A másik szempont az volt, hogy többé-kevésbé jó lenne, ha az alkatrészeknek legalább egy része csereszabatos lenne párom bicajával. A hajtáslánccal sikerült elérni ezt, nekem is 10-es rendszerem lett. A fékek terén meg beruházás lesz, szerintem eladom a jó öreg és megbízható Magura Louise fékeimet és Avid lesz, amihez már légtelenítõ készletem és fékolajam is van - plusz van egy kis tapasztalatom fékolajcserében. ;-)
Szóval, visszatérve az új kiszemeltekre, olyan "hülyeségeket" is néztem, hogy legyen egy plusz kábelvezetõ a vázon, ha esetleg lenne állítható nyeregcsövem majd, illetve megnéztem az egyes bringák korábbi és új modelljeit, melyiken mit változtattak, mi várható a jövõben az eddig kiszivárgott információk szerint és hasonló dolgok, készítettem geometriai adatokat összehasonlító táblázatot és összeírtam minden fellelhetõ adatot ezekbe és hasonlítgattam, számolgattam. A 120-as rugótas bicajokon is erõsen gondolkoztam, de végül a túlepítettség mellett döntöttem. Elég valószínû, hogy feleslegesen, de ez afféle pszichológia, kérem szépen! ;-) Egy-másfél hónapig vacakoltam a kis táblázataimmal, gyûjtéseimmel... (Nem, tényleg nem vagyok egészen normális!:-D)
No, akkor ontopic leszek, spy photos! :-)


...ha már ennyire belejöttem, ez pedig páromé, természetesen nõi nyereggel, hölgy tulajdonosának igényei szerint: ;-)


A jó "csengõ" meg mindig menõ, de igazán! :-)
One-Forty 13,42 kg, Canyon így ahogy van, 13,1 kg, mindkettõ +/- 20 gramm.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére












