annak sosem lesz vége egyébként meg gratula a bringához
en iden meg nem csereltem semmit egyik bringamon se.

annak sosem lesz vége egyébként meg gratula a bringához
RAUH-Welt
B E G R I F F
köszi, de konkrétan most egyedül ez van egyben .) a csepel royalt eladtam, a colnagoból csak a váz van meg+hajtókar, a polarx-be kéne egy normális villa a mozó helyett, meg újra kellene fûzni a hátsókerekét.
annak sosem lesz vége egyébként meg gratula a bringáhozs ezennel remélem befejeztem a bringaépítést..
most már érdemesnek tartom megosztani
H végállás csavart kell addig betekerni, hogy a karon ha akarsz, se tudj tovább váltani. Én is így használom a 22-36-os hajtómûvemet (kép).
Ugyanez a hátsó váltónál, ahogy haladunk a nagyobb lánckerekek felé (L végállás csavar) - 4x és dual slalom gépeken terjed mostanában a 4-5-6 a 8-9 helyett, csak oda tesznek egy 'lezáró' cuccot, hasonlóan pl. ahhoz, ami a Noir harmadik tányérjának a helyén van (bashguardnak vékonykának tûnik).
Nem tudom mit jelent a T, de kb. T - 2 hét.
RAUH-Welt
B E G R I F F
az elsõ váltóból nem volna jobb egy dedicated 22-36-os változat?