Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#2481
Posted 2012. April 22. - 10:38
#2482
Posted 2012. April 22. - 09:32
Ezt ma is gyártják. Max. kijavították a gyerekbetegségeket. Itt is agyon dicsérik, de a bajok hosszabb távon jelentkeztek. Akkor a tiétek már biztos javított verzió volt.
#2483
Posted 2012. April 22. - 07:49
Forest: Ne sajnáld a KS-t. Sok és komoly hibája van, állandóan anyáznál, hogy pénzt adtál érte.
melyik verziorol beszelunk? szvsz az a regi volt... az ujnak az egyik legpozitivabb az ertekelese az osszes allithato kozul. en fel evig hasznaltam minden gond nelkul, mongy en vigyaztam ra, haver egy eve gyuri, o viszont nem kimeli, szinten gond nelkul...
#2484
Posted 2012. April 21. - 23:00
Rebell: Milyen a Renthal stucni? Nagyon tetszik, csak még gyûjteni kell rá. Persze csak ha azt mondod, hogy jófajta. Nagyon jó, hogy feltetted a képeket az Enduro-ról, mert én is hátsó fék hossz bajban szenvedek és ez a megoldás igen szemrevalóra sikerült:-)
#2486
Posted 2012. April 21. - 22:32
ezt most így hogyan és miért, ha szabad kérdezni?
Minden megvolt már hozzá, nagyrészt a Unit SS-felállásáról levedlett cuccok, csak vázszett kellett, hogy keréken legyen egy terep-SS is.
#2488
Posted 2012. April 21. - 19:41
http://deviantmtb.hu...986e26433f28837
Mégtöbb kép itt: On-One Inbred 29er Single Speed Limited Edition | deviantmtb - egyszeregy
#2489
Posted 2012. April 21. - 18:56
A Canyonról jut eszembe
Rahmenbruch Canyon Nerve - IBC-TV auf MTB-News.de
én bírnám röhögés nélkül, õk jót szórakoztak rajta
#2490
Posted 2012. April 21. - 18:28
igy rairhatjak, hogy "xt" bringa
Jó,de akkor is. Elég lett volna,ha full deore és rádobnak egy slx h.váltót. Miért kellett ennyire megvariálni?
#2491
Posted 2012. April 21. - 17:30
#2492
Posted 2012. April 21. - 16:07
#2493
Posted 2012. April 21. - 15:58
#2494
Posted 2012. April 21. - 15:08
Én speciel nem szoktam állítgatni a nyeregcsövet, egy kicsit alacsonyabbra van állítva, mint az ideális lenne, így jó lefelé is.
#2495
Posted 2012. April 21. - 13:01
#2496
Posted 2012. April 21. - 12:56
Az ibis se kutya,csak kár,h fehér a villája.
Sokáig volt az apróban egy kindshock állítható nyeregcsõ asszem 25 ezerért. Már bánom,h nem vettem meg. Újra meg nincs most pénzem(bár amúgy is sokallom a 40-60 ezret egy nyeregcsõért!) Valaki amúgy már letesztelte,h az esést,h bírja egy ilyen csõ?
Canyon-ról jöhet a kép!
Na dicsekszem én is a legújabb játékszeremmel. Na jó. Igazából nem az enyém,hanem apum vette magának,de asszem majd lenyúlom idõnként.
Érdekes,h nem tárcsás deore agyakkal jött,slx hátsó váltó,xt elsõ,de alivio váltókarok és hajtókar. Sose fogom megérteni,h miért nem egy komplett deore szettet dobnak rá.
#2497
Posted 2012. April 21. - 11:33
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2498
Posted 2012. April 21. - 11:10
hosszu lankas lejtokon is eleg par cmel lejjebb ereszteni a nyeregcsovet, es attol is annyival lejebb kerul a sulypontod, hogy sokkal stabilabbnak erzed a bringat a nagysebessegu kanyarokban, frankon be lehet ulni a cockpit moge. nalam nagyon megnovelte a biztonsagerzetet. mongy volt egy olyan hozadeka is, hogy most olyan helyeken is lemegyek a merevvel, ahol az ossztelossal sem nagyon mertem elotte. most mar el merem hinni, hogy le fogok jutni, meg tudom milyen erzes egy am-enduro gepen baromi jo dolog egy ilyen nyeregcso...
nálam is ez a helyzet, mióta kicseréltem a nyeregcsõbilincset gyorszárasra. hosszabb lejtõ elõtt pár centivel le, és döbbenet a különbség. pedig az anthem csak 90-et mozog hátul, de így többszörös a fun factor sokkal gyorsabb és biztonságosabb. mondjuk tuti közrejátszik benne az új kormány is, 690mm, fölfele nem túl jó, de lejtõn nagyon sokat dobott a gép irányíthatóságán.