
Ami változott: karbon kulacstartó, SLR nyereg, Jagwire lockout, X9, 540-es pedál.
A SID ideiglenes megoldás lesz, amíg nem veszek valami merevebbet. Rebára gondoltam.

tudsz venni tféket, használható v-fék súlyban, csak qrva drága és amig a sid-re rakod semmivel nem leszel elõrébb. szal feleslegesJobb nem leszek tõle? Viccelsz? Fél kilóval nehezebb lesz a bringám.
Sárgumim már van... azzal tömõdtem el CRK-n.
Na, ON
A sebesség mindent megold.
megállt5 klikkbõl:D:Dcsinos!
nem mintha így tovább tartott volna 1percnél
az orange odabass, gratu!
lusta voltam
vezeték névvel túl hamar megtalálták volna itt a perverz állatok
Látom már csak a kormány, kormányszár, nyereg, nyeregcsõ, a gumi és persze a váz eredeti.http://imagerz.com/Q...ktvAwIDXl1LEAVR
http://imagerz.com/Q...ktvAwIDXl1LEgVR
http://imagerz.com/Q...ktvAwIDXl1LGQVR
A sebesség mindent megold.
hali
tudom hogy nem ide tartozik de nem találtam szerszámos fórumot. az lenne a kérdésem ha bowdenvágó az jó a bowdenház vágásához is?
Szuper szexi....
Imádom, ha egy biciklin a színek is kivannak gondolva...
filmes, te gyerekeket vagy CC eket akarsz ijeszgetni?:scared:
A mecsekben mennyire van othon egy ilyen masina?
Ha már Rocsipeti fölrakta az övét akkor én is erõsítem kicsit a DHs vonalat:
A tavalyi BOTYs képekhez képest változott rajta a teló, stucni, kormány, fékek, hajtókar, fogsor, lánckerék, láncvezetõ, felnik, küllõk
Nyugodtan lecserélheted, jobb nem leszel tõle, de legalább nem kell gondolkoznod, hogy mi legyen, amikor majd csak tárcsás vázat fogsz kapni. Bírja ám a v-fék is a vizet meg a sarat csak jó pofa kell. Tárcsaféknél is csak a fémes betét bírja a sarat, a többi nem az igazi.Nem örökké leszek rövidtávos.
Azért, ha jól emlékszem, a 2008-as CRK-n még mindig jobban haladtak a tárcsások... meg a V-féknek elég egy kis víz, meg sár a felnire, aztán annyi... tárcsafékkel nem tudom, hogy van ez.
A sebesség mindent megold.