Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#3041
Posted 2011. October 12. - 21:44
#3042
Posted 2011. October 12. - 20:37
nem az enyem hanem
uj kerekeket kapott, amivel lejott majd egy kilo:
Coda/Cannondale agyak, DT kullok [28 elol-hatul], Mavic Open Pro felnik. [725 / 1005gramm]
elozoleg: quando agyak, 2mm kullok [32 elol-hatul] valami aero felnik [1100gramm / 1370gramm]
Plusz a hajtogatos Luganok helyett Ultremo ZX [240gramm >> 190gramm]
és milyen jól fog kinézni a fekete 105-ös szettel
#3043
Posted 2011. October 12. - 20:27
uj kerekeket kapott, amivel lejott majd egy kilo:
Coda/Cannondale agyak, DT kullok [28 elol-hatul], Mavic Open Pro felnik. [725 / 1005gramm]
elozoleg: quando agyak, 2mm kullok [32 elol-hatul] valami aero felnik [1100gramm / 1370gramm]
Plusz a hajtogatos Luganok helyett Ultremo ZX [240gramm >> 190gramm]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3044
Posted 2011. October 10. - 18:28
#3045
Posted 2011. October 09. - 16:28
#3046
Posted 2011. October 09. - 15:17
Körbejártuk a budai hegységet , HHH , János hegy , Normafa , Csiki hegyek , vissza a Széchényi hegyre és onnan haza.
Tavasszal voltam a Csiki hegyek ezen részén , akkor nem volt valami kellemes , rengeteg kidõlt fa volt 3-4 méterenként , de már dolgoztak rajta az erdészek , középen majdnem végig megvan a nyom.
A morcos.
#3047
Posted 2011. October 09. - 15:00
#3048
Posted 2011. October 09. - 14:03
ez nagyon szép, gratula! nagyon komolyak azok kerekek! elöl-hátul 180-as tárcsa? kicsit részletezd már, hogy milyen volt a merev után a fully! elõl mennyi rugóutad van?
Elõl 185 hátul 160 , elég lesz szerintem , legalábbis egyelõre így érzem (a 203/180as setup felállításakor 16 kilóval voltam nehezebb). A kerekeken nem vettem észre semmit , majd az idõ eldönti , hogy tényleg jók-e!? A Syncros nagyon bevált , de arra azonnal akadt vevõm , még ugyan nálam van , de ismerõs srác szeretné elvinni.
Milyen a fully? kényelmesebb. sokkal könnyebb vele a gyökeres részeken felfelé menni , nem akad meg , de a gumik is sokat számítanak (cserébe aszfalton brutálisan visszafog). Lefelé rengetegszer jöttem a Katlanon keresztül haza a Magellannal , tegnap ott jöttem le a Canyonnal , sok részére nem emlékszem mert egyszerûen csak átment rajta (egy kutya megkergetett közben , ott csodálkoztam , hogy lehet ennyire is menni... ) , de szerintem nem tõlem kell a merev vs fully kérdésre választ várni , lefelé a Serrenõ túrákon tökutolsó vagyok , de felfelé sem sokkal elõrébb.
elõl most 100mm van , hátul 115 , szóval az elejét még meg kell oldani majd.
Köszi!
A morcos.
#3049
Posted 2011. October 09. - 13:12
#3050
Posted 2011. October 09. - 13:06
Zeke bringa project 2.
Canyon Nerve XC
http://lp1.pinkbike....p4pb7238456.jpg
Szép, így már érthetõ, miért is van annyi eladó alkatrészed az apróban. Használd egészséggel!
#3051
Posted 2011. October 09. - 08:01
Zeke bringa project 2.
Canyon Nerve XC
Egyelõre barátkozunk , ma volt az elsõ karikám vele , 60km és 1300m szint - nem a bringán múlt semmi! Szokni kell , hogy nem kell figyelnem a kicsi és közepes méretû kövekre , gyökerekre , szimplán átmegy rajta.
