Barador #14353-re
Az árát kissé alásaccoltad, ebbõl is látszik, itthon mennyire nem ismeretesek a karbon spoke kerekek árai.
De végül is az ára egyáltalán nem fontos. Momentán a kosár KTM alkatrészekbõl, amik itthon hevernek, lett téli unalmas idõmben hirtelen összelapátolva a gép.
A hozzászólások zömét elnézve, inkább rosszindulatú irigység mintsem jó szándékú, õszinte vélemény hallik ki belõlük,(tisztelet a kivételnek) de hát nem vagyunk egyformák. A telo egyébként 140-es FOX float fit RLC.
És, hogy valóban nem vagyunk egyformák, mindenki annyit költ a bicójára, amennyit a pénztárcája megenged.
Üdv!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#4721
Írta 2011. január 16. - 20:11

#4722
Írta 2011. január 16. - 19:54

Ez a ktm kínos így. Ez egy cc versenygép, nem erdei ugrabugráló és nem aszfaltbetyár. Aszfaltra keskeny 700c, fullyra legalább 2.35 széles és lehetõleg oda is 700c. Az értelmetlen és ízléstelen pénzköltés tipikus esete. Egyébként ha már aszfalt akkor érdemes lenne még rátenni egy Cane Creek Thudbuster nyeregcsövet, az is kényelemes és drága és ebben a kontextusban az is értelmetlen. Ráadásul így ideológiával meg pláne kínos.
#4723
Írta 2011. január 16. - 19:04

fulltelos varosi bringa ajve. oke persze mindenki arra hasznalja a biciklijet amire karja, de nem kene az ideologiaval jonni hozza, mert akkor csak rohogni fogunk. es szerintem is randa.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4724
Írta 2011. január 16. - 18:37

Biztos jó ezt a Ktm-t használni így is, de tökéletesen funkcióját veszti. Aszfaltbetyárnak meg aztán végképp nem nevezném. Az óuti után visszaülve az Epicre azt néztem mi nem stimmel, mert szanaszét nyeklik, aztán leesett, hogy ja ez a másik
Persze mindenki arra használja amire jólesik. Az én bringáim is sokkal többet tudnak mint amit ki tudnék hozni belõlük. Szóval szép bringa (a kerékszetteket kivéve), használd egészséggel!

"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#4725
Írta 2011. január 16. - 18:34

arra emlékeztet amikor a bécsi boltban bejött egy öltönyös ember venni egy speci fsr xc-t. összeraktuk neki, beállítottunk mindent, aztán a pénztárnál közölte, hogy ez így jó meg minden csak kéne rá valami sárvédõ, meg lakat,lakattartó mert munkábajárásra szeretné használni. majdnem sírvafakadtam.
#4726
Írta 2011. január 16. - 17:37

Mindent el lehet adni, és lehet mást venni.
Lehet van benne bukta, de a funkcionalitás hihetetlen mértékben nõne...

#4727
Írta 2011. január 16. - 17:26

#4728
Írta 2011. január 16. - 17:24

Barador: mondasz valamit, méghozzá nemis hülyeséget!
Koca:
:D:D:D "maga lesz a gyönyör"
hamár az a kerékszett lenne, nemraknék rá 1 deka matricát vagy lakkot sem...
Koca:

hamár az a kerékszett lenne, nemraknék rá 1 deka matricát vagy lakkot sem...
#4729
Írta 2011. január 16. - 16:41

csak a fotó kedvéért van a kerékszett, nem?
még mindig nem érted Gabi? :-)
a carbon lesz benne, de még nincs kész! úgy tele lesz matricázva, hogy 1 cm2 üres hely nem lesz rajta. ja és le is lesz lakkozva. maga lesz a gyönyör!
#4730
Írta 2011. január 16. - 16:33

Hauser65!
Ez egy horror árú bringának tûnik... tippre több mint 600 ropid bánja. Én is bánnám a ropik helyében, ha ismerném az igényeidet és tudnám, mégis mire lettem költve. Inkább költõdtem volna egy 350-400 ropis fullyra (ha és akkor az tényleg majdnem fullos...) és egy 200-250 ropis outira... Mert hát annál nagyobb igényeid nem lehetnek, mint amit azok kiszolgálhatnak, ha egy (azt hiszem 120mm-es) fullyval szaggattad az aszfaltot.
Remélem tudtam értelmeset, és meggondolandót mondani... gondold meg!
Üdv!
Ez egy horror árú bringának tûnik... tippre több mint 600 ropid bánja. Én is bánnám a ropik helyében, ha ismerném az igényeidet és tudnám, mégis mire lettem költve. Inkább költõdtem volna egy 350-400 ropis fullyra (ha és akkor az tényleg majdnem fullos...) és egy 200-250 ropis outira... Mert hát annál nagyobb igényeid nem lehetnek, mint amit azok kiszolgálhatnak, ha egy (azt hiszem 120mm-es) fullyval szaggattad az aszfaltot.
Remélem tudtam értelmeset, és meggondolandót mondani... gondold meg!
Üdv!
#4731
Írta 2011. január 16. - 16:28

Nekem van egy fully terepre, meg egy fixi aszfaltra rohangászni....
Én nem vagyok hajlandó akkora döggel aszfaltozni, meg gumikat cserélgetni
Kb felrakom a gumit és akkor veszem le ha deffekt van vagy elkopott...
Én nem vagyok hajlandó akkora döggel aszfaltozni, meg gumikat cserélgetni

#4732
Írta 2011. január 16. - 16:10

de ha 90% aszfalton mész, minek fully?
istenem
ez bennem is megfogalmazódott, pedig én is montit használok aszfalton
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#4733
Írta 2011. január 16. - 15:43

amint megérkeznek az ust külsõk, lesznek képek, nem kell aggódni.
Oksa, úgy legyen

KTM forever
#4734
Írta 2011. január 16. - 15:40

Muti a tiédet is had lássuk, necsak mindig a kritikát.
amint megérkeznek az ust külsõk, lesznek képek, nem kell aggódni.
#4735
Írta 2011. január 16. - 15:39

Jah, de a Ferrari aszfaltra való... nem csak a gumija, hanem a felfüggesztése is...(gondolom én... nem vagyok egy nagy autózseni:D)
Nemsokára(remélhetõleg) fotózok én is!
Oké

KTM forever
#4736
Írta 2011. január 16. - 15:38

hehh! álmodtam már Intense-el.. de még nem volt alkalmam körbenyalogatni egyet sem:) a Cinelli sem saját fotó..
mindenesetre az Uzzi-ért szopoknyalok:D
mindenesetre az Uzzi-ért szopoknyalok:D
#4737
Írta 2011. január 16. - 15:37

eléggé koncepciómentesre sikerült ez a fully.
Muti a tiédet is had lássuk, necsak mindig a kritikát.

KTM forever
#4738
Írta 2011. január 16. - 15:35

Jah, de a Ferrari aszfaltra való... nem csak a gumija, hanem a felfüggesztése is...(gondolom én... nem vagyok egy nagy autózseni:D)
Nemsokára(remélhetõleg) fotózok én is!
Nemsokára(remélhetõleg) fotózok én is!

#4739
Írta 2011. január 16. - 15:32

#4740
Írta 2011. január 16. - 15:31
