Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#3541
Posted 2011. June 30. - 19:51

#3543
Posted 2011. June 30. - 19:46


https://picasaweb.go...gCK2usp2uxbbDWQ
váz: tomac vanish
tag: rp23
villa: durolux tad-rca
hajtás: truva fireX, syncros am, pg971, xt sor
váltás: x7 triggerek, slx, x9
fékek: xt 203/180
nyereg: selle italia xo trans am
nyeregcsõ: syncros micro adjust
stucni: syncros am
kormány: stylo wc
kormánycsapágy: crank bros. opium reducer
kerekek: hope pro 2(maxle lite, 20mm), dt, syncros dp25
következõ hónapban új külsõk a jelenlegi õs zmax és Bconti helyére, ha majd rövidnek érzem a 60as stucnit, akkor egy 70es ugrik, meg ha megint gazdag leszek, fekete küllõk és slx hajtómû.
s ezennel remélem befejeztem a bringaépítést..
#3544
Posted 2011. June 30. - 18:36

H végállás csavart kell addig betekerni, hogy a karon ha akarsz, se tudj tovább váltani. Én is így használom a 22-36-os hajtómûvemet (kép).
Ugyanez a hátsó váltónál, ahogy haladunk a nagyobb lánckerekek felé (L végállás csavar) - 4x és dual slalom gépeken terjed mostanában a 4-5-6 a 8-9 helyett, csak oda tesznek egy 'lezáró' cuccot, hasonlóan pl. ahhoz, ami a Noir harmadik tányérjának a helyén van (bashguardnak vékonykának tûnik).
jah erre gondoltam, csak nem voltam benne biztos, hogy ennyi mozgasi lehetoseget ad.
#3545
Posted 2011. June 30. - 18:26


#3546
Posted 2011. June 30. - 10:36

Nem tudom mit jelent a T, de kb. T - 2 hét.
latin Tempus szobol adodik, fizikaban a T az ido jele
holnap tolok egy jobb kepet a Dori bike projekt v1.1-rol. kizarolag Yasec kedveert dupla lesz a triplabol. meg kellene okosba ket ultrakonnyu kerek mert 9.9kg es 43.5cm-s vazmeret nalam nagyon nehezen fer ossze

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3547
Posted 2011. June 30. - 10:24

Ugyanez a hátsó váltónál, ahogy haladunk a nagyobb lánckerekek felé (L végállás csavar) - 4x és dual slalom gépeken terjed mostanában a 4-5-6 a 8-9 helyett, csak oda tesznek egy 'lezáró' cuccot, hasonlóan pl. ahhoz, ami a Noir harmadik tányérjának a helyén van (bashguardnak vékonykának tûnik

#3548
Posted 2011. June 30. - 10:04

az elsõ váltóból nem volna jobb egy dedicated 22-36-os változat?
tenyleg, mi van, ha tulvaltasz? le lehet annyira szabalyozni, hogy ne tehesd meg?
#3549
Posted 2011. June 30. - 10:00

#3550
Posted 2011. June 29. - 23:12

#3552
Posted 2011. June 28. - 18:41

#3553
Posted 2011. June 28. - 17:40

A tagot még idomitom (matricák lekerülnének róla, ha jól müxik)


#3554
Posted 2011. June 26. - 17:08

Például Vernár és Telgárt között vagy Murán és Cervena Skala között.Merre van 2 km-es 12 %-os emelkedõ?
#3555
Posted 2011. June 25. - 20:16



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#3556
Posted 2011. June 25. - 17:30

Az Ultegráé nem viszi a hetes sort, újra meg nem nagyon volt pénz, komplett hajtáscserére meg pláne nem.
Tudom, hogy össze-vissza, erre futotta, meg ez volt itthon. Jövõre szeretnék rendelni Tiagra szettet, ha tudok, meg Fulcrum kerekeket. 100-110 ezerbõl lett összerakva kb, ahhoz képest szerintem nem rossz.
Tiagrát nem érdemes venni, annyiért már sokhelyen van akcióban 105, vagy alig használt Ultegra
én így voltam vele
#3557
Posted 2011. June 25. - 12:55

#3558
Posted 2011. June 25. - 12:37

Zsivány a biopace tányér az Ultegra SL hajtómûvön. Kicsit fura a kormány, de bringa egészében nagyon rendben van.
Az Ultegráé nem viszi a hetes sort, újra meg nem nagyon volt pénz, komplett hajtáscserére meg pláne nem.
Tudom, hogy össze-vissza, erre futotta, meg ez volt itthon. Jövõre szeretnék rendelni Tiagra szettet, ha tudok, meg Fulcrum kerekeket. 100-110 ezerbõl lett összerakva kb, ahhoz képest szerintem nem rossz.
#3559
Posted 2011. June 25. - 11:33

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3560
Posted 2011. June 25. - 11:07
