Kaptam igen. Mármint vázat. Még nálam van. Hogy mi lesz vele, arra még nem kaptam választ. Most szét van szedve darabokra.Mi történt a carbon Meridával? Láttam fórumon , hogy 1-szer eltört alattad.
Azután kaptál újat ha igen évvégén visszaadtad ? ha nem akkor már eladtad?
bocsi a sok kérdésért , ( nem szoktam bikemagot venni ) .
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#9381
Posted 2009. February 10. - 21:54
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#9382
Posted 2009. February 10. - 21:51
#9383
Posted 2009. February 10. - 21:50
Szia !Mivel 2009ben elorelathatolag nem kerul gyartasba wenson, igy nem tudnak adni. De mivel a wensont es a harot ugyanaz a ceg viszi (Avex Kft) igy haro lesz.
Ez az univega csak piszkosul jo ajanlat volt, amig meg nem erkezik a haro, illetve elorelathatolag egy '08-as wenson orszaguti, addig ezzel edzek.
Ja, montigumi kene ra, de most ez az 1 bringam van, aszfalton edzek meg csak, oda meg jobb ez
Mi történt a carbon Meridával? Láttam fórumon , hogy 1-szer eltört alattad.
Azután kaptál újat ha igen évvégén visszaadtad ? ha nem akkor már eladtad?
bocsi a sok kérdésért , ( nem szoktam bikemagot venni ) .
#9384
Posted 2009. February 10. - 21:44
#9385
Posted 2009. February 10. - 21:36
Tök rendben van a Kona.
People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?
Would you, Quintus? Would I?
#9386
Posted 2009. February 10. - 17:31
áá, nem foglalkozok vele. ez a nyereg nem nagy szám amúgy, én annak idején ilyet szerettem volna, mert Kona
. Nem homogén a felülete, van rajta varrás, a fekete rész oldalt szövet (koptató) és hímzett Kona logo van rajta. szóval ne barkácsoljon rajta nekem senki
#9387
Posted 2009. February 10. - 17:14
És ha áthúzatod valami anyaggal és valami más színnel? Én is gondolkoztam, hogy az enyémet megcsináltatom perosra/narancsra, vagy fehérre.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9388
Posted 2009. February 10. - 17:01
kösz CJ, nekem is jobban tetszene ha nem piros lenne, de a nyareg nem csak design kérdés. A csere ellen a pénztárcám mellett a seggem is tiltakozna
#9389
Posted 2009. February 10. - 16:49
Zotyóó, nagyon szép a bicajod! Nagyon tetszik!
Kocának meg ne higgy el semmit, ízlésficamos!
Giant is nagyon szép, de én azokat a gumikat nem szeretem.
Gratula a szép gépekhez!
Kocának meg ne higgy el semmit, ízlésficamos!
Giant is nagyon szép, de én azokat a gumikat nem szeretem.
Gratula a szép gépekhez!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9390
Posted 2009. February 10. - 14:09
#9391
Posted 2009. February 10. - 12:55
#9392
Posted 2009. February 10. - 12:26
#9394
Posted 2009. February 10. - 11:47
Szép lett, le a kalappal.
Én sürgõsen tennék rá egy elsõ átdobót -ráeresztve a lánckerékre-, mielõtt a pompás fényezés bánja.
Én sürgõsen tennék rá egy elsõ átdobót -ráeresztve a lánckerékre-, mielõtt a pompás fényezés bánja.
#9395
Posted 2009. February 10. - 11:41
Köszönöm mindenkinek az elismerést. Akinek nem tetszik az nézze meg még1x 
A nyereg akkor került rá, amikor még piros volt! Emiatt nem veszek másikat, amúgy természetesen igazad van, színben mindenképpen jobban passzolna.
Ha találnék egy húszezrest, klasszikus Flite titan kerülne rá
94-es Kona matrica lesz rajta: az évszámok úgyis nagyon kuszák ezen a gépen, nem oszt nem szoroz, és igazából az a matrica tetszett a legjobban. csak kéne egy profi dekoros, meg egy kis idõ, hogy leügyezzem.
A nyereg akkor került rá, amikor még piros volt! Emiatt nem veszek másikat, amúgy természetesen igazad van, színben mindenképpen jobban passzolna.
Ha találnék egy húszezrest, klasszikus Flite titan kerülne rá
94-es Kona matrica lesz rajta: az évszámok úgyis nagyon kuszák ezen a gépen, nem oszt nem szoroz, és igazából az a matrica tetszett a legjobban. csak kéne egy profi dekoros, meg egy kis idõ, hogy leügyezzem.
#9396
Posted 2009. February 10. - 10:58
:scared: retizotyo ez tényleg szép lett. :clap:
/esetleg nyereg jobban passzolna ha zöld lenne.../
matricát csak 1 kis kona feliratot akarsz rá ugye?
/esetleg nyereg jobban passzolna ha zöld lenne.../
matricát csak 1 kis kona feliratot akarsz rá ugye?
#9397
Posted 2009. February 10. - 01:45
#9398
Posted 2009. February 10. - 01:45
#9399
Posted 2009. February 10. - 01:44
klassz
hasonló kiállású mint az én ss-em, és szintén '98 körüli. azon is van minden ami került.
hasonló kiállású mint az én ss-em, és szintén '98 körüli. azon is van minden ami került.
#9400
Posted 2009. February 10. - 00:55
Elkészültem én is. Bár szeretném, ha igazi retro lenne, igazából nem az, esetleg messzirõl...

Váz: Kona Hahanna 1998
Villa: P2
K.csapágy: Ritchey Logic 1 1/8" menetes
Stucni: Alico
Kormány: Acor
Nyeregcsõ: Spicer ti
Nyereg: SDG Kona
Fékrendszer: Ritchey canti
Kerekek: agyak LX 1992; Sun CR18, DT 2mm, Ritchey Tom Slick 1.4
Hajtás: RPM Comet, Gebhardt A type 43t, Connex 808, Sora fogsor, 105 váltó; BB-UN54 monoblokk
Pedál: Sh PD-M520
Kulacstartók: Blackburn Switchback (stainless steel)
matricák folyamatban
1-2 megjegyzés: hajtókar, nyeregcsõ bilincs saját polír, fékkar felújítás saját projekt, Kona Dog Collar bowdenvezetõ hátra, Cannondale Force40 rendszerû bowdenelosztó elõl. 1x8 rendszer.
Váz-villa teljesen felújítva: foszfátozva, homokolva, porfestve, menetek megigazítva stb.
MÉG KÉPEK

Váz: Kona Hahanna 1998
Villa: P2
K.csapágy: Ritchey Logic 1 1/8" menetes
Stucni: Alico
Kormány: Acor
Nyeregcsõ: Spicer ti
Nyereg: SDG Kona
Fékrendszer: Ritchey canti
Kerekek: agyak LX 1992; Sun CR18, DT 2mm, Ritchey Tom Slick 1.4
Hajtás: RPM Comet, Gebhardt A type 43t, Connex 808, Sora fogsor, 105 váltó; BB-UN54 monoblokk
Pedál: Sh PD-M520
Kulacstartók: Blackburn Switchback (stainless steel)
matricák folyamatban
1-2 megjegyzés: hajtókar, nyeregcsõ bilincs saját polír, fékkar felújítás saját projekt, Kona Dog Collar bowdenvezetõ hátra, Cannondale Force40 rendszerû bowdenelosztó elõl. 1x8 rendszer.
Váz-villa teljesen felújítva: foszfátozva, homokolva, porfestve, menetek megigazítva stb.
MÉG KÉPEK

Sign In
Create Account

Back to top








