy baja lenne. Meg végülis nem lehet akárhová tenni, mert a link mozgása és ehhez képest a rugóstag helyzete befolyásolja a mozgás karakterisztikáját, és gondolom, ezt találta ideálisnak a világ legnagyobb gyártójának mérnökbrigádja
#9591
Írta 2009. január 14. - 14:27
Jól néz ki a két kék cucc egymáson.
Szépek.
(Az már az egyéni szoc. problémám, hogy a szemem nem tudja megszokni
az Anthem rugóstag csatlakozási helyét. Brrr.)
Szépek.
(Az már az egyéni szoc. problémám, hogy a szemem nem tudja megszokni
az Anthem rugóstag csatlakozási helyét. Brrr.)
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#9592
Írta 2009. január 14. - 14:03
http://www.kepfeltoltes.hu
Manitou, Sid, XT-XTR, Hayes Carbon, Race Face Deus, Bontrager Race Lite, WTB Laserdisc Trail, Kenda...
de lesznek változások; Manitou rugóstag manitou-s mozgása miatt le lesz cserélve, SUN Equalizer 21, Sram X0...
#9593
Írta 2009. január 10. - 16:14
Nálam õ volt az elsõ helyen az AM-ben.:cool2:
Köszi:) Volt egy pár ember akitõl 3 pontot kaptam, nem is gondoltam volna. Elég erõs volt a mezõny, sok szép bringa volt az AM-ben.
Még kormány és stucni nem a végleges rajta, az csak régi maradék alkatrészbõl került rá átmenetileg.
#9594
Írta 2009. január 10. - 15:12
;812973']Én nyártól ezzel:
http://bikeoftheyear...ndex_03_AM.html az AM06-al
Nálam õ volt az elsõ helyen az AM-ben.:cool2:
#9595
Írta 2009. január 10. - 14:16
#9596
Írta 2009. január 08. - 15:26
Köszi szépen mindenkinek!:prosze:
Azért majd csinálok (nem tudom mikor...) normális képeket is.
És ha nem sokat csal a mérleg, akkor 12,7 kg.
Amit egy kicsit keveslek...
Majd jelentkezem megint.
Azért majd csinálok (nem tudom mikor...) normális képeket is.
És ha nem sokat csal a mérleg, akkor 12,7 kg.
Amit egy kicsit keveslek...
Majd jelentkezem megint.
Izomtéridõninja-geológus!
#9598
Írta 2009. január 08. - 10:45
#9599
Írta 2009. január 07. - 23:59
franko lett
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9600
Írta 2009. január 07. - 22:40

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






