Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#5561
Írta 2010. július 23. - 15:11
#5562
Írta 2010. július 23. - 14:33
A ragley meg gyárt kicsit szelídebb változatot, 25 fokos hátranyúlással (a Mary 30 asszem): http://www.ragleybik...09/gtedcbar.jpg
végülis valamennyit nekem is hajlik hátra , de azért messze nem ennyit és inkább csak az emelés miatt. nagyon idegennek hatnak ezek az erõsen hajlított kormányok , igazából nem is tetszenek , de persze a környezeti tényezõket figyelembe véve szükség van rá.
aszfalton viszont én (mióta az slx fékek vannak meg) elég sokat megyek úgy, hogy a fékkart fogom. valamivel kevesebbet csillapít , de a csuklóm cserébe szabadon leng' , ezáltal a haladás kényelmesebb. nekem ugyan nincsenek ilyen alagút problémáim , de akad pár törésem amik színtén rosszul viselnek ezt-azt.
A morcos.
#5563
Írta 2010. július 23. - 12:08
#5564
Írta 2010. július 23. - 11:03
#5565
Írta 2010. július 23. - 09:40
sok nagykerekû merev montin van ilyen mostanság....
nekem egy 26"-os hátul merev, elöl 150mm AM gépen van, de idõvel szeretnék minden bicajomra ilyet (fixit kivéve, az más)
- felfele egészen elõre lehet tenni a testsúlyt kiállva tekeréskor, mert nem rúghatsz bele a térdeddel a kormányba. Egy jó hátsó gumival és alacsony nyomással kombinálva korábban elérhetetlen helyeken fel lehet mászni.
- lefele a természetesebb kézpozíció miatt és mert picit közelebb kerül a kormány sokkal közvetlenebb lesz a kormányzás. Ezt szokni kell pár hétig, de utána sokkal kezelhetõbb lesz a gép, magabiztosabb az ember a technikásabb DH szakaszokon
- hosszabb túrákon, egyenesben meg a zsibbadásmentesség adja az elõnyt.
Hátrányként fel lehet hozni, hogy hülyén néz ki, relatív nehéz (300g körül asszem) és hogy nem lehet kosarat rakni rá
A ragley meg gyárt kicsit szelídebb változatot, 25 fokos hátranyúlással (a Mary 30 asszem): http://www.ragleybik...09/gtedcbar.jpg
na de ennek tényleg nem ebben a topicban a helye, bocs!
#5566
Írta 2010. július 22. - 21:30

marha nagy királyság, az országúti kormányon az alsó fogást alig használtam, így, viszont, ha krúzolni akarok, fogom a végét, ha a fékkart (így van felszerelve), akkor meg majd' annyira rá lehet hasalni, mint egy koskormányra. Sok ergonomikus fogás, nyamm...
#5567
Írta 2010. július 22. - 18:12
lehet, hogy amiatt, mert nempont ugyanilyen volt, hanem ilyesmi.... fene tudja
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5568
Írta 2010. július 22. - 15:17
#5569
Írta 2010. július 22. - 14:55
hu ezzel vadul nezne ki a pitch
Viszont egy ilyen kormány elõtt jól mutatna egy kis kosárka is.
#5570
Írta 2010. július 22. - 12:48
offtopic, de segíthet, nekem ettõl a kormánytól megszûnt a zsibbadás: On-One Mary Handlebar
hu ezzel vadul nezne ki a pitch
#5571
Írta 2010. július 22. - 12:41
koszi, van olyanom is
sajna meg rosszabb. az inkabb csak alagutproblemara jo, ill kenyelmes.
offtopic, de segíthet, nekem ettõl a kormánytól megszûnt a zsibbadás: On-One Mary Handlebar
#5572
Írta 2010. július 22. - 09:00
#5573
Írta 2010. július 21. - 23:01
csak hely kérdése, Hárskútról lefelé 2,25-ös Ralphhal 82-vel gurultam.Zeke szép ez a bringa, csak az a kopasz gumi montira...
a liliom szindróma
nekem 72 nél még nem jött össze több, pedig nem vagyok az a féket tépõ tipus
#5574
Írta 2010. július 21. - 21:56
mi az az alagútprobléma?
fentebb leirtak
epp ma voltam idegvezetesi vizsgalaton - az idegek nem serultek szerencsere.
#5575
Írta 2010. július 21. - 21:12
Zeke szép ez a bringa, csak az a kopasz gumi montira...
a liliom szindróma
nekem 72 nél még nem jött össze több, pedig nem vagyok az a féket tépõ tipus
aszfaltos túra jön , de szerintem oda nekem kelleni fog a monti áttétele , meg nincs is saját országútim.
nagyon mókás ez a gumi , a 2.2es RK után hülyén éreztem magam rajta
Meg aztán ezek a fékek sem ilyen gumikhoz tervezõdtek
a tempó csak hely kérdése , ez a 77 egy stabil 10%-os 800méter hosszú lejtõn jött össze. kanyar nem sok , ami van az is teljesíthetõ fék nélkül. pici vagyok , nehéz is és össze is húzom magam
A morcos.
#5576
Írta 2010. július 21. - 20:51
mi az az alagútprobléma?
"Az alagút szindróma egy nagyon kellemetlen mozgásszervi betegség.
Az emberi testben több olyan hely is található, ahol - elsõsorban a végtagokat ellátó idegek - olyan szûk helyen haladnak, hogy környezetük kisebb megváltozásakor az ideg nyomás alá kerül.
Ennek legtöbbször csontos oka van, és elõfordulhat jóindulatú daganatok nyomása, térszûkítése következtében is. Leggyakrabban azonban egyszerû, krónikus ínhüvelygyulladás áll a hátterében. A nyomás következtében az idegek károsodnak, vezetõképességük csökken és a betegnél jellegzetes tünetek - zsibbadás, bénulás stb. - jelentkezhetnek. Elsõ lépésként lokális, helyi kezelés ajánlott. Amennyiben az nem vezet eredményre és a tünetek zavarják a beteg mindennapi életét, a károsodott ideg felszabadítására nincs más esély, csak a mûtét.
Leggyakrabban ilyen jellegû elváltozás a csukló tenyéri oldalán haladó ideg nyomása következtében jön létre."
#5577
Írta 2010. július 21. - 20:47
:: Carpal tunnel szindr
http://www.pirula.ne...naszindroma.htm
(az alagútra)
Zeke szép ez a bringa, csak az a kopasz gumi montira...
nekem 72 nél még nem jött össze több, pedig nem vagyok az a féket tépõ tipus
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5578
Írta 2010. július 21. - 20:47
Kölcsönkapott gumik, de tetszenek, nem kizárt , hogy beszerzek belõle sajátot is.

Oldalról annyira nem feltûnõ.

Ha kicsit fordulunk akkor már mókásabb

Ahogy a tesztelõk mondani szokták , sárférõhely még 1,6-os gumikkal is VAN!

...ellenben minta nincs!

Szánom-bánom , kosz maradt , de nem is az a lényeg. Új sor , új lánc , a sor 32-rõl megfogyatkozott 28-ra , a lánc pedíg 850rõl 890re.

Nnna ezzel még nem vagyok elégedett , lesz ettõl több is! (Conti RK2.2-vel 75,2kmh volt a csúcs eddíg)
A morcos.
#5579
Írta 2010. július 21. - 20:43
mi az az alagútprobléma?
a végén ott a fény, csak dudál.
egyébként nekem sem világos..
#5580
Írta 2010. július 21. - 20:27

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






