Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#3961
Írta 2011. április 15. - 11:28

#3962
Írta 2011. április 15. - 09:55


#3964
Írta 2011. április 14. - 20:13

bár a színei nem túl férfiasak
köszönöm a dicséreteket, tényleg kellett a színével barátkozni, de ha 64 est gyártottak belõle, akkor az biztos, hogy nem nõnek készült, mert akkora nõ nincs, vagy az már férfi

#3965
Írta 2011. április 14. - 19:39

lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:
az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd] így meg remélem megõrzõdik egy érték.
ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066
Ez atomjó bringa, nekem is az általad említett 105-ös 909 van, 64-es méretben. A színével meg kellett barátkozni:) 3-4 éve gyepálom kíméletlenül nettó 105 kilómmal, bírja.
Azér' elég gyakran látni ilyet a városban de kit érdekel?
#3966
Írta 2011. április 14. - 16:34

lehet, hogy a retro topikban lenne a helye, de végtére is ezzel (is) nyomulok:
az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd] így meg remélem megõrzõdik egy érték.
ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066
Ez a bianchi 20 év múlva is bicikli lesz, ellentétben sok gyártó termékeivel. Szerintem nincs okod panaszra, bár a színei nem túl férfiasak, de nem látsz még egy ilyet!

#3967
Írta 2011. április 14. - 13:23


az én kis kora '90 es gigolóm.
- oria csövek
- gyárilag ezen a 907-es szérián lévõ exage 500 ex szett rsx fékváltókarokkal modernizálva
- rsx agyakra fûzött campa moskva 80 felnik (32H)
- kicsit nehéz, de kényelmes, és szerintem szép, bár egyesek szerint buzis, szerintem meg csak 90 es. örülök, hogy rendbehoztam és felújítottam, mert bár aprókban gyakran lehet látni ilyet [bár inkább 909-est (105 össel volt szerelve), azok nem olyan egységesek, mint ez és gondolom a legtöbbjük fixiként végzi majd

ha valakit érdekelné, további képek itt:
https://picasaweb.go...386438586070066
#3968
Írta 2011. április 14. - 11:05

#3969
Írta 2011. április 13. - 00:35

mondhatnam innentol torolve lesz az offolas.
koszike
lavpiszjuniti.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3970
Írta 2011. április 12. - 21:54


-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3971
Írta 2011. április 12. - 16:58

#3972
Írta 2011. április 12. - 15:43

#3973
Írta 2011. április 12. - 15:01

mert montisoknál volt olyan méretû váz próknak ami a mesében nincs.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3974
Írta 2011. április 12. - 14:36

Az országúti versenyeken szoktak. A nagy körversenyeken (TdF, Giro, Vuelta) tipikus, de még a „cyclotouriste” (fél)amatõr versenyeken is, ha épp hegyen van. S az országúti bicikligyártóknak is ez a legjobb teszt.
Ez így van, viszont a profi bringák extra hosszú kormányszárainak ennél egyszerûbb a magyarázata. A minél alacsonyabb kormánymagasság miatt sokkal kisebb vázzal mennek, mint amit egy átlagember használna. Persze ha "normál" méretû vázat használnának is nagyjából megelenne a 120-as hossz. Az, hogy a Specialized, meg más nagy gyártók 90-es stucnival forgalmazzák a kerékpárjaikat meg azért van, mert az átlagnál is átlagabb amerikai lebeg a szemük elött, aki valószínûleg másnap visszavinné az üzletbe a "kényelmetlen" kerékpárját.
#3975
Írta 2011. április 12. - 14:29

Az országúti versenyeken szoktak. A nagy körversenyeken (TdF, Giro, Vuelta) tipikus, de még a „cyclotouriste” (fél)amatõr versenyeken is, ha épp hegyen van. S az országúti bicikligyártóknak is ez a legjobb teszt.jaja, én is szoktam minden délután 90-100-zal lejtõzni félórákat
#3976
Írta 2011. április 12. - 13:25

Persze gyártóként én is ezt csinálnám, hiszen mi vásárlók mind mások vagyunk: Trigger 80 alatt nem venne semmit, én meg afölött. Akkor a cégnek nem sok választása marad. Rádobnak valamit, aztán a kedves vevõ majd cseréli, amilyenre akarja.
(Nagyobb baj szerintem, hogy a vázméretek aránytalanul változnak. Szinte miden márka egy adott méretû láncvillával készül. Így a középrészhez viszonyított tengelytávolságok nagyon eltérõ arányúak tudnak lenni egy S-es és egy L-es gépnél. Azaz egy S-es gép lehet szuper fordulékony, míg - kicsit sarkítva - ugyanaz a modell L-esben csuklósbusz. Vagy épp fordítva.)
Még a stucni-kormány témához visszatérve: ezért is utálom a német Bike hozzáállását: lehúznak egy Specit, mert keskeny a kormány. Ugyanakkor egy Votec elveri, miközben nem mozog túl jól, meg a lánc gyakran beszorul a kerék és a láncvilla közé. Ez utóbbi ugye kemény konstrukciós hiba, amit a felhasználó nem nagyon tud kiküszöbölni, míg a Specinél 5-10ezer forintból orvosolható a probléma. Ha már egységes gumival igyekeznek tesztelni (Freeride), akkor ez is minimum lenne.
#3977
Írta 2011. április 12. - 12:24

Nagyon tetszik! Egy ilyen jó lenne a speeder helyett...
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#3978
Írta 2011. április 12. - 11:49

felfele sem rossz a rugouthoz kepest - de persze sose lesz olyan, mint egy hatekony 100mmes.
#3979
Írta 2011. április 12. - 11:17



viszont olyan helyeken mentem fel vele ahol mással addig nem. (ahol meg a specivel sem tudtam ot most a dawg-gal simán

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3980
Írta 2011. április 12. - 11:06

2007 pro
1 centivel volt keskenyebb a kormányom mint a gyári, a stucni meg ugyanaz a 90-es thomson amivel a drágább verziókat szerelik. de még a teló is ugyanolyan fox talas.
hat nemtom, a 2010eset minel tobbet tekerem, annal jobban szeretem. ilyen bakonyi turakra nem is tudnek nagyon jobb mindenest kitalalni. minosegben (vagy nem is tudom miben) lehetne jobb, mert nekem meg egy bringan nem cseszodott el annyi minden, mint itt.
vettem allithato nyeregcsovet, de ott is probaltam mmre pontosan ugyanoda pozicionalni a nyerget, hogy nehogy valtozzon a tekeresi pozicio, ami bevalt.