Ami cserélõdik még az a nyeregcsõ , kap egy hátranyúlásos darabot és akkor szeretném a stucni is picit rövidebbre venni. Eddig a markolatot , kormányt , stucnit és nyerget variáltam meg , + felraktam egy szarvat , kulacstartót...
A hátsó taghoz kell valami házi remote rendszert kreálnom , erre a youtube több választ is ad.
Matricázás ezen is lesz és kellene egy Canon felirat is rá ))
Többi kép itt
A Craterbõl valószínûleg városi gépet csinálok egyszerûbb felszereltséggel , vagy ha lesz rá vevõ akkor eladom és veszek egy országútit.
ez nagyon szép, gratula! nagyon komolyak azok kerekek! elöl-hátul 180-as tárcsa? kicsit részletezd már, hogy milyen volt a merev után a fully! elõl mennyi rugóutad van?
#3052
Posted 2011. October 09. - 00:04
Canyon Nerve XC
Egyelõre barátkozunk , ma volt az elsõ karikám vele , 60km és 1300m szint - nem a bringán múlt semmi! Szokni kell , hogy nem kell figyelnem a kicsi és közepes méretû kövekre , gyökerekre , szimplán átmegy rajta.
Ami cserélõdik még az a nyeregcsõ , kap egy hátranyúlásos darabot és akkor szeretném a stucni is picit rövidebbre venni. Eddig a markolatot , kormányt , stucnit és nyerget variáltam meg , + felraktam egy szarvat , kulacstartót...
A hátsó taghoz kell valami házi remote rendszert kreálnom , erre a youtube több választ is ad.
Matricázás ezen is lesz és kellene egy Canon felirat is rá ))
Többi kép itt
A Craterbõl valószínûleg városi gépet csinálok egyszerûbb felszereltséggel , vagy ha lesz rá vevõ akkor eladom és veszek egy országútit.
A morcos.
#3053
Posted 2011. October 08. - 17:28
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3054
Posted 2011. October 08. - 16:43
eddig senki nem mondta, hogy nem lehet , tiszta élvezet a sok egyenes után
én azt hittem, hogy ott csak hajléktalanok meg törött sörösüvegek vannak. meg persze homok, aminek nem szívesen teszem ki a bringát...
#3055
Posted 2011. October 08. - 15:59
ott lehet bringázni?
eddig senki nem mondta, hogy nem lehet , tiszta élvezet a sok egyenes után
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3056
Posted 2011. October 08. - 12:38
on
#3057
Posted 2011. October 08. - 11:29
#3058
Posted 2011. October 08. - 11:16
ott lehet bringázni?
de még milyet!
a lánc- és támvilla védelmére meg legjobb az országúti kormánybetekerõ bandázs. szerintem. az anthemen mondjuk lehet nem fér el, de a handjobon egész a középcsapágyig be van tekerve, így a láncfelkapás ellen is véd.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3059
Posted 2011. October 08. - 09:32
Annyit még tanácsként, hogy a támvillára is érdemes rakni valami láncvillavédõt (a képeiden nem látom, hogy lenne, ha igen , tárgytalan), mert a szûk hely miatt a rázós lefeléken a lánc a támvillán is képes bizonyos fokozatokban belekóstolni a festésbe. Én tettem rá egy vastag öntapadós védõmatricát, a láncvillára pedig egy neoprént.
köszi a tanácsot, szerintem max a matrica jöhet szóba, neoprén már nem fog elférni a gumitól.
#3060
Posted 2011. October 08. - 09:08
köszi! hát ja, a tisztításra jobban oda kell figyelni az biztos. tudsz valami konkrét tanácsot adni, hogy mire figyeljek, mivel tisztítsam? bár gondolom ez itt off...
Annyit még tanácsként, hogy a támvillára is érdemes rakni valami láncvillavédõt (a képeiden nem látom, hogy lenne, ha igen , tárgytalan), mert a szûk hely miatt a rázós lefeléken a lánc a támvillán is képes bizonyos fokozatokban belekóstolni a festésbe. Én tettem rá egy vastag öntapadós védõmatricát, a láncvillára pedig egy neoprént.